MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Centrum Informacyjne „FEM” Fundusze Europejskie w Małopolsce
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Znaczenie agroturystyki dla rozwoju regionu
Kreacja i promocja nowej marki regionu
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
GMINA DRAWSKO - położenie - półn. – zachod. część Województwa Wielkopolskiego - powierzchnia – 163 km2 - ludność – ponad mieszkańców - 12 wsi sołeckich.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
KAMPANIA SPOŁECZNA „ŻYJ ZDROWO”.
K rajowa S ieć O bszarów W iejskich na Dolnym Śląsku Paweł Czyszczoń Dyrektor Wydziału Rozwoju Obszarów Wiejskich Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Marek Nawara Marszałek Województwa Małopolskiego Nowa perspektywa strategiczna dla Małopolski.
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Konkurs na „Najlepsze gospodarstwo agroturystyczne” w woj
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Gmina Człopa – powierzchnia ogółem – 348,37 km 2 (24,6% powierzchni powiatu) Ludność ogółem mieszkańców; Gmina Mirosławiec zajmuje powierzchnię
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Trasa turystyczna.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
Województwo pomorskie –
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Kobiety w LGD LGD Kobietom I ŚLĘŻAŃSKIE FORUM KOBIET.
Małe Projekty Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary.
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Plan Działania na 2009 rok - stan realizacji Sekretariat Regionalny.
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
GARNCARSKA WIOSKA – PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Przygotowała: Iuliia Posternak 6LTD(45486)
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Usługi turystyczno-rekreacyjne świadczone w agroturystyce
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Rozwój turystyki wiejskiej i agroturystyki Doświadczenia XX - lecia
Muzeum Kultury Ludowej
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
Produkty turystyki uzdrowiskowej
OLIMPIADA AKTYWNOŚCI WIEJSKIEJ
Produkt uzdrowiskowy.
Doświadczenia z wdrażania systemu
Instytut na rzecz Ekorozwoju
2013 Polska Federacja Turystyki Wiejskiej ,,Gospodarstwa Gościnne’’
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Realizacja Projektów Unijnych przez Gminę Polanka Wielka za Pośrednictwem Lokalnej Grupy Działania „Stowarzyszenia Doliny Karpia” Odnowa i rozwój wsi oraz.
Marketing usług agroturystycznych
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Sprawozdanie z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Grupa robocza ds. KSOW Warszawa, r. „Europejski.
Realizacja Planu działania Sekretariatu Regionalnego KSOW w województwie pomorskim.
REALIZACJA PLANU DZIAŁANIA KSOW WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE stan na r.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Możliwości rozwoju turystyki wiejskiej w gminie Pszczew mgr inż. Justyna Kozłowska- Hałas.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Wrocław, wrzesień Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2010 roku Departament Europejskiego Funduszu Społecznego i Rozwoju Obszarów Wiejskich.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Enoturystyka jako oferta specjalna gospodarstwa agroturystycznego
Zapis prezentacji:

MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI

MAŁOPOLSKA TO REGION: O niezwykłych walorach przyrodniczo krajobrazowych Bogatym dziedzictwie kultury Nieskażonym środowisku naturalnym Tradycyjnej gościnności

LOKALIZACJA GOSPODARSTW WYJATKOWO ATRAKCYJNE MIEJSCA Pogórza, Beskidu Niskiego i Sądeckiego, Pienin, Gorców i Tatr Pod lasem lub w lesie Na skraju wiosek

OFERTA 22 GOSPODARSTW Prowadzonych przez wyjątkowych ludzi; pasjonatów ziół, ekologii kultywujących tradycje i obyczaje regionu

UCZESTNICY PROJEKTU

KRYTERIA DOBORU GOSPODARSTW Posiadanie kategoryzacji według WBN Założenie ogrodu ziołowego i uprawa ziół Odbycie 2 stopniowego szkolenia Prowadzenie zdrowej domowej kuchni regionalnej (własne tradycyjne potrawy) Prowadzenie czynnego ekologicznego gospodarstwa agroturystycznego

ODBIORCY OFERTY KLIENCI: ceniący ciszę, spokój, kontakt z przyrodą, poszukujący powrotu do natury, koneserzy zdrowej regionalnej kuchni z ekologicznych upraw. preferujących aktywny wypoczynek na wsi – (konie, rowery, narty, wędkowanie, turystyka piesza).

OFERTA GOSPODARSTW Zabiegi odnowy biologicznej, kąpiele ziołowe relaksujące, aromaterapia, itp. Tradycyjna regionalna kuchnia regionalna: łemkowska, lachowska, góralska, japońska (z wykorzystaniem ziół wolnorosnących i uprawianych w ogrodach)

OFERTA c.d. Warsztaty rękodzielnictwa artystycznego (tkactwo, haft, bibułkarstwo, koronkarstwo, rzeźba, ceramika)

OFERTA c.d. Sekrety sporządzania nalewek, likierów ziołowych, syropów przeciwkaszlowych według receptur ludowych

OFERTA c.d. Aktywnie (sporty wodne, wędkowanie, turystyka piesza, rowerowa, konna, narciarska)

OFERTA c.d. Zajęcia edukacyjno - szkoleniowe „Z ziołami po zdrowie”, zbieranie ziół i runa leśnego, suszenie ziół i ich wykorzystywanie w domowej kuchni i apteczce, układanie bukietów itp.

PROMOCJA PRODUKTU 17.000 egz. katalogu ofert 500 sztuk plakatów Strona www.agroturystyka.wrotamalopolski.pl Strony www Stowarzyszeń, Gmin i Gospodarstw, MOT, biur podróży

PROMOCJA PRODUKTU Wszystkie Targi Krajowe Study tour press 20 dziennikarzy Filmy w 4 stacjach telewizyjnych (TVP I, Telexpress, TVP Kraków, TVP Polonia Skarby Nieodkryte Ponad 130 art. prasowych

Przewodnik Lekarski (w druku) Przewodnik belgijski Regional Hospots Guide Prezentacja podczas 5 konferencji (3 zagraniczne – kongres w Grenobl 4 wizyty LGD z Polski 5 audycji radiowych w tym 1 całodzienna na żywo w gospodarstwach

EFEKTY NA DZIŚ Zwiększenie sprzedaży o ok. 30% To największa satysfakcja dla twórców produktu.

TROFEA PRODUKTU Główna nagroda za najlepszy produkt turystyczny – Targi Na Styku Kultur w Łodzi – marzec 2010 Wyróżnienie na MTT Agrotravel w Kielcach – kwiecień 2010 Laureat konkursu na najlepszy produkt turystyczny w Małopolsce – sierpień 2010

TROFEA c.d Certyfikat POT – Najlepszy produkt turystyczny w 2010 – wrzesień 2010 Wyróżnienie w Plebiscycie Wielkie Odkrywanie Małopolski – październik 2010 Złoty medal Tour Salon 2010 – październik 2010

TROFEA c.d. Specjalne Honorowe wyróżnienie podczas MTT LATO-2011 w Warszawie - kwiecień 2011

REALIZATOR PROJEKTU Projekt zrealizowano w Sądeckiej Organizacji Turystycznej w Nowym Sączu, ze środków budżetowych Województwa Małopolskiego

Narodziny Idei „Sztuka polega na tym, by kapitał wykorzystywać efektywnie, tworząc produkty, których naprawdę pragną klienci” Robert Lutz – b. prezes zarzadu Marki Ford”