Prezentacja Firmy 2008
AGD, Airconditioning RTV Computers Optics, Office Appliances NETwork
Historia Sieć serwisowa ARCONET została utworzona w 2002 roku w wyniku zrzeszenia 14 największych serwisów firm SONY i PHILIPS W wyniku tego porozumienia powstała firma ARCONET Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, która jest odpowiedzialna za reprezentowanie i koordynację działań całej Sieci.
Misja Wizja Naszą misją jest podwyższanie jakości usług serwisowych oraz stworzenie kompleksowego i komfortowego systemu obsługi klienta. Naszym celem jest rozwijanie ogólnopolskiej sieci serwisowej funkcjonującej w różnych branżach. Chcemy umożliwić transparencję informacji dla wszystkich stron w procesie reklamacji. Dążymy do ujednolicenia procedur serwisowych oraz obniżenia kosztów administracyjnych naszych kontrahentów.
Nasze osiągnięcia Ponad 300 serwisów na terenie całej Polski 70 marek 5 sieci handlowych Ograniczenie kosztów serwisowych o 10-20% Stworzenie ogólnobranżowego systemu raportowego
Rozwój Sieci – zleceń / m-c Roczny obrót zł Roczny obrót w latach w tys. zł. Wykonaliśmy już ok napraw!!! Miesięczna liczba zleceń w latach
Nasze marki
Sieci handlowe Współpracujemy z:
W naszej ofercie proponujemy ubezpieczenia 3-go i 4-go roku gwarancji.
Nasze rozwiązania W ramach sieci Arconet wszystkie zaangażowane strony w procesie reklamacji korzystają z narzędzi dostępnych na stronie internetowej.
Informacje dla Klienta Na stronie Klient ma możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się serwis, którego potrzebuje. W prosty sposób, w każdej chwili Klient sam może kontrolować, czy jego sprzęt jest już gotowy do odbioru.
Informacje o przedstawicielu Wszyscy, którzy chcą skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Gwaranta znajdą jego wizytówkę na panelu informacyjnym. Zarządzanie Siecią - Gwarant Przedstawiciel to osoba odpowiedzialna za zarządzanie oraz bieżącą kontrolę zleceń w Systemie Raportowym.
Procedury Procedury mogą być zmieniane on-line bez potrzeby podpisywania kolejnych umów. To właśnie tu zamieszcza się wszystkie obowiązujące procedury w naszej Sieci. O wszystkich zmianach procedurach powiadamiamy em Zarządzanie Siecią - Gwarant
Dokumentacja techniczna Tutaj udostępniamy całą dokumentację techniczną dla naprawianych sprzętów. Dzięki temu serwis ma szybki dostęp do tych dokumentów i może je ściągnąć bezpośrednio z naszej strony. Zarządzanie Siecią - Gwarant
Zamieszczaniem linków zajmują się przedstawiciele gwarantów. Przydatne linki Na panelu administracyjnym przewidzieliśmy specjalne miejsce na linki, które mogą być przydatne dla współpracujących z nami serwisów. Zarządzanie Siecią - Gwarant
Panel dyskusyjny Idealne miejsce wymiany pomysłów, informacji i doświadczeń Panel służy również do wymiany informacji na temat naprawianego sprzętu między serwisami. O wszystkich zmianach na panelu automatycznie powiadamiamy em. Na panelu omawiane są aktualne sprawy dotyczące pracy Sieci. To tutaj umożliwiamy bezproblemowy kontakt gwarantów z serwisami. Zarządzanie Siecią - Gwarant
Aby ułatwić pracę naszym serwisom stworzyliśmy nową formę wymiany informacji – Biuletyny Techniczne. Pisane przez serwisy dla serwisów 6 Biuletyny techniczne Każdy serwis szukając rozwiązania problemu można zobaczyć w jaki sposób inni poradzili sobie z podobnymi usterkami.
Zarządzanie Siecią - Gwarant Każdy biuletyn przed umieszczeniem na panelu jest zatwierdzany przez Przedstawiciela Gwaranta DOTYCZY PRZYCZYNY SPOSÓB POSTĘPOWANIA UWAGI TYP SPRZĘTU Biuletyny techniczne
Wirtualny stół współpracy Arconet Serwis Gwarant Klient System Raportowy W momencie, gdy Klient zgłasza sprzęt do reklamacji, serwis rejestruje dane zlecenie w Systemie Raportowym. Od tej chwili zaraportowane informacje stają się widoczne dla wszystkich stron, a to sprawia że każde zlecenie może być na bieżąco monitorowane.
System Raportowy Dla Gwaranta Obok lista zleceń w pełnym wymiarze. Zlecenia można dowolnie filtrować: wg daty, statusu naprawy, numeru zlecenia itp. Po lewej stronie widok na podsumowanie wszystkich zleceń wykonanych dla danego Gwaranta.
System Raportowy Dla Gwaranta Obok widok na zaraportowane zlecenie – są tutaj informacje takie jak m.in. : numer seryjny sprzętu, opis naprawy, stawka za naprawę, użyte części zamienne, dane Klienta. Gwarant płaci tylko za to, co sam zatwierdził
System Raportowy Dla Gwaranta Serwis poprzez system raportowy może zamawiać części zamienne do napraw gwarancyjnych. Gwarant widzi jaki serwis, jaką część, w jakiej ilości i do jakiego zlecenia zamówił.
System Raportowy Dla Serwisu To zadaniem Serwisu jest wprowadzenie zlecenia do Systemu Raportowego. Pola, które obowiązkowo należy wypełnić są koloru żółtego.
System Raportowy Dla Serwisu Z systemu raportowego można bezpośrednio wydrukować lub wysłać em dokument przyjęcia bądź wydania sprzętu. Na wydrukowane arkusze z numerami zleceń w formie kodów paskowych nakleja się kupony gwarancyjne.
Terminarz Nowość!!! Terminarz jest wygodnym narzędziem przekazywania zleceń między infolinią a serwisem. Dane wpisane do terminarza są eksportowane do systemu raportowego za pomocą jednego kliknięcia.
Zapraszamy do współpracy Zaletą Arconetu jest możliwość stworzenia każdego systemu serwisowego. Zaufało nam już ponad 70 marek i 5 sieci handlowych, dla których przygotowaliśmy indywidualne, efektywne rozwiązania. Współpraca z naszymi Partnerami zaowocowała szybkim rozwojem Sieci, zrealizowaliśmy wiele pomysłów i nadal dążymy do osiągania coraz to nowych celów. Chcemy tworzyć rozwiązania, które spodobają się naszym Partnerom, ale przede wszystkim szukamy sposobów, aby proces reklamacji uczynić łatwiejszym, krótszym i przyjemniejszym dla wszystkich zaangażowanych stron.