Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
EBPP - nowy trend na rynku
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
HBI Polska Katowice, r. Co się dzieje na rynku baz danych w Polsce ? Ile jest przedsiębiorstw w Polsce ? Jak powstrzymać proces starzenia danych.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
E-faktura w praktyce – regulacje i doświadczenia
Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Regionalna Instytucja Finansująca ISO 9001 nr ośrodka: 05/02/2005/040 Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Prezentacja Agencji.
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Sektor Aplikacji Medycznych
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę
Interactive Marketing Partner marketing
SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W LISTOPADZIE 2009 ROKU
Zielony Punkt Łódź, ul. Zachodnia 70, tel/fax: (42) , NIP REGON: Sąd Rejonowy dla.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
JURAJSKI DOM BROKERSKI S.A.
MODEL BIZNESOWY ARINOVA. CSR LEADER THINKING
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
P ROWADZĄCY : Usługa optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej PODSUMOWANIE WYNIKÓW PRAC MAREK ZIELIŃSKI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zielona Góra, 18 listopada 2011
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Lokale użytkowe do wynajęcia na ryneczku Psiego Pola.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
OFERTA WSPÓŁPRACY Transport Spedycja Logistyka.
Mapa cen transakcyjnych Kraków na tle innych aglomeracji
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
1 FUNDUSZE POŻYCZKOWE W POLSCE wg stanu na RAPORT Nr 5/2005____________________________________________________________________ V ZJAZD PSFP.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
call center to nie tylko infolinia
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Zintegrowane systemy informatyczne
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Prezentacja firmy.
MARKETING BEZPOŚREDNI
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
Zapis prezentacji:

Bazy Danych

2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę działań marketingowych firm właściwe określenie grupy celowej stanowi bardzo ważny element. Doskonałym narzędziem dotarcia do Klienta jest dobrze skonstruowana baza danych. Wybór odpowiedniej bazy danych gwarantuje większą skuteczność w osiągnięciu planowanych celów. Do zamierzonej grupy docelowej można dotrzeć tylko dzięki ukierunkowanym działaniom i dobrej personalizacji. Oferujemy zarówno indywidualnie konstruowane bazy danych, jak i koodrynację całości akcji z zakresu marketingu baz i marketingu bezpośredniego: wysyłkę poczty kierunkowej – kreacja, wydruk, wysyłka, obsługa akcji powysyłkowych telemarketing – akcje z zakresu ankietowania i telemarketingu sektora B2B ing – koordynacja całości akcji: przygotowanie materiałów, wysyłka, raporty badania CATI – wieloaspektowe badania telefoniczne realizowane za pośrednictwem naszego Call Center

3© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych ZAKUP BAZY DANYCH W TAI TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie bazy danych, planujemy i przeprowadzamy szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, co pozwala im: zdobyć nowe rynki zbytu i nowych Klientów wprowadzać na rynek nowe produkty usługi i intensyfikować ich sprzedaż utrwalać pozytywny wizerunek Firmy i rozpoznawać potrzeby dotychczasowych odbiorców

4© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych BAZY DANYCH TO NASZA SPECJALNOŚĆ W tworzeniu i zarządzaniu bazami danych mamy bogate, 20-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów dba o ich rozbudowę i aktualność. W każdym z naszych 8 oddziałów zarządzamy blisko 250 tys. zbiorem danych, który na bieżąco aktualizujemy. Bazy, które oferujemy posiadają wysoki stopień personifikacji danych. Dzięki opracowanym specjalnie na nasze potrzeby aplikacjom służącym do gromadzenia danych i aktualizacji danych, możemy poszczycić się ich doskonałą jakością. Najlepszym dowodem są stale współpracujący z nami Klienci, którzy większość podejmowanych działań zaczynają od zakupu naszej bazy danych.

5© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Posiadamy w swojej ofercie bazy danych do jedno- i wielokrotnego użytku ze zróżnicowaniem na bazy statyczne i dynamiczne.

6© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy statyczne to gotowe bazy danych podmiotów gospodarczych aktualne w 60-80% w zależności od branży i innych przyjętych kryteriów wyszukiwania. Zawierają podstawowe informacje, takie jak: nazwa firmy adres firmy (kod, miejscowość, ulica, województwo) telefon fax www adres oraz szczegółowe: branża forma własności forma prawna przedział zatrudnienia szczegółowy zakres działalności – kod branżowy wstecz

7© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Każda baza dynamiczna jest przez nas przygotowywana na podstawie danych, którymi dysponujemy. Stanowią one jednak tylko punkt wyjścia. Baza dynamiczna to potwierdzony w drodze wywiadu telefonicznego CATI – zbiór danych konstruowanych według indywidualnych potrzeb. Dla naszych Klientów pozyskujemy w ten sposób także szereg informacji dodatkowych. Ustalamy bezpośrednie kontakty do osób decyzyjnych w firmie, struktury poszczególnych działów i kontakty do osób zarządzających. Działania marketingowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością. wstecz Bazy dynamiczne z 90%-100% gwarancją aktualności są budowane wg indywidualnych potrzeb marketingowych Klientów.

8© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI w formie elektronicznej dyskietka płyta CD - w formacie *.xls, *.mdb lub innym w formie spersonalizowanego nadruku na kopertach na liście na etykietach

9© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych USŁUGI DODATKOWE: pełna organizacja akcji wysyłkowych poczta kierunkowa ing telemarketing w oparciu o własne lub dostarczone bazy danych ankietowanie i badania CATI, badanie siły nabywczej, sondowanie rynku usługi call center aktualizacja powierzonych baz danych deduplikacja i standaryzacja baz

10© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych NASI KLIENCI ALLIANZ POLSKA S.A. AMERBANK S.A. Bank Amerykański w Polsce BAKOMA S.A. BANK SVENSKA HANDELSBANKEN (POLSKA) S.A. BP Poland Sp. z o.o. BROWAR DOJLIDY S.A. CANON Polska Sp. z o.o. DIALOG S.A. Telefonia Lokalna ECHO INVESTMENT S.A. ELEKTROBUDOWA S.A. Energo-Invest-Broker S.A. ERNST & YOUNG S.A. GAZOMONTAŻ S.A. GROUP 4 POLSKA Sp. z o.o. HAMBURG MANNHEIMER VERSICHERUNGS AG HERBAPOL LUBLIN S.A. Husqvarna Electrolux Poland Sp. z o.o. IMPEL S.A. IVECO POLAND Ltd KANCELARIA BROCHOCKI NIERUCHOMOŚCI KAUFLAND POLSKA Sp. z o.o. Kopalnia Soli Wieliczka MINOLTA Polska Sp. z o.o. MITEX S.A. Polmos S.A. Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży LMOS SZCZECIN SERVISCO Sp. z o.o. SHARP Electronics GES. M.B.H. SOKÓŁKA Okna i Drzwi S.A. SOLID SECURITY Sp. z o.o. STALEXPORT - CENTROSTAL Warszawa S.A. STATOIL Polska Sp. z o.o. STOLARKA WOŁOMIN S.A. TELEWIZJA POLSKA S.A. O/WROCŁAW VIESSMANN Sp. z o.o. WARTA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. WESTERN UNION ŻAGIEL Sp. z o.o.

11© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych KONTAKT Oddział Mazowiecki Centrala ul. Łukowska Warszawa Tel. (0-22) Fax (0-22) ll Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław tel./fax (0-71) Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a Lublin tel./fax (0-81) Oddział Łódzki Centrum Monitoringu Przetargów, Inwestycji i Wyników Przetargów PRESSINFO ul. Wschodnia Łódź tel./fax (0-42) Oddział Małopolski ul. Bobrowskiego Kraków tel./fax (0-12) Oddział Śląski ul. Sikorskiego Katowice tel./fax (0-32) Oddział Wielkopolski Centrum Usług Informacji Biznesowej i Marketingu ul. Wolnica 7/ Poznań tel./fax (0-61) NASZE STRONY INFOLINIA INFORMACJI GOSPODARCZEJ 24H Tel Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. ul. Łukowska 46, Warszawa, tel. (0 22) , fax (0 22) NIP: , REGON: , Kapitał zakładowy spółki: zł. KRS: Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KONTO: Raiffeisen Bank Polska S.A. ul. Jubilerska 10, Warszawa Numer rachunku: Oddział Wielkopolski Centrum Usług Call Center ul. Nowowiejskiego 25/ Poznań tel. (0-61) fax. (0-61)