Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

NAZWA PROJEKTU Imię i Nazwisko Łódź, …….. marca 2011.
Fundusze kapitałowe (private equity / venture capital) w rozwoju firm
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Dr Tadeusz Lis Badania Systemowe „EnergSys”
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
zarządzanie produkcją
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
Biuro Rady Gospodarczej 1 Podsumowanie zmian deregulacyjnych w polskiej gospodarce oraz wyzwania na przyszłość Adam Jasser Podsekretarz Stanu w Kancelarii.
Zarządzanie projektami
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Biznesplan.
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Centrum Inwestora i Eksportera
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Strategia przedsiębiorstwa
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Urząd Miasta Zduńska Wola Biuro Obsługi Inwestorów
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Wprowadzenie teoretyczne
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Projekt PESCO Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Zbigniew Szpak – Prezes Zarządu KAPE S.A.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Biznes plan Biznes plan jest dokumentem planistycznym związanym z działalnością globalną przedsiębiorstwa, którego zadaniem jest wskazanie celów oraz sposobów.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
KONIN 2014 Jak warto spojrzeć na rozwój przedsiębiorczości
Co to jest biznes plan? Biznes plan jest zestawem dokumentów (analiz i programów), w których na podstawie oceny sytuacji strategicznej firmy oraz danych.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
GOSPODARKA ŚWIATA I POLSKI – SZANSE I ZAGROŻENIA
Nazwa, logo i motto firmy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł spotkania firmowego
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

Nazwa projektu

Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności

Silne strony przedsięwzięcia: Co stanowi o unikalności projektu Co stanowi o sukcesie projektu Co stanowi o potencjale rozwoju projektu

Technologia w przedsięwzięciu: Co świadczy o unikalności technologii Jaka z tego będzie korzyść dla klienta

Organizacja przedsięwzięcia: Doświadczenie kadry menadżerskiej, przeszłe sukcesy, zwłaszcza przy wprowadzaniu produktu na rynek W tym miejscu warto zamieścić schemat organizacyjny Należy też wspomnieć o ewentualnych lukach w kadrze menadżerskiej, które potencjalny inwestor mógłby wypełnić

Historia przedsięwzięcia (jeśli dotyczy): Podsumowanie kluczowych wyników finansowych: – Przychody – Zysk – Centra kosztów w firmie – Analiza zatrudnienia

Rynek i konkurencja: Porównanie firmy z konkurencją Jak kształtuje się otoczenie rynkowe, w którym przyjdzie funkcjonować firmie?

Centra kosztów w przedsięwzięciu: Badania i rozwój Sprzedaż i marketing Wydatki administracyjne Wymienić obszary, które będą generować największe koszty i dlaczego

Cele średnioterminowe: Strategiczne założenia Cele finansowe Cele marketingowe i sprzedażowe Inne kluczowe cele

Wymagane finansowanie: Wielkość zapotrzebowania na kapitał Sposób wykorzystania pozyskanych funduszy Określenie sposobu wyjścia z inwestycji, zabezpieczenia przed ryzykiem oraz umiejętności które potencjalny inwestor powinien posiadać

Główne wyzwania dla przedsięwzięcia: Główne wyzwania w nadchodzącym okresie (wraz z finansowaniem) Możliwe zagrożenia płynące z rynku

Podsumowanie: Podsumowanie kluczowych osiągnięć/wyzwań Podkreślenie najważniejszych celów

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