Szkolenia, Coaching, PR.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OSIEM ZASAD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
NOWA JAKOŚĆ NOWE MOŻLIWOŚCI III
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Hotel Courtyard – Warszawa
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Perspektywa i taktyka ubiegania się o środki europejskie w latach Założenia i cele Projektu doradczego Teraz Limanowa Wystąpienie Ekspertów CERTUS.
Język angielski Profesjonalne usługi dla firm
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny wsparcia.
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Idea flexicurity w projektach innowacyjnych
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Lojalność - przywilej czy konieczność naszych czasów
opis projektu jednym zdaniem
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Istota konkurencji w internecie …
Biznesplan.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Prof. Aleksander Surdej
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Prezentacja Firmy TRENING SYSTEM GRUPA SZKOLENIOWO DORADCZA Kraków Piotr Serwin.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
„SLTP” Sieci Lokalne i Techniki Bezprzewodowe Przykład biznesu: – ‘start-up’ CEL Polska i IP-TriplePlay.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Zawartość prezentacji DLACZEGO - Jakie są korzyści z międzynarodowych projektów? JAK- „Wychodzące naprzeciw” podejście LGD -Używanie istniejących mechanizmów.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Nazwa, logo i motto firmy
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Kompetencje HR Business Partnera
Oferta badawczo-edukacyjna dla sektora zdrowia i pomocy społecznej
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Paradygmat efektywności w praktyce HR Business Partnera
Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera
Specjalność Menedżer finansowy
Zapis prezentacji:

Szkolenia, Coaching, PR

HR Partnering jako podejście i postawa budująca wynik HR meeting Warszawa, marzec 2013

Ewolucja roli HR HR jako wsparcie projektów biznesowych Obsługa kadrowo – płacowa HR jako wsparcie projektów biznesowych HR jako partner w realizacji strategicznych celów organizacji

Dlaczego organizacje wdrażają funkcję HR Business Partnera? Wzrastające oczekiwania Przewaga konkurencyjna Bezpośrednie wsparcie

Kim jest HR Business Partner? HR BP jest tym dla klientów wewnętrznych, kim Key Account dla klientów zewnętrznych

Kim jestem w organizacji, a kim chciałbym być? Określenie wizji własnych działań

Pożądana rola HR w organizacji Strateg Partner Architekt i deweloper Dostawca Adwokat pracowników Źródło: Raport z Badania Najlepsi Pracodawcy 2011, AON Hewitt

Realna rola HR HR – strategiczny partner dla biznesu Biznes – HR ciągle daleko od biznesu

Skąd bierze się rozbieżność w percepcji działań HR?

Postrzeganie rzeczywistości HR BIZNES LUDZIE: Kompetencje Zakresy obowiązków Ocena wyników pracy Zaangażowanie i motywacja LICZBY: Wyniki Wskaźniki Koszty Prognozy

Kluczowe kompetencje HR BP Proaktywność Zarządzanie zmianą Orientacja biznesowa Efektywna komunikacja Zarządzanie projektem

Partnerstwo jako podejście i postawa osobista

Co powinien umieć / znać HR BP: Narzędzia i techniki wspierania klienta biznesowego w diagnozowaniu problemu i zamianie go na cel do osiągnięcia; Techniki prowadzenia wywiadu diagnostycznego; Techniki precyzowania wspólnie z klientem jego oczekiwań względem planowanego przedsięwzięcia i podsumowywania przebiegu prac; Techniki budowania relacji doradca – klient.

HR jako wewnętrzna firma doradcza 4 – etapowy model doradczy:   Nawiązanie kontaktu i zawarcie porozumienia z klientem Pozyskiwanie informacji – zrozumienie problemu klienta Prezentowanie zebranych informacji i planu działania Realizacja, ocena i zakończenie projektu

Model doradczy 1. Nawiązanie kontaktu: Marketing; Wstępne spotkanie Ustalenie warunków współpracy; Planowanie projektu; Ustalenie oczekiwań klienta 2. Pozyskiwanie informacji Gromadzenie informacji; Analiza problemu; Spostrzeżenia; Wnioski; 3. Prezentacja informacji i planu działania: Spotkania i prezentacje; Raporty cząstkowe; Szczegółowe planowanie; Analiza ryzyka; 4. Realizacja, ocena i zakończenie projektu; Zarządzanie projektem; Zakończenie i ocena; Potencjalne nowe zlecenia.

Oferta HR BP dla biznesu Kim jesteś - co cię charakteryzuje? Jak postrzegają cię klienci? (TOŻSAMOŚĆ) Jaki rodzaj usług doradczych świadczysz? Jakie są twoje cele ? (PRODUKT) Jakie są rezultaty świadczonych przez ciebie usług? (KORZYŚCI) Kim są twoi potencjalni klienci? (KLIENT) Kto jest twoim klientem kluczowym? Jakie są potrzeby twoich klientów ?(POTRZEBY) Jakie bariery lub przeszkody możesz napotkać? (OGRANICZENIA) Kto jest twoja konkurencją ?(KONKURENCJA) Jak będziesz się promować? (PR)

HR BP jako przyszłość działów personalnych