P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Advertisements

Dlaczego organizacja pozarządowa to inkubator dobrych pracowników?
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Największy Polski Portal Pracy
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 1 W ŁĘCZYCY A RYNEK PRACY REGIONU
PREZENTACJA styczeń 2010.
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Język angielski Profesjonalne usługi dla firm
Katedra Marketingu Usług
Aplikacja internetowa EURO, PRACA, DIALOG tarnowskie forum wymiany informacji i dialogu czyli wszystko o pracy i edukacji Tarnów, 24 listopada 2006 r.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Program Praktyk Krajowych ELSA Poland. Program Praktyk Krajowych Program Praktyk Krajowych (PPK) skierowany do pracodawców, którzy.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Są TRZY POWODY, dla których warto nas poznać EKSKLUZYWNYTARGET.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
INSTITUTO ESPAÑOL BARCELONA
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
WOLONTARIAT.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Finanse & Firma Reklama Pozostałe produkty studenckie.
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Październik to czas powrotu z wakacji, czas rozpoczęcia nowego etapu w życiu studenckim. To początek nasilonego wysiłku umysłowego, początek roku akademickiego,
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Copyright Universum 2009 Zatrudniamy ok. 200 osób na 5 kontynentach. Siedziba główna Universum znajduje się w Sztokholmie. Zaufało nam ponad klientów,
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
TECHNIK HANDLOWIEC.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Języki obce.
Nazwa, logo i motto firmy
NESCAFE Budzik w iPhone
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
STUDIA I PRAKTYKI ZA GRANICĄ
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

P o r a d n i k s t u d e n c k i

Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie Podsumowanie, kontakt

Sporootym to seria poradników tematycznych przygotowywana kilka razy do roku, przeznaczona dla studentów i zawierająca informacje o kredytach, stypendiach, inwestycjach, rynku pracy. Ze względu na formę poradnikową oraz swą zawartość merytoryczną jest to idealne medium do zaprezentowania młodym oferty firmy. Czytelnicy SPOROOTYM z założenia sięgają po to medium w celu zdobycia konkretnych informacji na temat bieżących trendów na rynku pracy. Sporootym to nieocenione źródło wiedzy na temat najnowszych praktyk i staży oferowanych przez czołowe firmy międzynarodowe, to także kompendium informacji dotyczących studiów podyplomowych, MBA, kursów zawodowych i językowych. Ze względu na cykl wydawniczy SPOROOTYM, przekaz reklamowy i redakcyjny zamieszczony w nim ma długi żywot. Czytelnicy sięgają do poradnika wielokrotnie, traktując go jako optymalne źródło informacji.

Częstotliwość wydawania 2 do 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Sprzedaż: egz. Istnieje od 2004 roku Zasięg ogólnopolski Cena 8,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 68 stron, full kolor, okładki lakierowane, format A5

Profil czytelnika Czytelnicy Sporootym to młodzi konsumenci, którzy nie skończyli 25 roku życia, z dużych miast (55%), kt ó rzy mają coraz lepszą pozycję finansową To grupa, do kt ó rej stosunkowo trudno dotrzeć - telewizję oglądają najczęściej chaotycznie i wyrywkowo, natomiast Sporootym, jest ich świadomym wyborem, dlatego bardzo skutecznym kanałem komunikacji Są to osoby, kt ó re w bardzo bliskiej przyszłości staną się najatrakcyjniejszą grupą o największej aktywności konsumpcyjnej, na wysokich stanowiskach, o wysokich aspiracjach i z dużymi dochodami Grupa, kt ó rą można i zdecydowanie warto sobie wychować na lojalnych klientów Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza % czytelników Sporootym to kobiety, jednak udział mężczyzn jest bardzo wysoki porównując średnie dane dla rynku czytelników w Polsce

