System e-zamówienia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z KATALOGU ON-LINE
Advertisements

Spis treści Przedstawienie firmy. Struktura organizacyjna.
Spis treści Przedstawienie firmy.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Support.ebsco.com Wyszukiwanie zaawansowane w ekranie EBSCOhost z pojedynczym polem wyszukiwania Przewodnik.
Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com Wprowadzenie do EBSCOhost Przewodnik.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Zadania Bazy danych.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
OPIS DZIAŁANIA PROGRAMU K A L K U L A T O R O D S E T K O W Y.
BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AMW
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Podstawowa obsługa magazynu.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
LIST PRZEWOZOWY - CMR.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
1 Sklep Internetowy. 2 Możliwości Możliwość podejrzenia naszych stanów magazynowych. Sprawdzenie dostępności. Weryfikacja numeru części.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Kontakt: Adam Jarus tel
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
Prezentacja i szkolenie
Przyjęcie towaru na magazyn
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
JAK SZUKAĆ W KATALOGU KOMPUTEROWYM?
JAK SZUKAĆ W KATALOGU KOMPUTEROWYM? Wyszukiwanie według hasła przedmiotowego.
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej

Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
ODDZIAŁ UDOSTĘPNIANIA ZBIORÓW CZĘŚCIĄ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU KOHA - NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA ZASTOSOWANE W BIBLIOTEKACH: - POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ.
Opinie Prawne Wiki - pomoc Wyszukiwanie dokumentów w na stronie
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.  możliwość zamawiania, rezerwowania oraz przedłużania terminu zwrotu książek,  dostęp ze strony
ZASADY KORZYSTANIA Z KATALOGU BIBLIOTECZNEGO
Przykłady analiza i projektowanie
Projekt z Technologii Internetowych
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Bazy Business Source Wyszukiwanie podstawowe
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Przewodnik Wykorzystanie listy wyników EBSCOhost
Przewodnik Bazy CINAHL Wyszukiwanie podstawowe
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Przewodnik
Przewodnik
Przewodnik Wyszukiwarka naukowa EBSCO Discovery Service (EDS)
Kartoteki Kartoteki – bazy danych: Kartoteki predefiniowane:
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

System e-zamówienia

Założenia projektu Wyszukanie części o zadanym numerze lub pasujących do zadanych pojazdów Wyszukiwanie zamienników do wyszukanych artykułów na podstawie kodów OES Składanie zamówień na wybrane towary

Ekran startowy

Wykaz zamówień klienta Klient po zalogowaniu się do systemu otrzymuje historię swoich zamówień Dla każdego zamówienia wyświetlane są: data złożenia, termin realizacji, rodzaj dokumentu sprzedaży oraz wartość brutto i netto.

Pozycje zamówienia Każde zamówienie może składać się z kilku pozycji – osobna pozycja na każdy produkt (w jednej pozycji można zamawiać kilka sztuk) Dodając pozycję do zamówienia należy wskazać zamawiany produkt – podając jego indeks oraz podać liczbę zamawianych sztuk Indeks produktu można uzyskać wykorzystując wyszukiwarkę produktów (Techdoc) lub wyszukując odpowiednią pozycję w wykazie wszystkich towarów Indeks można również wpisać z klawiatury

Dodawanie pozycji

Wyszukiwarka artykułów Okno wyszukiwarki składa się z trzech części: 1. Ramka kryteriów wyszukiwania 2. Ramka wyszukanych artykułów 3. Ramka informacji szczegółowych Dwa tryby wyszukiwania: Katalog pojazdów Wyszukiwanie bezpośrednie (po nazwie, indeksie lub z użyciem filtrów) Każdy artykuł posiada unikalny numer identyfikacyjny – indeks. Numer ten jest używany przy składaniu zamówień, aby jednoznacznie zidentyfikować zamawiany produkt. W celu znalezienia produktu oraz jego indeksu należy użyć wyszukiwarki artykułów udostępnianej przez system SyKOF.

