Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kredyty na cele związane z usunięciem odpadów zawierających azbest
Advertisements

Arkadiusz Wojciechowski
Wieloaspektowe podejście do efektywności energetycznej na przykładzie wybranych projektów Dalkii w Poznaniu 24/03/2017.
Środowiskiem jest ogół elementów przyrodniczych : powierzchnia ziemi, kopaliny, wody, powietrze, świat roślinny i zwierzęcy, krajobraz a także klimat.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Konkurencja na rynku energii – fakty i mity Marian Babiuch Prezes PTEZ Kazimierz Dolny, Marca 2010 Ogólnopolski Kongres Energetyczno – Ciepłowniczy.
Marian Babiuch Prezes Zarządu PTEZ Warszawa, 22 stycznia 2008 Dylematy polskiej elektroenergetyki.
1 Wzorcowe Partnerstwo Lokalne na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Energetycznego Działania podejmowane w ramach projektu: Utworzenie i przetestowanie partnerstwa.
i efektywność energetyczna w walce ze zmianami klimatu
Ograniczenia dla przemysłu energetycznego
Identyfikowalność oczyma konsumenta
zarządzanie produkcją
Kwaśne deszcze Agata Musiał Klasa II B.
Dr inż. Marek Mielczarek Prezes Zarządu WFOŚiGW we Wrocławiu
KWAŚNE DESZCZE.
Przygotował: Michał Woźniak
Zanieczyszczenia środowiska naturalnego
Dzieci dla Ziemi - Fundacja Fundacja powstała w 2010 roku z inicjatywy osób, które dostrzegają wielkie potrzeby pogłębiania świadomości ekologicznej naszego.
II Krakowska Konferencja Młodych Uczonych
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Załączniki do wniosku E l e m e n t y w y b r a n e Departament.
Energetyka atomowa dla Polski
ENERGOOSZCZĘDNE URZĄDZENIA W DOMU, SZKOLE I BIURZE
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Zadowolony Klient to zysk dla firmy
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Chcemy studiować za granicą… Może na Erasmusa? Erasmus - mobilność studentów i współpraca uniwersytetów.
Teza Innowacyjność organizacji jest warunkiem jej sukcesu – istotne jest skupienie wysiłków na kształtowaniu w organizacji atmosfery sprzyjającej inicjatywom.
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Pracę wykonała: Karolina Greniuk.
Kierunki rozwoju nowoczesnych technologii urządzeń grzewczych w Polsce
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
Analiza ekonomiczno – finansowa Zajęcia 1 – Wprowadzenie.
Jak oszczędzam energię
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Zielone budownictwo na rynku nieruchomości komercyjnych
Elektrownia wiatrowa.
Samoloty A zanieczyszczenie powietrza.
- Czym byłby bez niej świat???
Efektywność w strategiach energetycznych
Ideą produktu jest jego innowacyjność i funkcjonalność w naszych domach, a także w codziennych czynnościach które wykonujemy. Powierzchnie lustrzane towarzyszą.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
METODOLOGIA 50/50 - OSZCZĘDZANIE ENERGII W SZKOLE Prezentacje wykonał : Szymon Rabikowski.
KALKULACJA I DOBÓR URZĄDZEŃ PO PRZEZ RÓŻNE ŁĄCZENIE FAZ 1
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
Kwaśne deszcze Autor: Krzysztof Wójt, IId G.
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
Rozwiązania hybrydowe w transporcie miejskim
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Kwaśne opady Wybuchowi Naukowcy.
Budowa Instalacji Prosumenckich EKO Gmina Krośniewice Budowa Instalacji Prosumenckich EKO Gmina Krośniewice.
W tym etapie liczyliśmy zapotrzebowanie energetyczne szkoły a następnie zapotrzebowanie sali komputerowej. Obliczyliśmy, że 4 ogniwa wystarczyłyby,
Oszczędzanie energii elektrycznej to oszczędności:  ochrona środowiska.  w naszych budżetach domowych  oszczędność naturalnych źródeł energii.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
Ekologia wokół nas..
Community Power, Anna Francis, Frome Town Council, Frome Renewable Energy Co-op.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Polacy o elektroenergetyce – obawy i oczekiwania Magdalena Gwiazda, CBOS.
Zespół Szkół Technicznych w Mielcu Przed realizacją Po realizacji.
Projekt ma na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach publicznych poprzez zastosowanie innowacyjnej metodologii 50/50, która aktywnie.
PRZEPŁYW WIERZYTELNOŚCI FIZYCZNY PRZEPŁYW ENERGII
Ślad węglowy i ochrona środowiska
EKOLOGIA. CZYM JEST EKOLOGIA? – to jest nauka o strukturze i funkcjonowaniu przyrody, zajmująca się badaniem oddziaływań pomiędzy organizmami a ich środowiskiem.
Zapis prezentacji:

Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są często wyższe to jednak w okresie w eksploatacji produktu daje o wiele większe oszczędności zużycia energii a tym samym obniża koszt eksploatacji (nawet do 50 %). - Produkt – etykieta energetyczne daje podstawowe informacje dotyczące o produkcie. Im wyższa klasa energetyczna tym lepszy produkt.

Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Dystrybucja – etykieta energetyczna powinna być umieszczona na widocznym miejscu na urządzeniu (wymóg rozporządzenia Ministra Gospodarki). Urządzenia z najwyższej klasy energetycznej winny być wyeksponowane w najbardziej widocznych miejscach powierzchni sklepowej. - Promocja – informacja o klasie energetycznej urządzenia może być umieszczana na wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych.

Korzyści dla użytkownika urządzenia z wyższej klasy energetycznej: Bezpośrednie: - obniżenie kosztów eksploatacji urządzenia – poprzez mniejsze rachunki za energię elektryczną i wodę (w przypadku pralek). - dłuższa żywotność urządzenia – dłuższy okres jego eksploatacji. Pośrednie: - świadomość uczestnictwa w ochronie przyrody. - świadomość zakupu dobrego produktu.

Korzyści jakie daje sprzedawcy sprzedaż urządzeń o najwyższej klasie energetycznej: -większy zysk ze sprzedaży urządzeń w najwyższej klasie, -rozpoznawanie sklepu - jako dbającego o pełne zaspokojenie potrzeb konsumenta, -posiadanie przez sklep renomy sklepu dostarczającego klientowi pełnej informacji na temat sprzedawanego produktu, -udział w akcji powszechnej edukacji ekologicznej społeczeństwa.

Każda zaoszczędzona megawatogodzina energii elektrycznej to: kg mniej wyemitowanego dwutlenku węgla, w największym stopniu odpowiedzialnego za zmiany klimatu Ziemi.* - 7,2 kg mniej wyemitowanego dwutlenku siarki, powodującego kwaśne deszcze, szkodliwego dla życia i zdrowia ludzi i roślin.* -0,7 kg mniej wyemitowanych tlenków azotu, powodujących wiele groźnych chorób.* * źródło: Obliczenia własne na podstawie: Biuletyn Sytuacja w Elektroenergetyce IV Kw. 2002