Po wydania z serii SPOROOTYM sięgają głównie młodzi ludzie, 84 % nie skończyło jeszcze 25 lat 91% czytelników ma niepełne wyższe i średnie wykształcenie Ponad 55% naszych czytelników mieszka w dużych miastach

Poradnik dla młodych ludzi przygotowany specjalnie na nadchodzący nowy rok akademicki. Będzie zawierał m.in. informacje o szkołach językowych, o firmach organizujących wyjazdy zagraniczne, ale także o przedsiębiorstwach oferujących młodym ludziom programy stażowe. A wewnątrz numeru znajdzie się m.in.: Raport – studentom wydaje się, że mnóstwo wiedzą, ale pracodawcy tego optymizmu nie podzielają, Najlepszy pracodawca – w jakich firmach chcieliby pracować studenci na podstawie raportów SGH, AIESEC i Hewitt, dlaczego akurat w takich, Praktyki marzeń – jakie według ekspertów powinny być idealne praktyki, Stażowy tor przeszkód – co paskudnego (parzenie kawy) może cię spotkać podczas praktyki i stażu i jak tego uniknąć, Dobra szkoła językowa – jak ją poznać? Mówimy, jak powinna wyglądać nauka w szkole językowej, żeby były efekty Języki nietypowe – czy warto uczyć się bardzo rzadkich języków, np. mandaryńskiego? Podkręć umysł – nietypowe sposoby na to, by lepiej przyswajać wiedzę, Nauka na odległość – czy zdalne kursy i szkoły mają sens i czy rzeczywiście można się czegoś nauczyć? Ranking szkół języka angielskiego, Praktyki last minute – gdzie jeszcze możesz załapać się na wakacyjne praktyki, Nauka za granicą – jak to się robi – 10 państw w Europie z praktycznymi informacjami o tym, jak się tam studiuje i jakie formalności trzeba spełnić, by wyjechać.

Advertorial poświęcony zagadnieniom HRowym, Testy językowe Wyspy, packshoty logotypy na rogu strony Branding działu Layout wizerunkowy Możliwość dołączenia płyty cd z testami językowymi – koszt 25 tys. zł – cały nakład

W ramach bezpośredniego i intensywnego dotarcia do grupy docelowej proponujemy wykorzystanie także innych produktów skierowanych do studentów oferowanych przez Platformę Mediową Point Group: Dlaczego - magazyn studencki Dlatego Przewodnik Wakacyjny, Dlatego BTS Studencki Produkt Roku – coroczny plebiscyt na najlepsze studenckie produkty i usługi, Sporootym Finanse i Firma – Poradnik o studenckich ROR-ach, kredytach, stypendiach, ubezpieczeniach i inwestowaniu, Planery i kalendarze akademickie – aby każdy żak wiedział co, gdzie, jak i kiedy, Zawieszka na drzwi - Duża zawieszka z zabawnym tekstem - komunikująca wybraną markę oraz aktualną ofertę, Students Corner -Specjalnie stworzone miejsce na uczelniach w celu komunikacji ze studentami, w którym prowadzone są akcje samplingowe, sprzedaż, promocje i inne działania BTL, Guru dla Studenta - interaktywne spotkanie z autorytetem, specjalnie dla najlepszych studentów wybranej uczelni, School Project - Specjalne lekcje prowadzone w szkołach z założeniami i wytycznymi Klienta; całkowicie innowacyjne podejście w budowie dobrej relacji z Klientem, w celu wypracowania trwałej i długiej wierności (school project jest dedykowany w szczególności dla licealistów i gimnazjalistów), Paczka Back to School - specjalny zestaw niezbędników dla każdego Studenta, bez których rok akademicki nie może się obejść, Projekt Kantyny - Wprowadzenie produktu do wytypowanych kantyn na terenie uczelni w całej Polski, Projekt Akademiki – imprezy organizowane przez magazyn Dlaczego na terenie kampusów.

Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, Warszawa tel: (022) fax: (022) Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.