B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kompleksowa Organizacja Imprez FIRMA: FENIKS-ART Pozwól sobie na chwilę szaleństwa - STAĆ CIĘ NA TO! Rzeczy niemożliwe to dla nas wyzwanie. Czy życzysz.
Advertisements

Marketing usług transportowych
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
Projekt „5 razy dziennie warzywa i owoce”
Sprawozdanie zarządu Towarzystwa Przyjaciół Ziemi Jastkowskiej
ZUS & EMERYTURA Co nam mówi zdrowy rozsądek ?
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Letnie szkoły kultury i języka polskiego jako szansa promocji uczelni – na przykładzie Szkoły Języka i Kultury Polskiej UJ Waldemar Martyniuk Uniwersytet.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
1 Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Polsko - Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej.
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Centrum Inicjatyw Senioralnych jest miejską jednostką administracyjną
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Kalendarza książkowego Podlaskie Najpiękniejsze 2010 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO
Województwo pomorskie –
Kalendarza książkowego Polska Najpiękniejsza 2011 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
LOT Info SMS Prezentacja usługi.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Real PRO in logistics. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą transportowo- spedycyjną. Doświadczony zespół tworzy grupa profesjonalistów, związana.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Prezentacja break|session BREAK SESSION walki break dance 3 vs 3 - graffiti jam - koncerty hip-hop.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Nasze główne obszary działalności
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
I Mazurskie Zawody Balonowe o Puchar Prezydenta Ełku r. SPONSOR – PARTNER STRATEGICZNY PARTNER STRATEGICZNY DOSTAWCA GAZU.
(wersja polsko-angielska ) Cennik : szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto.
XV MISTRZOSTWA EGURROLA DANCE STUDIO 23, 24 stycznia 2010.
Grupa gimnazjalistów zrzeszona w Stowarzyszeniu Wspierania i Rozwoju Wsi "Ecoeurowieś" od 1 stycznia 2011r będzie realizowała Projekt "Szczawieńskie szybowanie".
Rekrutacja 2011.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 133 im. Stefana Czarnieckiego
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
DOM WYPOCZYNKOWY „JODEŁKA” ZAWOJA
Twój pomysł na biznes!.
Strategia Promocji.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Prezentacja firmy FragFactory  Warszawa / Żerań  ul. Elektronowa 2  tel.:  
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Oferta wynajęcia powierzchni reklamowych. Liczne powierzchnie reklamowe Ekspozycję materiałów promocyjnych na terenie stadionu Możliwość posługiwania.
Oferta działań ambientowych
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Technik żywienia i usług gastronomicznych Technik eksploatacji portów i terminali Technik obsługi turystycznej Technik architektury krajobrazu Technik.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.
Aviation Asset Management Spółka Akcyjna Adres: Łopuszańska 32, Warszawa Forma prawna: Spółka Akcyjna KRS: NIP: Rozpoczęcie.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Technik Obsługi Turystycznej 4 lata nauki.
Hotel Ossa Congress & Spa
Oferta warsztatów multimedialnych
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH © 2006 Oliwia Rocławska

Początki reklamy na balonach W 1906 roku James Gordon Bennett ufundował nagrodę przechodnią dla zwycięzcy międzynarodowych zawodów balonowych. Nie zrobił tego bezinteresownie. Przy tej okazji reklamował wydawany przez siebie „New York Herald”. Od tego czasu coraz powszechniej zaczęto wykorzystywać BALONY W REKLAMIE © 2006 Oliwia Rocławska

odbiorcy indywidualni: Segment docelowy odbiorcy indywidualni: dorośli młodzież dzieci odbiorcy biznesowi: klienci pracownicy © 2006 Oliwia Rocławska

Loty sponsorowane np.: na dystans, na wysokość, przelot nad górami Korzyści Zawody M.in. loty nad miastem, start balonów ze stadionu sportowego, prezentacja balonów Pokazy Ekspozycja - postawienie balonu na linach np.: podczas imprez lotniczych, akcji promocyjnych, imprez integracyjnych, targów, festynów Loty rekordowe Loty sponsorowane np.: na dystans, na wysokość, przelot nad górami © 2006 Oliwia Rocławska

Uniwersalność = maksymalnie szeroka grupa odbiorców Korzyści Uniwersalność = maksymalnie szeroka grupa odbiorców © 2006 Oliwia Rocławska

Masowość reklamy = niskie koszty dotarcia do odbiorcy Korzyści Masowość reklamy = niskie koszty dotarcia do odbiorcy © 2006 Oliwia Rocławska

Korzyści reklama całoroczna W nocy W dzień Latem Zimą © 2006 Oliwia Rocławska

IMPREZA TRANSMITOWANA PRZEZ TV kilka milionów widzów FESTYN 6.000 widzów ZAWODY 60.000 widzów Korzyści IMPREZA TRANSMITOWANA PRZEZ TV kilka milionów widzów © 2006 Oliwia Rocławska

