W poszukiwaniu dobrej szkoły …

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Advertisements

Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
EGZAMIN MATURALNY 2012 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa,20 sierpnia 2007 r.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Akademickie Liceum Ogólnokształcące działa przy jednej z najlepszych uczelni niepaństwowych w Polsce. Nowatorski program nauczania zawiera aktualne.
Wysokie wyniki nauczania – sukces na egzaminie gimnazjalnym; Tytuły laureatów konkursów przedmiotowych i olimpiad.
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Oferta edukacyjna Gimnazjum Sportowe 2010/2011. W nowoczesnych społeczeństwach ery globalizacji sport jest jedną z ważnych wartości kulturowych, wpływających.
Z TRADYCJĄ KU PRZYSZŁOŚCI
EGZAMIN MATURALNY ’2005 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 .IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Zebranie rodziców uczniów klas szóstych szkół podstawowych 13 kwietnia 2012 r.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
EGZAMIN MATURALNY ’2015 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY rok szkolny 2014/15
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
MATURA Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Kilińskiego w Mogielnicy
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Informator dla rodziców
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
EGZAMIN MATURALNY ’2016 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY rok szkolny SZKOŁA WSPÓŁPRACY – UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY.
- czyli dlaczego warto do nas przyjść… Oferta edukacyjna Katolickiego Liceum im. Jana Pawła II 1.
To tutaj w Gimnazjum nr 2 w Sulechowie realizowaliśmy projekt Znam siebie.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Spotkanie z uczniami klas 3 maj 2015r. REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Publiczne Gimnazjum nr 34 im. K. K. Baczyńskiego Łódź ul. Czajkowskiego 14 tel./fax tel
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ Wydział Farmaceutyczny.
Publiczne Gimnazjum Nr 24 im.gen.Józefa Wybickiego w Łodzi ul.Ogrodowa 28a tel
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Oferta na rok szkolny 2013/14 Symbol oddziału Przedmioty z rozszerzonym programem nauczania Języki obce Przedmioty uwzględnione w procesie rekrutacji.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ul. Dąbrówki 1
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
Nowe ramowe plany nauczania w szkołach publicznych Jakie unormowania nie zmieniają się ?
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa wielkopolskiego w roku szkolnym 2014/2015.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
MATURA 2017.
Reforma oświaty – od 1 września 2017
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zapis prezentacji:

W poszukiwaniu dobrej szkoły … … czyli dlaczego warto wybrać Społeczne Gimnazjum nr 7 w Krakowie OFERTA EDUKACYJNA 2006/2007

Ofertę Społecznego Gimnazjum nr 7 kierujemy do przyszłych absolwentów naszej szkoły podstawowej. Wierzymy, że są oni idealnymi kandydatami, którzy zbudują i potwierdzą prestiż gimnazjum. SZKOŁĘ ROZUMIEMY JAKO CZTERY, WZAJEMNIE UZUPEŁNIAJĄCE SIĘ ETAPY EDUKACYJNE, KSZTAŁTUJĄCE PRZYSZŁEGO OBYWATELA. Wartości, którymi kierują się uczniowie w gimnazjum (poszanowanie drugiej osoby, akceptowanie swoich mocnych i słabych stron, stawianie i realizowanie nowych wyzwań), umiejętności, które zdobywają (praca w grupach, rozwiązywanie zadań metodą projektów, udział w obozach szkolnych, pomoc w akcjach charytatywnych), konkursy przedmiotowe i zawody sportowe, w których licznie uczestniczą, to wszystko składa się na wizerunek absolwenta i kandydata do Społecznego Gimnazjum nr 7. WSPÓŁPRAC SZKOŁA - RODZIC Szkoła nie może w pełni funkcjonować bez udziału Rodziców. Zależy nam na dobrej współpracy z Państwem, na mądrym i efektywnym wychowywaniu w duchu naszej Misji i z poszanowaniem wartości, które tworzą wspólny dla całej szkolnej społeczności system wartości.