Wyszukiwarka artykułów Składa się ono z następujących części: Kryteria wyszukiwania – w tej części określić można parametry szukanej części;dostępne są dwa sposoby wyszukiwania: przez katalog produktów oraz przez podanie numeru lub nazwy części lub producenta (opisane w dalszej części przewodnika); Lista znalezionych artykułów – w tej części wyświetlane produkty pasujące do wprowadzonych wymagań; Szczegóły dotyczące wybranego artykułu – tutaj wyświetlane są parametry techniczne produktu, numery OES, EAN, zdjęcia produktów, i in. W części dotyczącej informacji szczegółowych o wybranym artykule w zakładce Informacje podstawowe wyświetlane są parametry techniczne produktu. Dla poszczególnych grup produktów mogą być to różne informacje. Przykładowo dla filtrów paliwa mogą to być np. wymiary filtru, jego rodzaj i rodzaj paliwa, do którego jest przeznaczony, dla klocków hamulcowych – wymiary, rozstaw otworów i strona zabudowy, zaś dla świec zapłonowych – odstęp elektrod, długość gwintu i rozmiar klucza. W zakładce Zastosowanie w pojazdach wyświetlane są wszystkie pojazdy, do których pasuje wybrany artykuł. Są one pogrupowane według marek i modeli. Dodatkowo, wyświetlane są także podstawowe informacje o każdej wersji pojazdu (moc silnika, lata produkcji). Rozmiar poszczególnych obszarów okna można dostosować przeciągając ich krawędzie za pomocą myszki. W podobny sposób można zmienić szerokość kolumn w wykazie artykułów. Za pomocą przycisków w górnej części okna programu można wybrać tryb pracy wyszukiwarki: Katalog pojazdów lub Wyszukiwanie.

Katalog pojazdów Katalog pojazdów pozwala wyświetlić części pasujące do wybranego pojazdu (marka, model i wersja) z wybranej grupy, np. Układ hamulcowy => Hamulce tarczowe => Tarcza hamulcowa. Za pomocą katalogu pojazdów można znaleźć część pasującą do konkretnego modelu samochodu bez konieczności podawania jej numeru. Pierwszym krokiem jest wskazanie rodzaju pojazdu (osobowe, użytkowe lub wszystkie) oraz wybranie z listy rozwijanej marki, modelu i wersji samochodu. Dla ułatwienia wyświetlane są parametry wybranego pojazdu. Po dokonaniu wyboru, w dolnej ramce pojawia się lista grup produktów (część z nich zawiera podgrupy), z których należy zaznaczyć odpowiednią (poprzez kliknięcie myszką) – nazwa wybranej grupy/podgrupy jest pogrubiona. Zostaną wyświetlone wszystkie artykuły pasujące do wskazanej grupy/podgrupy Niektóre elementy ze względu na specyfikę zastosowania mogą znaleźć się w kilku grupach (np. żarówki, filtry, itp.). Na rysunku przedstawiono przykładowy rezultat wyszukiwania tarczy hamulcowej do samochodu Citroen Berlingo 1.6 HDI. Nie wszystkie znalezione produkty są dostępne do zamówienia. Zamówić można tylko te artykuły, dla których wypełnione jest pole indeks. W powyższym przykładzie będą to tarcze z numerami DF4183 i BG3622. Posortowanie znalezionych artykułów po wartości indeksu pozwala na szybkie sprawdzenie dostępności części.

