Prezentacja Firmy 2008. AGD, Airconditioning RTV Computers Optics, Office Appliances NETwork.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ewidencja Wyposażenia PL+
Advertisements

SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Przykłady raportów dynamicznych
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Support.ebsco.com Wyszukiwanie w bazie Business Source w EBSCOhost Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Czytanie artykułu EBSCOhost.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Jak zamawiać książki w katalogu on-line? Biblioteka WGiSR Krok po kroku.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
co robimy?jak realizujemy?za ile?dlaczego warto? co robimy? Już od 2000 roku S.M.A. świadczy usługę monitorowania i pozycjonowania pojazdów Usługa została.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
Instrukcja MILO moduł klienta.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
System e-zamówienia.
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
Kontakt: Adam Jarus tel
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Twój pomysł na biznes!.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Title Slide 1 It starts with you
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Przykłady analiza i projektowanie
Kolumny, tabulatory, tabele, sortowanie
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
JAK ZACZĄĆ? RMA PORTAL 27 January, 2015 ZEBRA TECHNOLOGIES.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Przewodnik Wprowadzenie do
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
Przewodnik Wyszukiwanie zaawansowane z wieloma frazami na platformie
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Rejestracja napraw online
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Ewidencja Wyposażenia PL+
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Zapis prezentacji:

Prezentacja Firmy 2008

AGD, Airconditioning RTV Computers Optics, Office Appliances NETwork

Historia Sieć serwisowa ARCONET została utworzona w 2002 roku w wyniku zrzeszenia 14 największych serwisów firm SONY i PHILIPS W wyniku tego porozumienia powstała firma ARCONET Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, która jest odpowiedzialna za reprezentowanie i koordynację działań całej Sieci.

Misja Wizja Naszą misją jest podwyższanie jakości usług serwisowych oraz stworzenie kompleksowego i komfortowego systemu obsługi klienta. Naszym celem jest rozwijanie ogólnopolskiej sieci serwisowej funkcjonującej w różnych branżach. Chcemy umożliwić transparencję informacji dla wszystkich stron w procesie reklamacji. Dążymy do ujednolicenia procedur serwisowych oraz obniżenia kosztów administracyjnych naszych kontrahentów.

Nasze osiągnięcia Ponad 300 serwisów na terenie całej Polski 70 marek 5 sieci handlowych Ograniczenie kosztów serwisowych o 10-20% Stworzenie ogólnobranżowego systemu raportowego

Rozwój Sieci – zleceń / m-c Roczny obrót zł Roczny obrót w latach w tys. zł. Wykonaliśmy już ok napraw!!! Miesięczna liczba zleceń w latach

Nasze marki

Sieci handlowe Współpracujemy z:

W naszej ofercie proponujemy ubezpieczenia 3-go i 4-go roku gwarancji.

Nasze rozwiązania W ramach sieci Arconet wszystkie zaangażowane strony w procesie reklamacji korzystają z narzędzi dostępnych na stronie internetowej.

Informacje dla Klienta Na stronie Klient ma możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się serwis, którego potrzebuje. W prosty sposób, w każdej chwili Klient sam może kontrolować, czy jego sprzęt jest już gotowy do odbioru.

Informacje o przedstawicielu Wszyscy, którzy chcą skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Gwaranta znajdą jego wizytówkę na panelu informacyjnym. Zarządzanie Siecią - Gwarant Przedstawiciel to osoba odpowiedzialna za zarządzanie oraz bieżącą kontrolę zleceń w Systemie Raportowym.