Cele egzaminu do SG nr 7 ma nauczyć poczucia dumy z dokonania czegoś w życiu (dostanie się do nowej szkoły), podnosi prestiż ucznia (to nie Rodzice zapisali mnie do szkoły, lecz ja się do niej dostałem), uczy odpowiedzialności za własne decyzje, uczeń nie będzie miał podstaw do stwierdzenia, że w razie napotkania trudności wyboru dokonali Rodzice), podnosi prestiż szkoły („Chodzę do szkoły, do której trzeba zdać egzamin, musiałem się namęczyć, aby w niej się znaleźć”), ma zmobilizować do efektywnej nauki i nadać jej sens, wymaga od ucznia pracy nad wyższą oceną z zachowania - motywuje do pracy nad sobą, przeprowadzany jest w kwietniu, jeszcze przed wynikami egzaminu zewnętrznego stanowi wyraźną granicę między dwoma typami szkół, prezentacja przed specjalną komisją (Dyrektor szkoły, nauczyciele) to pierwszy kontakt przyszłego ucznia z nowym wychowawcą i możliwość zaprezentowania swoich zainteresowań, hobby – mocnych stron, stanowi sprawdzian efektywności pracy SSP nr 4

1. CZY EGZAMIN DO GIMNAZJUM BYŁ WEDŁUG CIEBIE : Wyniki ankiety badającej przydatność egzaminu do SG nr 7 badani: 16 uczniów I klas gimnazjum, absolwenci SSP nr 4 1. CZY EGZAMIN DO GIMNAZJUM BYŁ WEDŁUG CIEBIE :        trudny? tak - 3 raczej tak - 2 raczej nie - 10 nie - 1       stresujący? tak - 5 raczej tak - 4 raczej nie - 5 nie -2   potrzebny? tak - 8 raczej tak - 4 raczej nie - 4 nie – 0 2. CZY WYNIK EGZAMINU WPŁYNĄŁ NA WYBÓR SZKOŁY? tak - 2 raczej tak - 1 raczej nie - 8 nie – 5 3. CZY DOBRZE ZDANY EGZAMIN DAŁ CI SATYSFAKCJĘ? tak - 13 raczej tak - 1 raczej nie - 2 nie – 0 4. CZY MIAŁAŚ/MIAŁEŚ POCZUCIE, ŻE TEN EGZAMIN OTWIERAŁ NOWY ETAP W TWOIM ŻYCIU SZKOLNYM? tak - 2 raczej tak - 5 raczej nie - 5 nie – 4

Dlaczego zostali? wysoki poziom nauczania bardzo dobre przygotowanie do egzaminów zewnętrznych bogata oferta edukacyjna duża liczba godzin języków obcych laureaci olimpiad i konkursów przedmiotowych zaufanie do zespołu nauczycieli podobny system wartości (Rodzice – szkoła) różnorodna oferta sportowa, nacisk szkoły na wychowanie fizyczne – basen, lodowisko obozy: jesienny i zimowy, dodatkowe wyjazdy narciarskie bezpieczeństwo i znikome zagrożenie wpływem środowiska zewnętrznego miejsce szkoły w rankingach popularności , również nieformalnych opinia absolwentów i ich rodziców dobra lokalizacja

Dlaczego odeszli? chęć sprawdzenia się w nowym środowisku potrzeba zmiany otoczenia (większe klasy, anonimowość) nadmierna opiekuńczość szkoły prestiż innych gimnazjów kontynuacja tradycji rodzinnych – wybór szkoły po starszym rodzeństwie zbyt wysokie czesne i inne wydatki w ciągu roku niespełnienie warunków rekrutacji w kwestii zachowania

Ogólne zasady rekrutacji do SG nr 7 Do sekretariatu szkoły należy złożyć następujące dokumenty: Podanie ucznia z prośbą o przyjęcie do szkoły (potwierdzone przez rodziców) na formularzu dostępnym w internecie i sekretariacie szkoły Podanie rodziców (na formularzu dostępnym w internecie) Odpis ocen za I półrocze klasy VI (wymagana ocena co najmniej dobra z zachowania)

Rekrutacja - ranking wyników egzaminu wstępnego Egzamin składa się z trzech elementów. 1. Sprawdzian kompetencyjny (j. polski, matematyka, przyroda, historia ) 60 minut, przygotowany przez nauczycieli Gimnazjum nr 7 40 punktów 2. Autoprezentacja kandydata przed Komisją Rekrutacyjną 20 punktów (Dyrektor Szkoły, lider projektu Rekrutacja, wychowawcy klas, przedstawiciel rady pedagogicznej) Oceniane będą: sposób prezentacji; w tym rzeczowość i kultura wypowiedzi prezentowane osiągnięcia naukowe, sportowe, artystyczne, społeczne itp. pasje, zainteresowania udokumentowanie prezentacji (dyplomy, medale, prace, zbiory, listy gratulacyjne etc.) 3. Sprawdzian z języka angielskiego 10 punktów

