Jacek Górecki
Wybór dziedziny, sport, koncert, wydarzenie, kulturalne... Od czego zacząć? Rozpoznanie potrzeb Political correctly - pomysłu Prezentacja – argumentować czy przekonywać? Określić rozpoznawalność znaku – feedback Techniki promocji i feedback pr
Identyfikacja odbiorców (wiek, płeć, profesja) Impreza, sponsoring - cel Plan realizacji Organizacja, feedback pr
Łut szczęścia czy strategia? Jednorazowo czy ustawicznie? W pocie czoła czy z przyjemnością? Konfidencjonalnie czy transparentnie? Indywidualnie czy razem? Lokalnie czy globalnie? Częściowo czy kompleksowo?
Dostrojenie – Uskrzydlenie – Spójność z koncepcją Organizator – życzliwość, entuzjazm, proaktywność, motywacja i twórcze podejście Komunikacja i synergia w realizacji Wyobraźnia rynkowa w zarządzaniu wydarzeniem Zarządzanie czasem i priorytetami założonych celów Wiedza i umiejętność korzystania z niej