Jacek Górecki. Wybór dziedziny, sport, koncert, wydarzenie, kulturalne... Od czego zacząć? Rozpoznanie potrzeb Political correctly - pomysłu Prezentacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Twórcza gmina – warsztaty muzyczne i fotograficzne w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich r. Projekt realizowany w ramach Osi 4 Leader.
Advertisements

{Instytut Adama Mickiewicza}
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia Wdrażania Priorytetów Regionalnych PO KL w województwie pomorskim Styczeń 2008 r.
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
Zarządzanie projektami – pojęcia
O czym należy pamiętać przy budowaniu partnerstwa typu LEADER? Urszula Budzich-Szukała Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich oraz PREPARE.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ORT
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
Gdańsk miastem wolności.
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
Od pijaru do Public Relations
BIBLIOTEKARZ W OCZACH STUDENTÓW WYŻSZEJ SZKOŁY ZARZĄDZANIA W GDAŃSKU Sylwia BaranowskaBibliotekarz – zawód czy powołanie – Gdańsk, wrzesień 2009 r.
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Ewolucja funkcji pełnionych przez brokera (na przykładzie ubezpieczeń finansowych) Jacek Kukiełka.
Business Integration Knowledge System
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta
NASZE SIEDEM CUDÓW ŚWIATA.!
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
zakładanie konta użytkownika
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Psychologia w zarządzaniu
Wspieranie rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości opiera się w Urzędzie Miasta Krakowa na realizacji zadań ujętych w Krakowskim Programie Wspierania.
SYLWETKA LIDERA.
KS-FARMANET © KAMSOFT
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Bydgoszcz ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.
FESTIWALE MUZYCZNE. FESTIWALE MUZYCZNE FESTIWAL MUZYCZNY impreza kilkudniowa wiele koncertów gwiazdy czasem forma konkursu imprezy towarzyszące.
KONIECZNOŚĆ PROWADZENIA ZINTEGROWANYCH MIĘDZY-DYSCYPLINARNYCH BADAŃ NAUKOWYCH DOTYCZĄCYCH WDRAŻANIA KONCEPCJI TRWAŁEGO, ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU A SZCZEGÓLNIE.
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
Możliwości wykorzystania środków z EFS przez podmioty z Dolnego Śląska Mirosława Hamera RCWIP Projekt „Rozwój lokalnego partnerstwa na rzecz rynku pracy.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
REWITALIZACJA A ROZWÓJ LOKALNY Katowice r. Katowice r.
Zdrowie i edukacja a poziom szczęścia FLOW - Mihaly Csikszentmihalyi Wymęczone przez Katarzynę.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Podnoszenie kwalifikacji kadr jako główny kierunek działania regionalnych organizacji turystycznych prof. SGH dr hab. Magdalena Kachniewska WARSZAWA_09_12_2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Identyfikacja Wizualna Firmy
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
PRZEKŁAD PODEJŚCIE TEKSTOWE - J.C. Margot - J.-R. Ladmiral - H. Meschonnic PRZEKŁAD PODEJŚCIE TEKSTOWE - J.C. Margot - J.-R. Ladmiral - H. Meschonnic opracowała.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
ZKM przypomnienie.
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
jako pomoc w procesie edukacji
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Ramowy program studiów
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
Poland – Meetings Destination, 19 marca 2018 r., SGTiR, Warszawa
ORGANIZACJA I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ organizowanie imprez artystycznych i rozrywkowych Małgorzata Giełda, Zakład Nauki Administracji UWr.
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
ROK RZEKI WISŁY 2017 BUDUJEMY DOBRĄ MARKĘ WISŁY pomysł
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Jacek Górecki

Wybór dziedziny, sport, koncert, wydarzenie, kulturalne... Od czego zacząć? Rozpoznanie potrzeb Political correctly - pomysłu Prezentacja – argumentować czy przekonywać? Określić rozpoznawalność znaku – feedback Techniki promocji i feedback pr

Identyfikacja odbiorców (wiek, płeć, profesja) Impreza, sponsoring - cel Plan realizacji Organizacja, feedback pr

Łut szczęścia czy strategia? Jednorazowo czy ustawicznie? W pocie czoła czy z przyjemnością? Konfidencjonalnie czy transparentnie? Indywidualnie czy razem? Lokalnie czy globalnie? Częściowo czy kompleksowo?

Dostrojenie – Uskrzydlenie – Spójność z koncepcją Organizator – życzliwość, entuzjazm, proaktywność, motywacja i twórcze podejście Komunikacja i synergia w realizacji Wyobraźnia rynkowa w zarządzaniu wydarzeniem Zarządzanie czasem i priorytetami założonych celów Wiedza i umiejętność korzystania z niej