Procedury Procedury mogą być zmieniane on-line bez potrzeby podpisywania kolejnych umów. To właśnie tu zamieszcza się wszystkie obowiązujące procedury w naszej Sieci. O wszystkich zmianach procedurach powiadamiamy em Zarządzanie Siecią - Gwarant

Dokumentacja techniczna Tutaj udostępniamy całą dokumentację techniczną dla naprawianych sprzętów. Dzięki temu serwis ma szybki dostęp do tych dokumentów i może je ściągnąć bezpośrednio z naszej strony. Zarządzanie Siecią - Gwarant

Zamieszczaniem linków zajmują się przedstawiciele gwarantów. Przydatne linki Na panelu administracyjnym przewidzieliśmy specjalne miejsce na linki, które mogą być przydatne dla współpracujących z nami serwisów. Zarządzanie Siecią - Gwarant

Panel dyskusyjny Idealne miejsce wymiany pomysłów, informacji i doświadczeń Panel służy również do wymiany informacji na temat naprawianego sprzętu między serwisami. O wszystkich zmianach na panelu automatycznie powiadamiamy em. Na panelu omawiane są aktualne sprawy dotyczące pracy Sieci. To tutaj umożliwiamy bezproblemowy kontakt gwarantów z serwisami. Zarządzanie Siecią - Gwarant

Aby ułatwić pracę naszym serwisom stworzyliśmy nową formę wymiany informacji – Biuletyny Techniczne. Pisane przez serwisy dla serwisów 6 Biuletyny techniczne Każdy serwis szukając rozwiązania problemu można zobaczyć w jaki sposób inni poradzili sobie z podobnymi usterkami.

Zarządzanie Siecią - Gwarant Każdy biuletyn przed umieszczeniem na panelu jest zatwierdzany przez Przedstawiciela Gwaranta DOTYCZY PRZYCZYNY SPOSÓB POSTĘPOWANIA UWAGI TYP SPRZĘTU Biuletyny techniczne

Wirtualny stół współpracy Arconet Serwis Gwarant Klient System Raportowy W momencie, gdy Klient zgłasza sprzęt do reklamacji, serwis rejestruje dane zlecenie w Systemie Raportowym. Od tej chwili zaraportowane informacje stają się widoczne dla wszystkich stron, a to sprawia że każde zlecenie może być na bieżąco monitorowane.

System Raportowy Dla Gwaranta Obok lista zleceń w pełnym wymiarze. Zlecenia można dowolnie filtrować: wg daty, statusu naprawy, numeru zlecenia itp. Po lewej stronie widok na podsumowanie wszystkich zleceń wykonanych dla danego Gwaranta.

System Raportowy Dla Gwaranta Obok widok na zaraportowane zlecenie – są tutaj informacje takie jak m.in. : numer seryjny sprzętu, opis naprawy, stawka za naprawę, użyte części zamienne, dane Klienta. Gwarant płaci tylko za to, co sam zatwierdził

System Raportowy Dla Gwaranta Serwis poprzez system raportowy może zamawiać części zamienne do napraw gwarancyjnych. Gwarant widzi jaki serwis, jaką część, w jakiej ilości i do jakiego zlecenia zamówił.

System Raportowy Dla Serwisu To zadaniem Serwisu jest wprowadzenie zlecenia do Systemu Raportowego. Pola, które obowiązkowo należy wypełnić są koloru żółtego.

System Raportowy Dla Serwisu Z systemu raportowego można bezpośrednio wydrukować lub wysłać em dokument przyjęcia bądź wydania sprzętu. Na wydrukowane arkusze z numerami zleceń w formie kodów paskowych nakleja się kupony gwarancyjne.

Terminarz Nowość!!! Terminarz jest wygodnym narzędziem przekazywania zleceń między infolinią a serwisem. Dane wpisane do terminarza są eksportowane do systemu raportowego za pomocą jednego kliknięcia.

Zapraszamy do współpracy Zaletą Arconetu jest możliwość stworzenia każdego systemu serwisowego. Zaufało nam już ponad 70 marek i 5 sieci handlowych, dla których przygotowaliśmy indywidualne, efektywne rozwiązania. Współpraca z naszymi Partnerami zaowocowała szybkim rozwojem Sieci, zrealizowaliśmy wiele pomysłów i nadal dążymy do osiągania coraz to nowych celów. Chcemy tworzyć rozwiązania, które spodobają się naszym Partnerom, ale przede wszystkim szukamy sposobów, aby proces reklamacji uczynić łatwiejszym, krótszym i przyjemniejszym dla wszystkich zaangażowanych stron.