Rekrutacja - Rodzice Rozmowa obojga Rodziców kandydata z Dyrektorem, przedstawicielem rady pedagogicznej i przedstawicielem Zarządu Koła STO – czyli przedstawicielem organu prowadzącego szkołę Celem rozmowy jest podsumownie II etapu edukacyjnego i omówienie oczekiwań związanych z III etapem Procedura standardowa na wszystkich etapach edukacyjnych w naszej szkole

Różnice między Szkołą Podstawową a Gimnazjum zdecydowanie większy nacisk na samodzielność ucznia – w zakresie nauki, odpowiedzialności za zachowanie, nauczyciel w gimnazjum wymaga więcej, zwiększy się liczba i częstotliwość zadań domowych i prac dodatkowych, ulegną zmianie relacje Uczeń – Nauczyciel – będą one poważniejsze, w oparciu o wzajemne zaufanie – wymagana będzie świadoma współpraca, Uczeń będzie zobowiązany do czynnego udziału w różnych akcjach przeprowadzanych przez szkołę, pojawi się duże obciążenie nauką – przybywają nowe przedmioty, zwiększa się liczba godzin spędzanych w szkole, skraca czas na zajęcia popołudniowe (pozaszkolne), Uczeń samodzielnie opuszcza szkołę po zakończonych zajęciach – nie ma świetlicy, szkoła nie proponuje obiadów w dotychczasowej formie, dostępne będzie boisko szkolne i pracownia informatyczna, zmieniają się potrzeby ucznia związane z wiekiem,

Jak zmieni się „dziecko” wyostrzy się spojrzenie krytyczne na wartości, rozpocznie się testowanie dorosłych, czy aby na pewno w życiu mówi się prawdę, kieruje się honorem, nie kradnie się itp. Pojawi się prowokacja w pytaniach, pojawi się oczekiwanie na „dorosłe traktowanie”, konieczna będzie konsekwencja w deklaracjach i czynach, wzrastać będzie chęć do stania się dorosłym, stąd zainteresowanie alkoholem, papierosami, seksem itp.. okres dojrzewania – burza hormonów – zachowania agresywne, uleganie modom młodzieżowym, rówieśnicy, bohaterowie medialni stawać się będą autorytetami, tradycyjne autorytety poddane zostaną krytyce, ważna stanie się chęć przynależenia do grupy, czasem za wszelką cenę, śmieszny lub wstydliwy stanie się np. spacer z rodzicami jako zbyt mało dorosły, pojawi się zagrożenie zerwania dialogu na linii dziecko - rodzic, zdarza się, że rodzic nie nadąża za dorastaniem dziecka i przez to przestaje być traktowany poważnie,

Społeczne Gimnazjum nr 7 w im. Juliusza Słowackiego w Krakowie OFERTA EDUKACYJNA 2006/2007

Zestawienie siatki godzin SG nr 7 z wytycznymi ministerstwa

Wychowawcy pierwszych klas gimnazjum 2006/7 Pani mgr Monika Witalis -Malinowska Pani mgr Anna Masłyk - Kopiec

Geografia – Anna Korska Zespół nauczycieli Język polski – Bożena Stec, Tomasz Radochoński Język angielski –Ewa Klimontowicz, Agnieszka Dudek, Alicja Grzywalska, Jakub Preisner, John Skulsky Język niemiecki – Magdalena Ptak, Agnieszka Kroll, Katarzyna Łyp Język francuski – Mirosława Ćwierzyk, Aneta Olszak Matematyka – Kazimiera Spera, Ewa Pasek Historia – Monika Witalis - Malinowska, Zdzisław Bednarek Geografia – Anna Korska Chemia – Anna Warchoł Biologia – Maria Kłapkowska – Kaczmarz Fizyka – Władysława Sikora Informatyka – Agnieszka Ozga, Aleksander Kielski Plastyka – Jadwiga Maj Muzyka – Zofia Kowalska Religia – siostra Anna Bodzińska, ojciec Tomasz Kowalik Wychowanie fizyczne – Anna Masłyk - Kopiec, Grzegorz Iżyk, Władysław Radwański, Tomasz Winiarski

Warunki do nauki: Klasy liczą 18 uczniów Nauczane w szkole języki obce to: angielski (5 h z podziałem na grupy), francuski lub niemiecki (4 h z podziałem na grupy) Języki nauczane są na różnych poziomach nauczania dostosowanych do indywidualnych umiejętności ucznia Kółka przedmiotowe (od 2 klasy): matematyczne, fizyczne, chemiczne, geograficzne, polonistyczne, historyczne, inne (np. w tym roku teatralne, dziennikarskie, noce filmowe)

