50-lecie szkoły w Baninie

PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Witamy w naszej szkole !!! Dalej.
Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 2012
Najstarsze kroniki wspominają o początku Kłodzka w Xw. Wtedy było małą wioską z drewna z małym grodem na wzniesieniu (dzisiejszą twierdzą)
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Struktura systemu edukacji w Polsce
Przedszkole Miejskie nr 10 w Lubinie Rodzicu - jeżeli chcesz, Rodzicu - jeżeli chcesz, żeby Twoje dziecko czuło się dobrze i bezpiecznie - zajrzyj do nas.
HISTORIA SZKOŁY W SŁAWNIE (1912 – 2012)
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu.
Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu w Sosnowcu Rok założenia Multimedialne Niepubliczne Historia Nasze atuty Galeria zdjęć Kontakt Życie szkoły.
LATA Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej SzkołKierownik szkoły.
Nasza szkoła Jakub Szota.
SP. 10im Św Stanisława Kostki
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
DZIEŃ BEZ PRZEMOCY GOŚCINO, 04 CZERWCA 2013.
Fotorelacja z wymiany w Hiszpanii, która odbyła się w dniach r. w ramach projektu Comenius Regio.
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Wycieczka do Krakowa Start .
Współpraca Rodziców ze szkołą i nauczycielami. O dobrej współpracy rodziców ze szkołą świadczy ich zaangażowanie oraz udział we wspólnie organizowanych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR.10 Częstochowa r.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoły Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
4.WYCIECZKA ŚWIETLICZAKÓW DO STRAŻNICY W POŁAŃCU Projekt: BEZPIECZNA SZKOŁA- DEMOKRATYCZNY KRAJ.
Michał Rękas 2013 rok. Rozpoczęcie roku szkolnego 1993/94 Od nowego roku powiększamy znów swoją „objętość”. W nowym sektorze miejsce znajdą biblioteka,
By agnieshka. Położenie Kliknij, aby obejrzeć prezentację.
"moja szkoła".
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Biadaczu to placówka z ogromnym dorobkiem, wspaniałymi osiągnięciami i pięknymi tradycjami. Nasza szkoła to.
Piotr Wiśniewski Ewa Kurowska Mateusz Misiak Ignacy Bielecki Andrzej Krasnodębski.
Edukacja audiowizualna w bibliotece szkolnej Opracowała: Krystyna Dzikowska.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Witamy w naszej szkole :). Szkoła Podstawowa nr 50 jest częścią Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 1.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU ul. Garbarska 59/ Radom
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
CZTERODNIOWA WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA SOPOT, GDYNIA, GDAŃSK.
Z końcem lat sześćdziesiątych, w związku z szybkim tempem rozbudowy osiedla i co za tym idzie wzrostem liczby jego mieszkańców, staraniem władz miasta,
Co zrobiliśmy w roku szkolnym2015/2016?. Uczestniczyliśmy w akcji „góra grosza ” Co rok zbieramy grosze.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 24 im. Kornela Makuszyńskiego w Radomiu.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Serdecznie zapraszamy wszystkich absolwentów naszej szkoły na Wigilijny Zjazd Absolwentów, który odbędzie się w sobotę 17 grudnia 2016 r. w Zespole Szkół.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Porąbce rok
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
ZIELONA SZKOŁA Z PRZYGODĄ W BIESZCZADACH dla uczniów klas V- VI
Jura park w Krasiejowie
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
Młodzi i zwariowani.
Moje Wakacje Karolina Rusnak.
Moje wakacje Karolina Rusnak.
Wycieczka do Ogrodzieńca
różnorodnie i ciekawie, każdy znajdzie coś dla siebie!
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Przygotowanie szkół podstawowych do przyjęcia dzieci 6-letnich
Imię i nazwisko nauczyciela
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
w Szkole Podstawowej nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku

Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu. Jednak w Archiwum Częstochowskim znajdują się dokumenty, datowane na lata 1915/1916 w których jest mowa o tym, że na Zawodziu istnieje już szkoła. Mieściła się w lokalach wynajętych w prywatnych domach: np. w domu Antoniego Tucholskiego przy Olsztyńskiej 23, a także w domach panów: Jeziorkowskiego i Noconia. Do roku 1926 szkoła mieściła się w wynajętych lokalach. Szkolne Księgi Główne, jak i najstarsza kronika szkolna oraz dokumenty archiwalne wspominają o salach szkolnych na Zawodziu (2 sale), Sachalinie (3 sale) i,Kucelinie (1 sala). Wszystkie one podlegały naszej szkole. Historia szkoły

JA W SZKOLE

NAJLPSI NAUCZYCIELE

Wycieczki szkolne Podczas pobytu zwiedzaliśmy pawilon paleontologiczny, w którym mogliśmy zobaczyć szczątki odkrytych dinozaurów. W kinie 5D obejrzeliśmy film pt. Noc w muzeum. Mieliśmy okazję pojechać tunelem czasu. Razem z panią przewodnik mogliśmy przejść się wytyczonymi ścieżkami przenosząc się w poszczególne ery. Zwiedzaliśmy także Oceanarium 3D i 5D. Dużą atrakcją były także zabawy na placu zabaw, park rozrywki, karuzela na plaży. Po zakupieniu pamiątek wróciliśmy do domu.