Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego. Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu 1.09.2011 – 22.06.2012. 1. Program wprowadzony.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Advertisements

DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
ku lepszej przyszłości”
Młodzieżowa przedsiębiorczość
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
05 GRUDNIA 2011 MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ WOLONTARIATU
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Piłki, które bawią i uczą
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Szkoła Współpracy.
Szko ł a Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Ł odzi, ul. Centralna 40.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Debata pracowników szkoły
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
Regulamin Świetlicy Szkolnej
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
„ Nasze dzieci 6 letnie w I klasie” Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Grzechyni.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Szkoła Podstawowa Nr 55 im. Eugeniusza Lokajskiego szkoła z klasami sportowymi: lekkoatletyka pływanie Adres: Łódź, ul. Mackiewicza 9, tel
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2015/2016, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Zadania pedagoga szkolnego
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zapis prezentacji:

Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego

Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu – Program wprowadzony dla uczniów całej szkoły. 2. Długie przerwy 20 minutowe. 3. Autor innowacji – Teresa Lewandowska. 4. Osoby wdrażające innowację – wszyscy nauczyciele.

Ogólne założenia programu Stworzenie przyjaznej atmosfery w naszej szkole. Ograniczenie niebezpiecznych zabaw. Wskazanie sposobów spędzania czasu wolnego i umiejętne gospodarowanie nim. Wykazanie się uczniów słabszych w nauce i pokazanie swoich mocniejszych stron. Wyładowanie stresu i napięć powstałych wskutek nie tylko trudności w uczeniu się, ale też trudnych sytuacji rodzinnych.

Spostrzeżenia Można było często zaobserwować duże zaangażowanie uczniów w organizowane gry i zabawy ruchowe. Udostępnianie sprzętu na pewno w znacznym stopniu ograniczyło organizowanie niebezpiecznych zabaw. Niektóre zorganizowane działania wywoływały inwencję twórczą (plastyczną, literacką, ruchową). W niektóre działania zaangażowani byli rodzice. W niewątpliwym stopniu udostępniany sprzęt i organizowane zabawy miały wpływ na rozwijanie samodyscypliny i umiejętności organizacji zabaw wśród uczniów.

Ewaluacja programu oparta na bieżących rozmowach i wywiadach z nauczycielami oraz uczniami Organizowanie przerw dostarczyło naszym uczniom wielu przeżyć i wzbogaciło w nowe doświadczenia. Nauczyciele oceniają program działań jako dobry i pożyteczny w naszej szkole. Uczniowie naszej szkoły również oceniają bardzo dobrze możliwość korzystania ze sprzętu i uczestniczenia w zabawach.

Propozycje uczniów świadczą o zainteresowaniu organizacją przerw międzylekcyjnych. Nauczyciele chętnie udostępniali sprzęt uczniom. Założone cele w znacznym stopniu były realizowane i przynosiły oczekiwany skutek. Ewaluacja programu oparta na bieżących rozmowach i wywiadach z nauczycielami oraz uczniami cd.

Wnioski Wskazane jest kontynuowanie organizowania przerw międzylekcyjnych, gdyż sprawia to radość naszym uczniom, ogranicza niebezpieczne zabawy, zmniejsza napięcie stresu. Konserwacja, naprawa uszkodzonego sprzętu i zakupienie nowego.

Rozwijanie twórczości literackiej

Jakże ciekawa historia!

Rozwijanie twórczości plastycznej

My też potrafimy!

Udział w konkursie – najdłuższy łańcuch na choinkę.

Nasz chyba jest dłuższy…

Rozwijanie twórczości plastycznej- konkurs na najdłuższy łańcuch na choinkę.

Najlepszy strój karnawałowy.

Na nas można polegać!

Najlepszy strój karnawałowy.

Pokaz mody karnawałowej.

Szkoda, że pani nie ma stroju takiego jak my…

Najlepsza maska karnawałowa

Pokaż co potrafisz !

Pokażę co potrafię!

Zabawy skoczne.

Można grać zamiast rakietki –zeszytem.

Nie przejmuj się...

Kto potrafi tak jak ja!

Ja ci pokażę jak się gra!

Nie zawsze wychodzi tak jak by się chciało...

O! Ten to potrafi!

Nogą też można.

Może w grupie będzie lepiej...

Ja też chcę mieć zdjęcie!

Konkurs na wiosenny kapelusz.

Skakać każdy może!

Czasami nie wychodzi!

Zabawa w Zośkę- chyba nie?

Ile trzeba się natrudzić...

Może tym razem się uda?

Liczy się refleks!

Dlaczego ta skakanka taka krótka?

Nie ma to jak boisko szkolne!