Interactive Marketing Partner marketing

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Niestandardowe formy reklamowe
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Search Engine Optimization
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Przygotowanie kontentu stron WWW
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?
Instrukcja MILO moduł klienta.
Bezpieczny Internet.
Zalety i wady Internetu
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Prezentacja możliwości jakie daje system SMSPrzypominacz.pl wraz z przykładami jego wykorzystania w branży turystycznej.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nasze mocne strony Szybkie działanie stron internetowych dzięki najnowszym technologiom kompresji i szybkiemu serwerowi stron www E-marketing - pozycjonowanie.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
call center to nie tylko infolinia
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Metody komunikacji dawniej i dziś
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Google AdWords.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
materiały dla uczestników
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Zapis prezentacji:

Interactive Marketing Partner e-mail marketing

Co to jest e-mail marketing? e-mail marketing jest popularną formą marketingu bezpośredniego, umożliwiającą komunikację z potencjalnymi oraz stałymi klientami, kontrahentami oraz wewnętrzną komunikację w Firmie może być wykorzystywany zarówno w kampaniach promocyjnych oraz wizerunkowych jak i we wsparciu programów lojalnościowych celem e-mail marketingu jest szybkie dotarcie do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców i przekazanie im czytelnego i atrakcyjnego komunikatu, co w efekcie ma prowadzić do wzrostu sprzedaży produktów i/lub usług Firmy

Zalety e-mail marketingu Efektywność kosztowa, zarówno w przygotowaniu materiałów, jak ich dystrybucji Szeroki zasięg: większość Internautów korzysta z poczty e-mail Szybkość i elastyczność: wysłany e-mail może zostać odebrany po kilku sekundach Interaktywność: możliwość pomiaru reakcji odbiorcy na mailing, dużo łatwiejsza niż w przypadku tradycyjnego mailingu Elementy marketingu wirusowego: możliwość przesłania e-maila do znajomych

Przykładowe działania Pojedyncze lub cykliczne kampanie e-mailingowe Pojedyncze lub cykliczne kampanie SMS Cykliczna wysyłka newsletterów

Dlaczego e-mail marketing z IMP? Autorskie i nowoczesne narzędzie jakim jest najbardziej zaawansowany system w polskim Internecie System dostępny bez instalacji na komputerze lokalnym Precyzyjne targetowanie po dowolnej ilości dostępnych atrybutów Możliwość personalizacji treści Rozbudowane statystyki pokazujące efektywność kampanii Łączenie w sobie funkcji SMS oraz e-mail Ogromne doświadczenie IMP w e-mail marketingu W samym 2007 roku obsłużyliśmy już ponad 68 milionów e-maili

Sprzedaż Filozofia kampanii w Internecie Pozyskanie bazy klientów Własna strona www – sprzedaż online Pozycjonowanie strony www Pozyskanie bazy klientów Wyszukiwarki E-mail SMS Call Center Infolinia Kampania reklamowa Advergaming Działalność akwizycyjna własna Programy lojalnościowe Marketing wirusowy Call Center Sprzedaż Produkt

Targetowanie W systemie Jet.Mail są możliwe dwa typy targetowania odbiorców: po atrybutach pozwala wybrać odbiorców, dla których atrybut przyjmuje wskazaną wartość np. Miasto = Warszawa Wiek = 30 Top Management Branża = FMCG po akcji pozwala wybrać odbiorców, którzy we wcześniej zrealizowanych wysyłkach wykonali wskazaną akcję np.: otworzyli maila kliknęli w konkretny link

Personalizacja Personalizacja treści umożliwia wstawienie wartości atrybutu do treści maila np.: jeśli w bazie danych przechowujemy imiona odbiorców wówczas do każdego z nich możemy się zwrócić imiennie „Witaj Piotr” Personalizacja warunkowa treści na podstawie wartości atrybutu podejmowana jest decyzja jaką treść ma otrzymać odbiorca, czyli np. inną wersja jest wysyłana mężczyznom, a inna kobietom na podstawie atrybutu płeć

Statystyki Co jest istotne: Do ilu osób wysłano e-maila? Ile osób go dostało? Do ilu odbiorców nie dotarł? Ile osób otworzyło wiadomość? Ile osób kliknęło link?

Statystyki cd. Każdy link jest oddzielnie zliczany, dzięki czemu klient może obserwować co cieszy się największym zainteresowaniem wśród odbiorców. Co za tym idzie? SKUTECZNIEJSZY DIALOG Z ODBIORCAMI.

Statystyki cd. Dzięki dokładnym statystykom można z godziny na godzinę śledzić zmiany w reakcjach użytkowników– w każdej chwili można zalogować się do systemu i sprawdzić aktualny przebieg kampanii i reakcji odbiorców na wysyłkę. Pozwala to analizować każdą wysyłkę, tak by następna była jeszcze bardziej zoptymalizowana pod kątem skuteczności.

Statystyki cd. System Jet.Mail pozwala na audyt skuteczności (kliki, otwarcia) wysyłek trackingowych, czyli takich, które są realizowane poza systemem np. przez portale

Statystyki czasowe

Statystyki czasowe cd.

Co prowadzi w efekcie końcowym do wzrostu sprzedaży Korzyści Duża efektywność Możliwość budowania obszernego przekazu informacyjnego Szybka i atrakcyjna forma komunikacji z klientami i partnerami Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy wśród Internautów Precyzyjne targetowanie reklamy Budowanie lojalności konsumenckiej Działania promocyjne o charakterze call2action Stosunkowo niskie koszty Co prowadzi w efekcie końcowym do wzrostu sprzedaży

Zaufali nam miedzy innymi:

Interactive Marketing Partner Dziękujemy! Interactive Marketing Partner