MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Inwestycje budowlane ze środków publicznych Jerzy Jacek Rybiński 1 Inwestycje budowlane ze środków publicznych Strategia przygotowania inwestycji.
Program budowy linii dużych prędkości
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
PRZEBUDOWA TARGOWISKA PRZY ULIC BANACHA/GRÓJECKA
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
Studium wykonalności - dokumentacja przedprojektowa
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Bezpieczeństwo elektroenergetyczne Warszawy i Mazowsza
MODEL ZARZĄDZANIA DROGAMI NA POZIOMIE LOKALNYM
Miasto publiczne – miasto prywatne
Be Fair – internet jako dobro wspólne Budżet 2012 r.
Budowa drugiej linii metra Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
RAZEM DLA ŚRODOWISKA Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek II etap.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2010/2011 GRODZISK MAZOWIECKI 2010.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
„Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek II etap”
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Zawadzkie
Inwestycje w infrastrukturę
Zmiana rozporządzeń dla działań 413 i 431 Maj 2014 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Gdańsk, r. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJA DOT. DZIAŁAŃ EWALUACYJNYCH w ramach PO KL 2007 – 2013 w województwie pomorskim.
Internet dla Mazowsza.
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Mikołów
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Drugostronne zasilanie energetyczne GPZ Góra Linia 110kV Rawicz - Góra
Zapis prezentacji:

MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych 2009-2015 Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych 2009-2015 WARSZAWA 2009-05-19

PLANY INWESTYCYJNE NA ROK 2009 REMONT WIADUKTU STALOWEGO W WARSZAWIE – ETAP I KOSZT: 3 500 000 ZŁ REMONT SZLAKU WARSZAWA ŚRÓMIEŚCIE WKD – KOMORÓW NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 1 KM PLANOWANY KOSZT: 1 500 000 ZŁ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I BUDOWLANEJ DLA LINII ŚWIATŁOWODOWEJ WARSZAWA – GRODZISK MAZ. ORAZ EWENTUALNE ROZPOCZĘCIE PRAC BUDOWLANYCH PLANOWANY KOSZT: 1 800 000 ZŁ OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI PRZYSTANKU OSOBOWEGO „REGUŁY” (MODERNIZACJA BĘDZIE OBEJMOWAĆ PRZENIESIENIE JEDNEGO Z PERONÓW W NOWĄ LOKALIZACJĘ) OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI PRZYSTANKU OSOBOWEGO „REDUTA ORDONA”

PLANY INWESTYCYJNE NA ROK 2009 PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO NA ZAKUP 14 SZT. NOWYCH ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁÓW TRAKCYJNYCH PLANOWANY TERMIN OGŁOSZENIA PRZETARGU – MAJ 2009 OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU MOSTU KOLEJOWEGO W PRUSZKOWIE OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU LINII 15kV ZASILAJĄCEJ PODSTACJĘ TRAKCYJNĄ W PRUSZKOWIE ROZPOCZĘCIE REMONTU LINII KOLEJOWEJ NR 512. ZAKRES REMONTU OBEJMOWAĆ BĘDZIE PRZYWRÓCENIE PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH NIEZBĘDNYCH DO PROWADZENIA RUCHU PRZEZ WKD W DOTYCHCZASOWYM KSZTAŁCIE. PLANOWANY KOSZT: 1 500 000 ZŁ (SZERSZY ZAKRES REMONTU OBEJMUJĄCY PRZYSTOSOWANIE LINII DO URUCHOMIENIA REGULARNYCH PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH UZALEŻNIONY OD DECYZJI WŁADZ LOKALNYCH I POZYSKANIA DODATKOWYCH ŚRODKÓW NA MODERNIZACJĘ INFRASTRUKTURY ORAZ TABOR DLA TEJ LINII) ŁĄCZNY KOSZT DZIAŁAŃ W ROKU 2009: 8 300 000 ZŁ

3. PLANY ROZWOJU W LATACH 2010-2015 DOSTAWA 14 SZT. EZT W RAMACH ZAMÓWIENIA Z ROKU 2009 (2010-2012) PRZEBUDOWA SYSTEMU ZASILANIA WKD NA NAPIĘCIE 3000V (2010-2012) PLANOWANY KOSZT PROJEKTU: 500 000 ZŁ PLANOWANY KOSZT PRZEBUDOWY PODSTACJI: 10 000 000 ZŁ ZAKUP 6 SZT. NOWYCH ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁÓW TRAKCYJNYCH W OPARCIU O ŚRODKI POCHODZĄCE ZE SZWAJCARSKO-POLSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY (2010-2013) BUDOWA SYSTEMU INFORMACJI PASAŻERSKIEJ I MONITORINGU (W OPARCIU O LINIĘ ŚWIATŁOWODOWĄ) – JAKO ZADANIA ZAWIERAJĄCEGO SIĘ W PROJEKCIE ZŁOŻONYM WE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW SZWAJCARSKO-POLSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY (2010-2012) PLANOWANY KOSZT: 3 200 000 ZŁ REMONT SZLAKU WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD – KOMORÓW NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 35 KM (2010-2015) PLANOWANY KOSZT REMONTU 1 KM TORU: 1 500 000 ZŁ

