„Budowa ścieżki rowerowej polegająca na adaptacji nieczynnego torowiska na odcinku Lidzbark Warmiński – Orneta”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obwodnica Ełku jako ważny element
Advertisements

Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej Działanie V
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO
Park Naukowo – Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Kierunki realizacji Programu Operacyjny Kapitał Ludzki w latach pierwsze doświadczenia.
Informacja dotycząca pierwszych miesięcy wdrażania Priorytetu VII Promocja integracji społecznej. Wiesława Przybysz Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Omówienie kryteriów formalnych oceny wniosków Szkolenie dla beneficjentów.
Przebudowa dróg gminnych
INFRASTRUKTURA TURYSTYCZNA GMINY CZERSK - WSPÓŁPRACA JST Z PGL LP
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych edycja
Przygotowanie, nabór i ocena wniosków o dofinansowanie projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
Bogusław Waksmundzki.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych
„Budowa Szlaku Żurawiego wokół Jeziora Wolsztyńskiego służącego promocji obszarów chronionych w Gminie Wolsztyn” Projekt nr RPWP /08.
KONCEPCJA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ WZDŁUŻ DOLINY CYBINY
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
– budowa infrastruktury na szlaku Łyny
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
 RODZAJE KONKURSÓW  ZASADY SKŁADANIA WNIOSKÓW  ZAŁĄCZNIKI : w przypadku projektów inwestycyjnych:  studium wykonalności;  dokumenty dotyczące oceny.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Plan rozwoju sieci dróg rowerowych w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim Opracowanie: Bernard Bednorz Starosta Bieruńsko-Lędziński Konsultacje społeczne z mieszkańcami.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
KONFERENCJA Instytut Techniki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku Sanok, „Rozwój infrastruktury drogowej pomiędzy powiatami.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Zarząd Powiatu Węgrowskiego informuje, że w 2012 roku zostało zrealizowane zadanie p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej 4224W Węgrów – Krypy od km
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienia ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko- siedleckim poprzez przebudowę ul. Wyspiańskiego w Łochowie Starostwo.
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr C na odcinku – km we wsi Jania Góra. Projekt sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu.
System oceny projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Praktyczne informacje o procedurach administracyjnych
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Inwestycje Miasta i Gminy Ostrzeszów w 2015 r.
Zadanie dofinansowane w ramach
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
System oceny projektów w ramach RPO WP
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Podziałania
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Spotkanie informacyjne - luty 2018 r.
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
SPOTKANIE INFORMACYJNE
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
Olsztyn, 14 maja 2019 r. Miejski Obszar Funkcjonalny OLSZTYNA.
Zapis prezentacji:

„Budowa ścieżki rowerowej polegająca na adaptacji nieczynnego torowiska na odcinku Lidzbark Warmiński – Orneta”

Cel projektu Rozwój infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej poprzez poszerzenie i poprawę jakości oferty turystycznej Powiatu Lidzbarskiego

Założenia projektu Projekt zakłada zaprojektowanie i budowę ścieżki rowerowej na nieczynnym torowisku położonym pomiędzy Lidzbarkiem Warmińskim a Ornetą. Planowane przedsięwzięcie rozpoczyna się przy projektowanym skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej 513 z ciągiem drogi powiatowej Nr 1346 (dawny ZUR) i konczy się w mieście Orneta Odcinek ciągu pieszo – rowerowego pomiędzy Rondem przy ul. Orneckiej a początkiem ww. ścieżki będzie realizowany przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w latach 2010-2013. Długość całego projektowanego szlaku rowerowego wyniesie 29,3 km. o szerokości 2m i skrajni po obu stronach po 0,5m.

Ciąg ścieżki będzie przebiegał przez miejscowości: Długołeka, Bobrownik, Łaniewo, Poborowo, Wolnica, Opin, Krosno i Orneta. Na trasie zlokalizowane będą dwa miejsca postojowe tj. w Łaniewie i Opinie.

