Organizacja Turystyczna Leszno – Region

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie – r. Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie Oddział w Bytowie.
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Zespół Szkół Zawodowych im
innowacyjna wielkopolska
Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
Walne Zgromadzenie Delegatów SIMP w Olsztynie To były piękne dni Kadencja
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Kampania informacyjno – promocyjna pn. Wielkopolska OK! 10 lipca – 13 sierpnia 2013 r. facebook.com/WRPO.WielkopolskaOK.
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
„BEZPIECZNE DZIECIŃSTWO NA WSI”
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego1 Podsumowanie wdrażania Regionalnego.
Stan wdrażania komponentu regionalnego PO KL wg stanu na dzień 31 lipca 2008 r. DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY Wrocław, ul. Armii Krajowej 54.
NARODOWY FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ Udział Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w dofinansowywaniu działań edukacyjnych.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Gmina Człopa – powierzchnia ogółem – 348,37 km 2 (24,6% powierzchni powiatu) Ludność ogółem mieszkańców; Gmina Mirosławiec zajmuje powierzchnię
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Województwo pomorskie –
Działalność sportowa w 2012 roku. Harmonogram Zawodów Ogólnopolskich w 2012 Nazwa zadaniaTerminMiejsce VIII Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska OS - łyżwiarstwo.
Projekty innowacyjne i współpracy ponadnarodowej realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie opolskim Brygida Głąb Kierownik.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Roczne Programy Współpracy Miasta Mławy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata: 2004,
FUNDACJA „Kraina Podgrzybka”
Krystyna Kubiak, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SAWINIE
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Pola Chwały Historia jako zabawa, historia jako pasja!
Produkt turystyczny TURYSTYKA KOLEJOWA w WIELKOPOLSCE
POWSTANIE FUNDACJI – zebranie 27 Fundatorów: przedstawicieli organizacji pozarządowych, samorządów i przedsiębiorców – rejestracja.
Współpraca z organizacjami pozarządowymi miasta Leszna.
Realizacja zadań w zakresie promocji, kultury i sportu
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Przemęcki Park Krajobrazowy
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
ROKIEM FRYDERYKA CHOPINA. 30 maja 2010 Ogród Saski i Pałac Prezydencki Chopinowski Dzień Dziecka. Rodzinny piknik muzyczny: koncerty, lekcje polskich.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Witamy w Lesznie. Witamy w Lesznie ROZWIŃ SKRZYDŁA! mieszkańców Jedno z głównych miast Wielkopolski Poznań – 80 km Wrocław – 100 km Warszawa.
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
Kalendarz imprez w Gminie Gniewino 2014
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Wizyta studyjna w Elektronikschule Tettnang  Ocena bazy dydaktycznej szkoły  Ustalenie kalendarium współpracy.
– budowa infrastruktury na szlaku Łyny
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
HISTORIA i OSIĄGNIĘCIA STOWARZYSZENIA GMIN MIKROREGIONU WIELKOPOLSKIEGO PARKU NARODOWEGO Konferencja inaugurująca projekt „Wzmocnienie współpracy członków.
Kalendarz 2020.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Wpływ funduszy europejskich na rozwój regionu leszczyńskiego 22 marca2012 Punkty konsultacyjno- promocyjne.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Zapis prezentacji:

Organizacja Turystyczna Leszno – Region

Działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region 2010

1. Działania OT Leszno – Region w roku 2010: Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Prezentacje targowe Wydawnictwa 2. Plany na rok 2011

Organizacja imprez turystycznych

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik żużlowy – 23-24.04.2010 Główne atrakcje: występy artystyczne sesja autografowa prezentacja „Historia żużla w Lesznie” Liczba uczestników: 20 000

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Spływ Konwaliowym Szlakiem Kajakowym – 15.05.2010 trasa: Jezioro Brzeźnie, Lincjusz, Miałkie, Białe, Breńskie, Trzytoniowe, Wieleńskie spływ kajakowy, poczęstunek na mecie, Przemęt, Wijewo. Liczba uczestników: 80 osób

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik szybowcowy –Leszno. Rozwiń skrzydła!- 26.06.2010 pokazy akrobacji lotniczych, prezentacja sprzętu lotniczego, przeloty samolotem, szybowcem, występy artystyczne, koncert Eweliny Flinty, Leszno, Święciechowa. Liczba uczestników: 18 000 os.

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik konny – Smyczyna, 18.07.2010 pokazy jeździeckie, skoki przez przeszkody, pokaz ujeżdżania, pokazy zaprzęgów kuców, koncert muzyki country, wioska indiańska WOKINI, gry i zabawy dla dzieci, Lipno. Liczba uczestników: 3 000 os.

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne korowód królewski, pokaz tańców dworskich, koncerty muzyki barokowej, symultana szachowa, zwiedzanie miasta z przewodnikiem, koncert – operetki i musicale Leszno, Rydzyna, Dofinansowanie z UMWW – 7 200 zł. Powrót Króla – 7-8.08.2010 Liczba uczestników: 4000 os.

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne rajd promienisty, Festiwal Artystycznych Poszukiwań, grochówka, upominki dla uczestników, loteria fantowa, Krzemieniewo. Rajd rowerowy – Górzno, 4.09.2010 Liczba uczestników: 250 os.

