REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Człowiek – najlepsza inwestycja
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Wielkość i struktura wydatków na promocję
Zwiększenie liczby skierowań do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce w 2009 roku Anna Dembińska Mirosława Gracz Sylwia Draszek.
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Katedra Marketingu Usług
Zmiany Przepisów Gry w Piłkę Nożną /2013
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Promocja jako element marketingu mix
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Agata Blady, Komunikado PR,
Copywriter.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Materiały informacyjne dotyczące współpracy z projektem workshop photographic corp.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Interactive Marketing Partner marketing
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Technik Organizacji Reklamy
PROMOCJA OFERTY PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Reklama społeczna Co to jest?.
POPYT TURYSYTCZNY. Jest to suma dóbr turystycznych, usług i towarów, które turyści są skłonni nabyć przy określonym poziomie cen.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
Marketing usług agroturystycznych
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Technik Organizacji Reklamy
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
METODY KOMUNIKACJI.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
V rok NSPZ Teoria i Filozofia Prawa
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.  „ działanie mające na celu zapewnienie organizacji wymaganej liczby pracowników, o odpowiednich kwalifikacjach,
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Projekt Comenius Are we green enough Czy jesteśmy wystarczająco ekologiczni?
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
O ochronie danych osobowych.
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak Klaudia Kalwasińska

Reklama Reklama to płatna, pośrednia komunikacja (przez różne środki przekazu) firm lub innych organizacji i jednostek, które są identyfikowane z treścią przekazu lub mają nadzieję poinformować lub przekonać członków pewnej grupy odbiorców.  Reklama jest konwersacją z konsumentem, która przyciąga uwagę, dostarcza informację, stawia tezę i zachęca do zakupu, spróbowania, czy innej aktywności. Reklama jest źródłem i przekazem informacji o produkcie i ma za zadnie skłonić konsumenta do zakupu. Reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartościach i możliwościach nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś przez prasę, radio, telewizję: środki ( np. plakaty, napisy, ogłoszenia itp.) służące temu

ULOTKI Ulotka to często stosowane źródło wiedzy o organizacji, materiał reklamowo-informacyjny, którego przeczytanie powinno zająć jak najmniej czasu, a jednocześnie dostarczyć jak największej ilości informacji. Informacje, które zostaną umieszczone na ulotce powinny być rzeczowe i konkretne – wymaga to bardzo precyzyjnego określenia jej celu. Ulotka jest najtańszą i najbardziej rozpowszechnioną formą drukowanej reklamy. Aby odnieść zamierzony skutek, ulotka powinna zawierać tylko najbardziej istotne informacje, takie jak: - logo firmy \ biura podróży, - slogan, - atrakcyjny produkt lub promocje, - informacje adresowe, telefoniczne.

Billboard Billboard – duża, najczęściej oświetlona, tablica reklamowa, umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach, służąca do umieszczania na niej reklam. Billboard to świetne medium reklamowe. Wymaga lapidarności i inteligencji. Reklama zewnętrzna stanowi atrakcyjną opcję dzięki możliwości ustalania jej zasięgu geograficznego oraz wyjątkowo niskim kosztom w przeliczeniu na jedną osobę spośród wszystkich objętych oddziaływaniem. Billboardy zawierają w sobie wszystko, co trzeba wiedzieć na temat tego, jak przykuć uwagę członków grupy docelowej, gdy znajdują się oni w ruchu. Dobrą stroną reklamy tego typu jest to, że jest ona zauważalna i że pobudza ludzi do rozmów o markach, zwłaszcza jeśli jest rzeczywiście ciekawa i atrakcyjna. Reklama zewnętrzna jest skuteczną metodą prezentacji przesłania towarzyszącego marce oraz wyeksponowania marki w przestrzeni publicznej.

Przykłady billboardów:

Reklamy skandaliczne i kontrowersyjne

Czy profanację symboli religijnych można sprowadzić tylko do kwestii urażonych uczuć, które są czymś bardzo subiektywnym, zmiennym i chwiejnym? Czy przepisy prawne w wystarczającym stopniu chronią prawa ludzi wierzących, czy może ograniczają wolność słowa i artystycznego wyrazu? Najwięcej przykładów gdzie wolność słowa wiąże się z obrazą uczuć religijnych można chyba zauważyć w reklamie.

Reklamy przeciwko AIDS

Dużo kontrowersji wzbudziła również reklama przeciw paleniu tytoniu

Wiele kontrowersji wzbudził plakat do filmu Skandalista Larry Flint, przedstawiający filmowego twórcę pisma pornograficznego, leżącego na łonie kobiety, upozowanego na ukrzyżowanego Jezusa.

Reklama klocków Lego

Jednym z najlepiej sprzedającym się motywem reklam i billboardów jest erotyzm i seks. Nic dodać nic ująć - znane marki nie stronią od erotyki w reklamach. Seks się nie tylko dobrze sprzedaje - działa wręcz jak magnes. Co sezon pojawiają się jakieś rozbierane reklamy. Zobaczcie kilka fotek promocyjnych, które w ciągu ostatnich lat wzbudziły najwięcej kontrowersji:

Reklama Jeansów

Modelki a programy do obróbki zdjęć Zmiany jakie wprowadzono: 1 Usunięcie piegów 2 Usunięcie przebarwień 3 Wybielenie zębów 4 Usunięcie brodawki 5 Rozjaśnienie i usunięcie worków pod oczami ;) 6 Wygładzenie cery 7 Usunięcie zmarszczek Po Przed

Po Przed

Po Przed

Przed Po

Fotomontaż- obraz fotograficzny otrzymany przez sfotografowanie kompozycji utworzonej z wykorzystaniem odbitek fotograficznych, ilustracji, wydruków, innych obrazów itp., a także różnych przedmiotów. Stosowany m.in. jako plakat, ilustracja prasowa, itp. a nawet jako samodzielne dzieło sztuki.

Chyba każdy widział reklamę słynnej firmy Dove o to jak modelka która tam występuje z brzydkiego kaczątka staje się pięknym łabędziem http://www.campaignforrealbeauty.com/home_films_evolution_v2.swf

W pewien sposób dzisiaj już nie potrafimy obejść się bez reklamy W pewien sposób dzisiaj już nie potrafimy obejść się bez reklamy. Jest przecież tak wiele towarów, które mają podobną jakość. Co więcej nie jesteśmy w stanie sami sprawdzić wartości produktu, bo przecież jest za dużo marek. Tak więc zarówno sprzedaż jak i kupno nie byłyby możliwe bez reklamy. Warto przy tym pamiętać, że znacznie łatwiej coś wyprodukować, niż dany produkt sprzedać. Trzeba nie tylko zaskoczyć ale i przyciągnąć nabywców, zachęcić do wybrania właśnie tego produktu, czy firmy. Reklama jako działanie promocyjne, prezentuje przyszłemu nabywcy wszelkie walory towaru czy usługi, jest nieodzowną częścią naszego współczesnego świata. Ma zatem swoich zagorzałych zwolenników jak i przeciwników. Kontrowersyjne jest zwłaszcza wpływanie reklam na ludzkie poglądy i przekonania. Co w dzisiejszych czasach jest coraz bardziej popularne.

Reklama jedna z legalnych metod prania mózgu Reklama jedna z legalnych metod prania mózgu. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w życiu albo wcale, ale co tam! Reklama to również jedyne miejsce, gdzie można dziewczynę wyrwać na parówki lub Monte, a słodziki i cukier zarywają do pomarańczy

KONIEC