Wychowanie: Szkoła kładzie duży nacisk na wychowanie i wysoką kulturę ucznia, obowiązuje opisowa ocena z zachowania w systemie punktowym Hasłami przewodnimi naszej szkoły są: samokształcenie i praca nad sobą. Misję szkoły oparto o Miłość, Mądrość i Wolność Wychowawcy posiadają najwyższe kwalifikacje, które doskonalą na kursach i warsztatach szkoleniowych W szkole obowiązują galowe mundurki

Nauka: Nauczanie prowadzone jest w przyjaznej atmosferze Uczniowie ambitni mogą korzystać z indywidualnych konsultacji w czasie dyżurów nauczycieli Dla uczniów szczególnie zainteresowanych organizowane są kółka przedmiotowe oraz dodatkowe zajęcia Nauka informatyki odbywa się z podziałem na grupy zaawansowania. W programie nauka obsługi pakietu Microsoft Office, projektowanie stron www, programowanie w języku C i Visual Basic lub Delhi, grafika 3D Nasi uczniowie uzyskują wiele nagród w konkursach naukowych i artystycznych Karty informacyjne z poszczególnych przedmiotów opracowane przez nauczycieli, zawierają szczegółowe wymagania i są elementem ułatwiającym planowanie nauki ucznia

Języki obce: Język angielski nauczany jest na czterech poziomach zaawansowania, 5 godzin tygodniowo. Program nauczania obejmuje materiał przygotowujący do egzaminu FCE Język niemiecki lub francuski 4 godziny tygodniowo. Program obejmuje materiał przygotowujący do egzaminu Zertifikat Deutsch lub Mittellstufe i DELF Prowadzimy wymiany szkolne ze szkołami w Niemczech i Francji

Sport: W szkole obowiązują 4 godzin WF tygodniowo, w tym 2 godziny na sali gimnastycznej, 1 godzina basenu 1 godzina lodowiska, dla chętnych, dodatkowo tenis Prowadzimy licencjonowaną szkołę narciarską PZN, począwszy od I klasy, istnieje możliwość uczestniczenia w zajęciach szkoleniowych Szkoła oferuje wypoczynek wakacyjny: obozy żeglarskie, językowe, narciarskie, turystyczne, rowerowe Nasi uczniowie zdobywają medale w ogólnopolskich zawodach: narciarskich, łyżwiarskich i pływackich Prowadzimy coroczne obozy narciarskie w Austrii

Obóz zimowy w Gerlitzen

Prestiż: Od 1999 roku szkoła posiada sztandar W szkole obowiązują galowe mundurki Dzień Patrona (rocznica urodzin Juliusza Słowackiego) obchodzony jest w Katedrze na Wawelu Szkoła posiada własną misję i wypracowany wizerunek absolwenta Szkoła ma dobrą opinię w środowisku akademickim i naukowym Szkoła od trzech lat utrzymuje ugruntowaną, wysoką pozycję w rankingach  

Obóz jesienny – metoda projektów W czasie roku szkolnego organizowany jest jesienny obóz naukowy (około 10 dni). Co roku zwiedzamy inny region Polski. W szkole realizowana jest praca metodą projektów. Uczniowie na obozie jesiennym opracowują interdyscyplinarne projekty naukowe. Są one opracowywane w zgodzie z zasadami pracy naukowej i poddawane publicznej obronie, co przygotowuje ucznia do publicznych wystąpień. Najlepsze prace są nagradzane podczas uroczystego Opłatka.

Obóz jesienny Wielkopolska 2006

Obrony projektów – obóz jesienny

Laureaci konkursów przedmiotowych w roku szkolnym 2005/2006 Matematyka – V Małopolski Konkurs Matematyczny: Piotr Dunin - Wąsowicz – opieka Kazimiera Spera Chemia – Małopolski Konkurs Chemiczny: Marcin Ewy, Olga Niemiec, Karolina Wiercioch, Julia Ziembińska, Aleksandra Pękacka – opieka Anna Warchoł Fizyka – V Małopolski Konkurs z Fizyki i Astronomii – Marek Żyła – opieka - Władysława Sikora Geografia – Małopolski Konkurs Geograficzny - Piotr Dunin - Wąsowicz – opieka – Anna Korska