Organizacja imprez promujących produkty turystyczne Piknik agroturystyczny – Leszczyńskie smaki Rajd pieszy – Jeziorki, 19.09.2010 koncerty folklorystyczne, degustacje potraw regionalnych, Piknik Szczęśliwych Stóp (Akademia Chodu), zabawa taneczna, loteria fantowa, Osieczna. Liczba uczestników: 2000 (105)

Spacery po Lesznie z przewodnikiem (2010) Trasami: Śladami Króla Stanisława Leszczyńskiego Stanisława Grochowiaka Jana Amosa Komeńskiego Leo Baecka

Udział w targach turystycznych

Międzynarodowe Targi Turystyki Udział w targach turystycznych Międzynarodowe Targi Turystyki Wrocław, 12-14.02.2010 r.

Międzynarodowa Giełda Turystyczna ITB Udział w targach turystycznych Międzynarodowa Giełda Turystyczna ITB Berlin, 10-14.03.2010 r.

Wielkopolska Giełda Turystyczna, Udział w targach turystycznych Wielkopolska Giełda Turystyczna, Poznań, 15.08.2010 r.

Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON Udział w targach turystycznych Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON Poznań, 20 - 23.10.2010r.

Wydawnictwa

Dodruk wydawnictw Konferencje w regionie Z budżetu miasta Leszna: Leszczyńskie po królewsku Pod niebem Leszna

www.leszno-region.pl

Plany 2011

Organizacja imprez Dodruk wydawnictw Prezentacje targowe Prowadzenie strony internetowej Promocja turystyczna regionu Pozyskiwanie funduszy

Organizacja imprez L.p. Impreza Data Lokalizacja 1 Piknik żużlowy towarzyszący Grand Prix 29-30 kwietnia Leszno. Stadion 2 Spływ Konwaliowym Szlakiem Kajakowym 4 czerwca 2011 Wijewo Przemęt 3 Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła” 18-19 czerwca 2011 Leszno, Święciechowa lotnisko CSS 4 Piknik konny 17 lipca 2011 Smyczyna 5 Piknik agroturystyczny + rajd pieszy 28 sierpnia 2011 Jeziorki 6 Rajd rowerowy 3 września 2011 Górzno 7 Powrót Króla 10-11 września 2011 Leszno – Rynek Rydzyna – park

Prezentacje targowe ITB Berlin Tour Salon Poznań giełdy turystyczne

Promocja turystyczna regionu promocja imprez turystycznych sprofilowanie produktów turystycznych pod kątem grup docelowych przegląd szlaków po regionie trasy zwiedzania okolic Leszna w kontekście istniejących produktów turystycznych

Pozyskiwanie funduszy Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie turystyki

Podsumowanie działań 2007-2010

Opracowanie dokumentów strategicznych

Badania, diagnoza, Opracowanie strategii rozwoju turystyki w regionie leszczyńskim Opracowanie programu promocji 10 regionalnych produktów turystycznych

Kreowanie marki

Kreowanie marki: Kampania billboardowa: Poznań i Wrocław (Katowice) 16 lipca – 06 sierpnia 2007, 17 – 31 marca 2008

Kreowanie marki: Kampania prasowa: Gazeta Wyborcza (Wielkopolska i Dolnośląska) - 4 emisje w roku 2007 - 4 emisję w roku 2008 Rzeczpospolita - 2 emisje w roku 2007 - 2 emisje w roku 2008

Kreowanie marki: Kampania radiowa i telewizyjna 16 – 31 lipca 2007, 17 – 31 marca 2008 Dwie regionalne stacje telewizyjne (Poznań i Wrocław) i Radio ESKA (Poznań i Wrocław)

Kreowanie marki Spot telewizyjny

Promocja imprez promujących produkty turystyczne

Regionalne produkty turystyczne Leszczyńskie po królewsku Konwaliowy Szlak Kajakowy Pod niebem Leszna Żużlowa pasja Leszczyńskie w siodle Rowerem przez Leszno – Region Piękno ukryte w drewnie Leszczyńskie smaki Pieszo przez Leszno – Region Konferencje w Regionie Leszczyńskim

Regionalne produkty turystyczne Dla każdego produktu: Zorganizowanie imprezy promocyjnej Wydanie broszur w 4 wersjach językowych Tablice promocyjne

Organizacja imprez 33 imprezy promujące produkty turystyczne 98 000 uczestników

Organizacja imprez

Działalność wydawnicza

Ulotki (nakład: 79 000 egz.)

Pozostałe wydawnictwa Kalendarz na rok 2008 (nakład: 1 000 egz.) Torby reklamowe (nakład: 2 000 egz.) Album fotograficzny (nakład: 3000 egz.)

Tablice informacyjne

Prezentacje targowe

Udział w imprezach targowych Międzynarodowa Giełda Turystyczna ITB Berlin Tour Salon Poznań 14 imprez krajowych 7 imprez zagranicznych

Rozwój turystyki w regionie

Projekt pt. „Odnowienie oznakowania szlaków pieszych na obszarze działania Organizacji Turystycznej Leszno – Region (2007) dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego – 3000 zł łączna długość szlaków – 106 km

Organizacja wojewódzkich obchodów Światowego Dnia Turystyki (2008) Część oficjalna – galeria Sztuki Muzeum Okręgowego w Lesznie Wręczenie oznak „za zasługi dla województwa wielkopolskiego” Zwiedzanie zabytków Leszna i okolic Biesiada turystyczna – ranczo Smyczyna Dotacja UMWW – 10 000 zł.

Finanse

Finanse: ZPORR: 356 826 zł 49% Składki członkowskie 327 798 zł 45% Konkursy ofert UMWW: 25 200 zł 3% Dochód ze sprzedaży netto 11 599 zł 2% Składki członków wspierających 9 467 zł 1% SUMA 730 890 zł 100%

Sprawy organizacyjne 24 posiedzenia Zarządu 7 Zjazdów Przedstawicieli 27 uchwał Zjazdu Przedstawicieli

Dziękuję za uwagę