1000 m2 powierzchni reklamowej Korzyści 20 m wysokości 1000 m2 powierzchni reklamowej © 2006 Oliwia Rocławska

Balon reklamą Warszawa Start z placu Defilad, lot w kierunku Marymontu Start z Pól Mokotowskich, przelot nad centrum Warszawy Start ze Stadionu X-cio Lecia Ekspozycja na Starówce, koło Kolumny Zygmunta Ekspozycja przed PKiN © 2006 Oliwia Rocławska

Balon reklamą Polska Średnio 15 razy do roku odbywają się zawody balonowe, m.in. w: Krakowie, Krośnie, Włocławku, Białymstoku, Chełmnie, Płocku, Rawie Mazowieckiej, Olsztynie, Słupsku, Lesznie. „Zimowe grzanie” – pokazy i loty w Zakopanym, Krynicy Górskiej i Szczawnicy „Letnie wirowanie” – pokazy i loty w miejscowościach wczasowych od Krynicy Morskiej do Świnoujścia © 2006 Oliwia Rocławska

Balon reklamą Zagranica Mistrzostwa Świata (2004 r. – Australia) Mistrzostwa Europy (2005 r. – Węgry) Zawody Międzynarodowe (np.: Francja, Litwa, Niemcy, Rosja, Szwajcaria, USA) © 2006 Oliwia Rocławska

Balon reklamą © 2006 Oliwia Rocławska

Wzmocnienie reklamy Loty pasażerskie dla zaproszonych gości Stroje firmowe dla załogi Materiały promocyjne dla widzów i pasażerów: nalepki, znaczki, czapeczki, koszulki. © 2006 Oliwia Rocławska

Dodatkowe korzyści Posiadanie balonu firmowego to coś więcej niż reklama, to także: prestiż pomagający wzmocnić wizerunek firmy możliwość bardzo atrakcyjnego spędzenia czasu i doznania wielu niesamowitych emocji znakomita atrakcja dla gości zaproszonych przez Firmę © 2006 Oliwia Rocławska

Zakres współpracy Zakup firmowego balonu na ogrzane powietrze Przeprowadzenie czynności rejestracyjnych Profesjonalna i kompleksowa obsługa balonu Planowanie działań promocyjno-sportowych © 2006 Oliwia Rocławska

Formy współpracy Sponsoring - przekazanie w użytkowanie Umowa użyczenia - powierzenie w obsługę © 2006 Oliwia Rocławska

Formy współpracy przekazanie w użytkowanie Sponsor zakupuje balon i przekazuje go w użytkowanie sponsorowanemu Sponsorowany, w ramach wartości powłoki, świadczy usługę przez określony czas © 2006 Oliwia Rocławska

Formy współpracy powierzenie w obsługę Firma zakupuje balon i powierza go Aeroklubowi, ponosząc przy tym stałe miesięczne koszty obsługi balonu © 2006 Oliwia Rocławska

Zapewniamy Pilotów i mechaników lotniczych z dużym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami Odpowiednio przeszkoloną i dyspozycyjną załogę © 2006 Oliwia Rocławska

KOMPLETNY BALON + ZESTAW TRANSPORTOWY Koszty zakupu Opcje: Opcja I POWŁOKA Opcja II KOMPLETNY BALON Opcja III KOMPLETNY BALON + ZESTAW TRANSPORTOWY © 2006 Oliwia Rocławska

Koszty zakupu Opcja I Specjalnie zaprojektowana powłoka z reklamą firmy Kosz, butle, palniki – wypożycza Aeroklub Koszt: 50–70 tys. zł, w zależności od kolorystyki balonu © 2006 Oliwia Rocławska

Koszty zakupu Opcja II Kompletny balon: Koszt: 120–150 tys. zł powłoka butle palniki dodatkowe oprzyrządowanie Koszt: 120–150 tys. zł © 2006 Oliwia Rocławska

Koszty zakupu Opcja III Kompletny balon (powłoka, kosz, butle, palniki, dodatkowe oprzyrządowanie) Atrakcyjnie zaprojektowany zestaw transportowy samochód przyczepka Koszt ok. 300 tys. zł © 2006 Oliwia Rocławska

Dane techniczne balonu 20 m wysokości 1000 m2 powierzchni reklamowej Kosz 2-4 osobowy Loty do wysokości 1500 m © 2006 Oliwia Rocławska

Telefon do sekretariatu: Kontakt Aeroklub Warszawski Ul. Księżycowa 1 01-934 Warszawa Telefon do sekretariatu: (022) 834-93-35 e-mail: sekretariat@aeroklub.waw.pl © 2006 Oliwia Rocławska

Kontakt Aeroklub Warszawski Włodzimierz Klósek pilot, instruktor telefon: 0-600-359-833 e-mail: wlodektop@interia.pl © 2006 Oliwia Rocławska

Kontakt Aeroklub Warszawski Ryszard Kurowski pilot, instruktor telefon: 0-695-855-550 e-mail: r.kurowski@gmail.com © 2006 Oliwia Rocławska