20 lat szkolnictwa Gmina Zespół Szkół Publicznych im. Marii Curie- Skłodowskiej w Skarżyku - Kamiennej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
Advertisements

ZMIANY W RZĘDZIANOWICACH W PRZECIĄGU 20 LAT
W Biadkach.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
ku lepszej przyszłości”
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Zespół Szkół w Babkach Oleckich
Gimnazjum Publiczne w Nowych Zdunach
Rok szkolny 2013/ 2014.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Do spisu treści Szkoła zapewnia optymalne warunki do nauki, rozwoju zainteresowań, kształtowania własnej osobowości i sprawności fizycznej. Pracownie.
Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Pantalowicach
Moja gmina i moja miejscowość. Dawniej i dziś.
20 lat wspólnie. Gmina Dopiewo.. W ciągu 20 lat gmina Dopiewo się zmieniła. Jedni mówią, że na gorsze, a inni, że na lepsze. W gminie zrobiono kanalizację,
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
- wywiad z byłym dyrektorem szkoły
Nasza placówka jest szkołą publiczną, organem prowadzącym jest Gmina Grabów nad Pilicą, a nadzór pedagogiczny sprawuje Kurator Oświaty.
Gimnazjum im. A. S. Sapiehy w Krasiczynie
Charakterystyka zawodu Technikum nr 1 kształci w zawodzie: technik ochrony środowiska. Program tej klasy adresowany jest do uczniów o zainteresowaniach.
ul. Centralna – 503 Łódź tel tel. kom Szkoła Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja.
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Zagospodarowanie przestrzenne (nowe osiedla, odnowienie istniejących osiedli, zagospodarowanie przestrzeni wokół nich- skwery, parki, ulice ścieżki.
Gmina Prószków Województwo opolskie
ZSP nr 4 w Skarżysku-Kamiennej
“Szkoła w procentach”.
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Gmina Gozdowo została powołana do życia uchwałą Wojewódzkiej Rady Narodowej w Warszawie z dnia 1 grudnia 1972r. Gmina Gozdowo położona jest w południowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA Im. AUGUSTYNA NECLA W MIEROSZYNIE REMONTY W LATACH
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
„20 lat wspólnie Gmina Lipnica Murowana” Zespół Szkół Publiczne Gimnazjum im. Ks. Stanisława Wiśniowskiego w Lipnicy Murowanej.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
VI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Lublinie
Zespół Szkolno – Gimnazjalny w Siedleczce
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
Zespół Szkół w Szkotowie
ZESPÓŁ SZKOLNO -GIMNAZJALNY w SIETESZY
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku
Gimnazjum nr 1 im.Bohaterów Monte Cassino w Złocieńcu Złocieniec – 20 lat Samorządu Terytorialnego Samorząd Terytorialny.
20 lat samorządności w gminie Zarzecze
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Biadaczu to placówka z ogromnym dorobkiem, wspaniałymi osiągnięciami i pięknymi tradycjami. Nasza szkoła to.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Gimnazjum nr 1 w Kańczudze. Miasto i Gmina Kańczuga Kańczuga - miasto w województwie podkarpackim, w powiecie przeworskim, położone na Podgórzu Rzeszowskim,
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
„20 lat wspólnie” Gmina Świdnica. Nasza szkoła: Gimnazjum w Witoszowie Dolnym.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI ŁÓDŹ ul. Kopcińskiego 5/11 tel: ; zsp15.ldi.pl
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Szkoła Podstawowa nr 16 w Krakowie ul. Dietla 70
PREZENTACJA PROJEKTÓW
27 maja Dzień Samorządu Terytorialnego
Bezpieczeństwo drogowe dla dzieci i młodzieży
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 OFERUJEMY … ZAPRASZAMY….
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

20 lat szkolnictwa Gmina Zespół Szkół Publicznych im. Marii Curie- Skłodowskiej w Skarżyku - Kamiennej

Zadania samorządu gminnego Zadania zlecone sprawy meldunkowe wydawanie dowodów osobistych prowadzenie urzędów stanu cywilnego (rejestracja narodzin, ślubów i zgonów)

Zadania samorządu gminnego Zadania własne Związane z infrastrukturą techniczną: utrzymywanie gminnych dróg, ulic i placów utrzymywanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zaopatrzenie w energię elektryczną i cieplną oraz gaz organizacja ruchu drogowego i lokalnego transportu zbiorowego Związane z infrastrukturą społeczną: prowadzenie szkół podstawowych i gimnazjów, żłobków i przedszkoli pomoc socjalna dla mieszkańców gminy prowadzenie gminnych placówek kulturalnych i sportowych Związane z ładem przestrzennym i ekologicznym: przygotowanie planów zagospodarowania przestrzennego gminy gospodarowanie terenami i budynkami komunalnymi dbanie o ochronę środowiska naturalnego Związane z utrzymywaniem porządku publicznego: zapewnienie porządku publicznego, np. przez powołanie Straży Miejskiej ochrona przeciwpożarowa bezpieczeństwo sanitarne zwalczanie skutków klęsk żywiołowych