Wyszukiwanie bezpośrednie W trybie wyszukiwania bezpośredniego można znaleźć produkt podając fragment jego nazwy, indeksu lub opisu. Jeżeli znany jest indeks artykułu, jego nazwa lub jeden z numerów: numer artykułu, numer handlowy, numer OES, numer EAN, wygodniejsze może okazać się używanie opcji Wyszukiwanie bezpośrednie. Ramka kryteriów w tym trybie pracy podzielona jest na dwie części: Informacje podstawowe oraz dodatkowe filtry. W części Informacje podstawowe można podać całość lub fragment indeksu, nazwy lub opisu szukanego produktu. W przypadku podawania fragmentu należy używać: * aby zastąpić dowolną liczbę znaków lub ? aby zastąpić pojedynczy znak (rys. 5). Po kliknięciu pierwszego przycisku Szukaj wyświetlone zostają produkty spełniające zadane kryteria. Obsługa ramki z wykazem artykułów jest taka sama jak dla wyszukiwania za pomocą katalogu pojazdów.

Wyszukiwanie z użyciem filtrów Użycie filtrów w trybie wyszukiwania bezpośredniego pozwala na określenie producenta, kategorii czy numeru handlowego szukanego produktu lub listy pojazdów, do których część ma pasować. Poniżej ramki Informacje podstawowe znajdują się cztery filtry artykułów. Wyszukiwanie za pomocą filtrów nie jest połączone z wyszukiwaniem według informacji podstawowych. W celu zastosowania filtru należy zaznaczyć pole filtr aktywny i uzupełnić kryteria wyszukiwania. W przypadku użycia kilku filtrów zostaną wyświetlone tylko produkty spełniające kryteria wszystkich filtrów. Każdy rekord do wyszukiwania powinien być wpisywany w nowym wierszu – znajdowane są artykuły pasujące do co najmniej jednego wiersza. Wyjątkiem jest filtr pojazdów, jeśli zostanie zaznaczone pole „Artykuł musi pasować do każdego z pojazdów”. Na rysunku 6 przedstawiono wyszukiwanie części pochodzących od producentów: Topran i Alco Filter pasujących jednocześnie do następujących modeli samochodów: Peugeot 206 i Renault Laguna.

Wyszukiwanie zamienników Korzystając z filtru Numery można wyszukać zamienniki dla oryginalnych części – wystarczy podać numer OES.

Dodatkowe funkcje System e-zamówienia udostępnia dodatkowe funkcje, dostępne po wybraniu odpowiedniego przycisku z górnej części ekranu startowego: Składanie reklamacji Generowanie elektronicznych dokumentów Pliki wymiany dla systemów informatycznych klienta

Reklamacje Reklamacje mogą dotyczyć problemów związanych z realizacją zamówienia. W szczególności kontrahent może reklamować nieterminową realizację zamówienia, braki w dostawie w stosunku do zamówienia, inne ceny na fakturze, a inne na zamówieniu, czy uszkodzone towary. Po zarejestrowaniu reklamacji w systemie e-zamówienia informacja przekazywana jest do pracownika odpowiedzialnego za zamówienia dla danego kontrahenta. Po obsłużeniu zgłoszenia kontrahent otrzymuje w systemie e- zamówienia zwrotną informację o sposobie załatwienia reklamacji. Tą drogą kontrahent może również przesyłać inne wiadomości.

Faktury elektroniczne System e-zamówienia umożliwia automatyczne wystawienia faktur, generowanie pliku danych dotyczących sprzedawanego asortymentu (załącznik elektroniczny do Faktury VAT) i wgląd w historię operacji dla kontrahenta. Kontrahent składając zamówienie ma możliwość wygenerowania elektronicznej postaci Faktury VAT i zapisania u siebie na dysku. Posiada również możliwość analizowania swoich rozrachunków, należności oraz historii zamawianych towarów.

Pliki wymiany System e-zamówienia pozwala na integrację z systemami informatycznymi klientów. Kontrahent może przygotować plik wymiany wygenerowany z własnego systemu informatycznego. W pliku zawarte są dane o zamawianych towarach. System e-zamówienia wczytuje tak przygotowany plik i na jego podstawie generuje zamówienie. Format pliku wymiany ustalany jest z kontrahentem w zależności od używanego przez niego systemu informatycznego.

e-zamówienia Moto-Hurt S. A.