Historia – „Losy żołnierza polskiego” – Bartosz Wójcik, Michał Porwisz – opieka – Zdzisław Bednarek Język angielski – IV Małopolski Konkurs Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów – Karolina Łukasik – opieka – Adam Musiał, Monika Wolak Język niemiecki – Małopolski Konkurs Języka Niemieckiego – Karolina Łukasik, Magdalena Pachota, Maria Lasecka – opieka – Magdalena Ptak i Agnieszka Kroll Język francuski – Konkurs j. francuskiego dla szkół niepublicznych – Julia Zajączkowska – opieka – Mirosława Ćwierzyk, Beata Ciuksza – Buczek

Udział uczniów w konkursach przedmiotowych 2005/2006 etap rejonowy finaliści etapu rejonowego laureaci etapu rejonowego Język polski 6 1 - Język niemiecki 3 Język angielski 2 Matematyka 4 Fizyka Chemia 9 5 Geografia Biologia Historia

Egzamin gimnazjalny 2006 36 absolwentów

Wyniki egzaminu gimnazjalnego

Wyniki egzaminu w odniesieniu do standardów wymagań

Współpraca z OKE – egzamin gimnazjalny 2006 Bożena Stec Anna Korska Anna Warchoł Zdzisław Bednarek Iwo Wroński Tomasz Radochoński Maria Kłapkowska - Kaczmarz Wojciech Kwiatek Kazimiera Spera

Ważne przedsięwzięcia szkoły Obóz jesienny Konkurs projektów po obozie jesiennym Święto Niepodległości Opłatek szkolny Akcja „Rodzina rodzinie” Wigilia w Przytulisku Brata Alberta Obóz zimowy w Gerlitzen Rekolekcje wielkopostne – charakter wyjazdowy Dzień otwarty gimnazjum –i rekrutacja do gimnazjum Święto Konstytucji 3 Maja – spektakl plenerowy Piknik szkolny – czerwiec Dzień artystyczny i pożegnanie klas 3 a b gimnazjum Współpraca zagraniczna, wymiany z zaprzyjaźnionymi szkołami

Ważne przedsięwzięcia nauczycieli Organizacja etapu rejonowego Małopolskiego Konkursu Języka Niemieckiego – Agnieszka Kroll, Magdalena Ptak Organizacja IV Małopolskiego Konkursu Chemicznego dla Gimnazjalistów – Anna Warchoł Organizacja Małopolskiego Konkursu Fizycznego – Wojciech Kwiatek, Iwo Wroński Udział w XIII Szkole Dydaktyki Chemii – referat: „Rozwijanie zainteresowań uczniów gimnazjum poprzez konkursy chemiczne” – Anna Warchoł Warsztaty dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych organizowane przez Europejską Unię Geograficzną w Wiedniu – Anna Korska

Rok szkolny 2005/6

Współpraca zagraniczna wymiana polsko - francuska gimnazjum – wymiana z college z St Martin de Seignanx termin: czerwiec 2006 uczniowie klasy 6 SP i I klasy GIM : 22 osoby opieka: Mirosława Ćwierzyk, Bożena Stec, Anna Okońska - Walkowicz

Przyjęcie grupy z Orleanu, wymiana z college z St Martin de Seignanx – Mirosława Ćwierzyk Współpraca zagraniczna – Anna Korska, Adam Musiał, Monika Witalis – Malinowska, Agnieszka Kroll, Magdalena Ptak, Mirosława Ćwierzyk

Wymiana polsko - niemiecka gimnazjum – wymiana z Münster (czwarty rok) - miastem uniwersyteckim w Północnej Nadrenii Westfalii termin: czerwiec 2006 uczniowie pierwszej i drugiej klasy gimnazjum – razem 12 osób opieka : Magdalena Ptak, Iwona Sikorska program pobytu: Wyjazd o charakterze poznawczo naukowym, w programie : spotkanie z władzami miasta w ratuszu, zwiedzanie, spacer, gra terenowa, wycieczka do Kolonii, wspólne lekcje w szkole, wycieczka rowerowa do zamku w Hülshoff, wspólne grilowanie.

Certyfikaty – rekomendacje „Szkoła wyróżniona za wychowanie” – Małopolskie Kuratorium Oświaty „Szkoła promująca zdrowie” – Małopolskie Centrum Zdrowia Publicznego – ogólnopolska sieć szkół promujących zdrowie

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji: warunki, terminy, opłaty, wzory dokumentów do pobrania dla Rodziców i Uczniów są dostępne na www.sto64.pl - link „Rekrutacja” Informacji na ten temat udzielają również wychowawcy klas i sekretariat szkoły.