PLANY ROZWOJU W LATACH 2010-2015 BUDOWA DRUGIEGO TORU NA SZLAKU PODKOWA LEŚNA – GRODZISK MAZ. – O DŁUGOŚCI 7 KM (PROJEKT: 2010; BUDOWA: 2012-2014) PLANOWANY KOSZT BUDOWY 1 KM TORU: 4 000 000 ZŁ PRZEŁĄCZENIE NAPIĘCIA ZASILANIA SIECI TRAKCYJNEJ WKD Z 600V NA 3000V (2013) ZAKOŃCZENIE REMONTU WIADUKTU STALOWEGO W WARSZAWIE – ETAP II (2010) ZAKOŃCZENIE BUDOWY LINII ŚWIATŁOWODOWEJ WARSZAWA – GRODZISK MAZ. (2010) REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W PRUSZKOWIE (2010) PLANOWANY KOSZT: 1 000 000 ZŁ REMONT LINII 15kV ZASILAJĄCEJ PODSTACJĘ TRAKCYJNĄ W PRUSZKOWIE PRZEWIDUJĄCY ZWIĘKSZENIE PRZEKROJU KABLI OD 120 DO 150 mm2 Cu (2010) KOSZT: 2 000 000 ZŁ ZAKOŃCZENIE REMONTU LINII KOLEJOWEJ NR 512 (ZAKRES PODSTAWOWY) (2010)

PLANY ROZWOJU W LATACH 2010-2015 WYKONANIE MODERNIZACJI PRZYSTANKU OSOBOWEGO „REDUTA ORDONA” (2010) PLANOWANY KOSZT: 200 000 ZŁ WYKONANIE MODERNIZACJI PRZYSTANKU OSOBOWEGO „REGUŁY” – POŁĄCZONEJ Z PRZENIESIENIEM JEDNEGO Z PERONÓW W NOWĄ LOKALIZACJĘ (2011) PLANOWANY KOSZT: 300 000 ZŁ PRZEBUDOWA ELEKTRYCZNEGO ZESPOŁU TRAKCYJNEGO SERII 13WE (EN95) NA NAPIĘCIE 3000V – W RAMACH NAPRAWY GŁÓWNEJ POJAZDU (2012-2013) BUDOWA TORU BOCZNICOWEGO NA PRZYSTANKU WARSZAWA ZACHODNIA WKD (WCHODZĄCYM W SKŁAD STACJI WARSZAWA ZACHODNIA) (2012) PLANOWANY KOSZT: 1 000 000 ZŁ REMONT MOSTÓW KOLEJOWYCH W NOWEJ WSI WARSZAWSKIEJ ORAZ W GRODZISKU MAZ. (2012-2014) PLANOWANY KOSZT: 2 000 000 ZŁ

PLANY ROZWOJU W LATACH 2010-2015 KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA LINII KOLEJOWEJ NR 512. (2015) PLANOWANY KOSZT: 7 000 000 ZŁ (ZAKRES MODERNIZACJI OBEJMUJĄCY PRZYSTOSOWANIE DO URUCHOMIENIA REGULARNYCH PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH W DALSZYM CIĄGU UZALEŻNIONA OD DECYZJI WŁADZ LOKALNYCH ORAZ DOSTĘPNOŚCI ŚRODKÓW FINANSOWYCH) REMONT LINII KOLEJOWEJ NR 48: PODKOWA LEŚNA GŁ. – MILANÓWEK GRUDÓW, UZALEŻNIONY OD DECYZJI PODJĘTYCH W SPRAWIE BUDOWY DRUGIEGO TORU NA SZLAKU GRODZISK MAZ. – PODKOWA LEŚNA. (2015) PLANOWANY KOSZT REMONTU 1 KM TORU: 1 500 000 ZŁ

PLANY ROZWOJU W LATACH 2010-2015 – PODSUMOWANIE 120 500 000 ZŁ ŁĄCZNE NAKŁADY FINANSOWE NA REALIZACJĘ POWYŻSZYCH ZADAŃ W LATACH 2009-2015 WYNOSZĄ: 120 500 000 ZŁ (BEZ ZAKUPÓW NOWEGO TABORU KOLEJOWEGO). ZREALIZOWANIE STRATEGII ROZWOJU 2010-2015 BĘDZIE UZALEŻNIONE OD POZYSKANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH W ODPOWIEDNIEJ WYSOKOŚCI, JAK RÓWNIEŻ POZYTYWNYCH DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH W PRZYPADKU PODJĘCIA NOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANYCH. WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA JAKO SPÓŁKA ZARZĄDZAJĄCA INFRASTRUKTURĄ KOLEJOWĄ ORAZ ZNAJDUJĄCYMI SIĘ NA JEJ TERENIE NIERUCHOMOŚCIAMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO JEST ZOBOWIĄZANA DO UTRZYMYWANIA SZEREGU OBIEKTÓW W NALEŻYTYM STANIE TECHNICZNYM I Z ZACHOWANIEM ZASAD BEZPIECZEŃSTWA. W LATACH 2009-2015 BĘDĄ PROWADZONE SYSTEMATYCZNE CZYNNOŚCI REMONTOWE ZARZĄDZANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ NIERUCHOMOŚCI ORAZ MNIEJSZYCH OBIEKTÓW INŻYNIERYJNYCH, NIE WYMIENIONYCH W POWYŻSZYM ZESTAWIENIU.