W zakresie prac przewiduje się: Usunięcie gruntów organicznych, Mechaniczne profilowanie podłoża, Wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki piaskowo-żwirowej, Wykonanie warstwy dolnej, podbudowa z kruszywa naturalnego tłuczeń kamienny samoklinujący się, Wykonanie warstwy górnej jezdnej z mieszanki kruszyw naturalnych frakcja 2-32, Roboty ziemne towarzyszące – odwodnienie, ścięcie poboczy, plantowanie, humusowanie skarp, wycinka zakrzaczeń, Oznakowanie, Punkty postojowe wyposażone w wiatę z miejscami siedzącymi, stojaki rowerowe, kosz na śmieci

Oznakowanie trasy rowerowej Na trasie znajdą się: Duże tablice informacyjne, na których zostaną umieszczone m.in. informacje o: nazwie szlaku, w tym z jakich środków został sfinansowany, przebiegu całej trasy, tj. mapka i odległości w km, punktach postojowych, przebiegu i kierunku innych istniejących tras, miejscach wartych zobaczenia przy trasie i w najbliższej okolicy (np. kościoły, unikatowe widoki. Itp.) punktach postojowych numerach telefonicznych Punktów Informacji Turystycznej i Zarządcy trasy inne, np. sklepy, punkty gastronomiczne, pola biwakowe, kwatery itp.) Tablice kierunkowe o nazwach miejscowości i miejscach wartych zobaczenia, Tablice, znaki o kierunku trasy wraz z kilometrażem, Pomocniczo w razie potrzeb zostanie umieszczone znakowanie na drzewach.

Koszty 2 665 038,62 zł. 1 608 350,80 zł. – Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2007 – 2013 1 056 687,82 zł. – środki własne Powiatu Lidzbarskiego

Etapy Projektu Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego - wrzesień 2009r., Opracowanie Studium Wykonalności – październik 2009r., Przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest złożenie wniosku o dofinansowanie projektu wraz z wymaganymi załącznikami.

… Ocena formalna wniosku Ocena formalna wniosków o dofinansowanie projektów dokonywana jest przez IZ , ocena przeprowadzana jest kolejno w oparciu o kryteria brzegowe (dopuszczające), a następnie w oparciu o kryteria poprawności. Ocena merytoryczna wniosku Ocena merytoryczna wniosków dokonywana jest przez Komisję Oceny Projektów, jest oceną dwustopniową (wniosek poddawany jest ocenie w ramach kryteriów zerojedynkowych, a następnie merytorycznych punktowych) Ocena strategiczna wniosku Wnioski o dofinansowanie projektu pozytywnie ocenione na etapie oceny merytorycznej poddane są ocenie strategicznej Ocena strategiczna wniosków jest oceną punktową i odbywa się zgodnie z kryteriami zawartymi w karcie oceny strategicznej.

… Wybór projektów do dofinansowania Decyzję o wyborze projektów do dofinansowania podejmuje Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego na podstawie listy rankingowej ustalonej po ocenie strategicznej projektów. Podpisanie umowy o dofinansowanie – grudzień 2009r., Realizacja projektu - termin rozpoczęcia realizacji projektu wyznaczono na maj 2010r. - termin rzeczowego zakończeni to grudzień 2011r.

Na poszczególnych odcinkach ścieżki zaleca się Odtworzenie korpusu nasypu z przystosowaniem do ścieżki rowerowej Dostosowanie nasypu do wymogów ścieżki rowerowej

200 – 450 m odtworzenie korpusu nasypu z przystosowaniem do ścieżki rowerowej Droga z widocznym korpusem nasypu pokryta żwirem oraz drobnym kruszywem stan średni, jest to również droga dojazdowa do gospodarstwa rolnego położonego po północnej części nasypu.

1000 – 1250 m zaleca się dostosowanie istniejącego nasypu do wymogów ścieżki rowerowej. Droga pokryta grubą warstwą gruntu organicznego na całej jej szerokości pobocze obustronnie porośnięte zielenią niską i wysoką – wysokie trawy, krzaki oraz drzewa liściaste, liczne nierówności doły, stan nawierzchni zły .

1250m – 1900m zaleca się dostosowanie istniejącego nasypu do wymogów ścieżki rowerowej, oraz odpowiednie utwardzenie skrzyżowania dróg ( zwiększenie warstw konstrukcyjnych ) uwzględniając ruch poprzeczny pojazdów mechanicznych ciężkich.