Remont dachu Wymiana instalacji elektrycznej Wymiana podłóg Wymiana ławek Odnowienie sali gimnastycznej Remont kuchni szkolnej Wymiana drzwi, okien Stworzenie pracowni informatycznej Remont biblioteki Zakup nowych komputerów Pomoce naukowe dla klasy pierwszej Zajęcia pozalekcyjne 1. Jak zmieniła się szkoła Wywiad z Panią Dyrektor mgr Aliną Mączyńską 2. Jak działa transport publiczny, jaki ma to wpływ na liczbę uczniów? Nie ma chodników Jest za mało autobusów 3. Czy w ciągu ostatnich 20 lat dostarczone jest więcej pieniędzy na remonty i kupno nowego wyposażenia? Duża ilość gotówki z gminy (ok. 300 tys. zł) Gmina sponsoruje remonty 4. Czy do szkoły jest dostarczane regularnie nowe wyposażenie? Tak, ostatnio programy komputerowe Krzesła, ławki Dodatkowo Zamiar wprowadzenia specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych Stworzenie pracowni językowej Odtwórz cały wywiad

Wywiad z Panią Dyrektor mgr Aliną Mączyńską powrót

Wywiad z byłą uczennicą Czy poprawił się wygląd szkoły? Czy poprawił się wygląd szkoły? Tak, zostały wymienione okna, drzwi i podłogi, założony został monitoring, powstała pracownia informatyczna, zmienił się wygląd i wyposażenie bliblioteki. Czy istnieją w niej zajęcia pozalekcyjne? Czy istnieją w niej zajęcia pozalekcyjne? Istnieje kilka kółek, ale można by zaproponować ich więcej. Czy pani zdaniem młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Czy pani zdaniem młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Młodzież może korzystać z zasobów internetu, co na pewno pozytywnie wpływa na możliwości edukacyjne, jednakże nadal pozostajemy za małym ośrodkiem żeby można było zaproponować uczniom chociażby częstsze wizyty w muzeach np. Muzeum Techniki itp., lekcje muzealne, spotkania z ciekawymi ludźmi, udział w wykładach w wyższych uczelniach dla dzieci i młodzieży itp.

Wywiad z byłym uczniem Jak zmieniła się szkoła? Jak zmieniła się szkoła? Diametralnie, zostało wprowadzone wiele renowacji. Czy poprawił się jej wygląd i wyposażenie? Czy poprawił się jej wygląd i wyposażenie? Tak. Zostały wstawione nowe plastikowe okna, został wyremontowany dach na całej szkole, wyremontowano salę gimnastyczną, w każdej sali położono nowy parkiet, wyremontowano łazienki oraz kuchnię. Czy Pana zdaniem młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Czy Pana zdaniem młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Młodzież ma większe możliwości edukacyjne, ponieważ powstała pracownia informatyczna, multimedialna biblioteka oraz przybyło dużo nowych pomocy naukowych. Czy droga do szkoły jest bezpieczna? Czy droga do szkoły jest bezpieczna? Droga do szkoły jest niebezpieczna. Brak chodników zmusza uczniów do chodzenia ulicą, na której panuje duży ruch samochodowy.

Analiza ankiety przeprowadzonej wśród mieszkańców osiedla Ankieta dotyczyła oceny działalności samorządu w ostatnich 20 latach Wzięło w niej udział: 13 kobiet 13 kobiet 11 mężczyzn 11 mężczyzn Ankietowani reprezentowali wszystkie grupy wiekowe, głównie byli to jednak ludzie w wieku od 30 do 50 lat.

W 5 - stopniowej skali oceniono stan dróg i ulic stan dróg i ulic stan sieci wodociągowej i kanalizacyjnej stan sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

W 5 - stopniowej skali oceniono stan zaopatrzenia w energię elektryczną i gaz stan zaopatrzenia w energię elektryczną i gaz stan lokalnego transportu zbiorowego stan lokalnego transportu zbiorowego

Prowadzenie przez samorząd szkół podstawowych gimnazjów i przedszkoli

Koniec Wykonanie: Kamil Dębiński Alicja Ruzik Piotr Skowron