Księgowa poniedziałki ? lubi dlaczego. Badania wspomagające proces tworzenia produktu i marki. Od koncepcji do produktu. Studium na przykładzie Księgowości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Przegląd wytycznych i zalecanych rozwiązań wykorzystania oceny ryzyka w ustawodawstwie Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych Na podstawie informacji.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Ćwiczenia praktyczne – zadanie nr 16
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Grupy producentów rolnych
Poprawność informacji prasowych
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
badania rynku turystycznego
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Realizacja planu kontroli agencji zatrudnienia z terenu województwa pomorskiego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku za okres od r. do
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Reklama prasowa.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Zarządzanie projektami
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Tradycyjne media w internecie
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
Planowanie i programowanie działań do planów wodno-środowiskowych
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Segmenty rynku prasowego
CZASOPISMA.
Koncern Bauera.
Profil pisma Gwiazdy to:
Szkolenia, Coaching, PR.
Serwis Samorządowy PAP SA
Wdrażanie Działań 6.1 i 8.1 PO KL w województwie podlaskim w 2010 roku.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
BADANIA ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
Analiza kluczowych czynników sukcesu
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Sprawozdawczość agencji zatrudnienia realizowana za pomocą systemu informatycznego KRAZ Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
2014. Uzasadnienie realizacji projektu, czyli skąd taki pomysł... GŁÓWNE ŹRÓDŁA DANYCH O PROBLEMIE : Wnioski z badań ilościowych i jakościowych realizowanych.
Analiza i kontrola kosztów w rachunku zysków i strat
Joanna Zembaczyńska Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Europejski Fundusz Społeczny dla małych i średnich przedsiębiorstw 20 września.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Obserwatorium kultury
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Specjalność Handel zagraniczny
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Systemy Informacji Prawnej
MARKETING INTERNETOWY
Specjalność Handel Zagraniczny
Doradca podatkowy nieodłączny partner Twojego biznesu
Zapis prezentacji:

księgowa poniedziałki ? lubi dlaczego

Badania wspomagające proces tworzenia produktu i marki. Od koncepcji do produktu. Studium na przykładzie Księgowości i Kadr, dodatku do Gazety Prawnej księgowa poniedziałki ? lubi d l a c z e g o

klient: Grupa Wydawnicza INFOR agencja: ABR OPINIA Andrzej Tkacz Marcin Gromulski

Jestem Prawna. Gazeta Prawna... Państwo pozwolą, że się przedstawię Jestem dziennikiem dostarczający aktualnych i praktycznych informacji z dziedziny finansów, pracy i biznesu pomocnych w prowadzeniu działalności gospodarczej. Na bieżąco informuję także o zmianach zachodzących w polskiej gospodarce i prawie, którego każdego dnia dotyczą zarówno waszego życia zawodowego jak i prywatnego. Oferuję ponadto bogaty zbiór porad związanych z księgowością, podatkami, finansami, kadrami, marketingiem, a także obszerny przegląd orzecznictwa sądów polskich wraz z komentarzami i praktycznymi objaśnieniami. Docieram obecnie do * czytelników w całej Polsce, a sprzedaję się w 73 tys**. egzemplarzy. * CCS luty - lipiec 2003, PBC Daily ** , ZKDP

strategiczne grupy docelowe segmentacja zawodowa z pracownicy służb finansowo-księgowych z pracownicy służb kadrowo-płacowych z właściciele małych i średnich przedsiębiorstw z menedżerowie wyższego szczebla z prawnicy z urzędnicy

Etapy ewolucji Gazety Prawnej: od t y g o d n i k a do d z i e n n i k a z 1994 – 1998tygodnik z wydania w tygodniu z wydania w tygodniu z wydań w tygodniu

k o n s e k w e n c j e zmian ewolucyjnych dla produktu Transformacja z tygodnika o profilu narzędziowym na dziennik publicystyczno-poradniczy. Wzrost liczby tekstów informacyjnych i publicystycznych w stosunku do tekstów poradniczo-narzędziowych Wzrost ceny rocznej prenumeraty

k o n s e k w e n c j e zmian ewolucyjnych dla klientów z Nieadekwatność zawartości dziennika do potrzeb informacyjnych strategicznych grup czytelników (specjalistów obsługujących działalność gospodarczą) z Dysonans wynikający z kreowanego wizerunku (przydatna w pracy, poradnicza) a zmianą profilu zawartości (newsy, publicystyka, informacje) z Frustracja spowodowana niemożliwością przeanalizowania każdego kolejnego wydania gazety i pojawiającym się w związku z tym poczuciem dyskomfortu związanym z poczuciem straty (pominięcia) ważnych i przydatnych informacji z Domniemywane pogorszenie jakości tekstów

podstawowe zagrożenie U t r a t a c z y t e l n i k ó w ze strategicznych grup docelowych (księgowych i kadrowych) na rzecz czasopism specjalistycznych

Sposoby przeciwdziałania Wypełnienie luki po tygodniku poprzez wprowadzenie stałego, tygodniowego dodatku przeznaczonego dla specjalistów. Dodatek taki powinien spełniać następujące warunki : znawiązywać do schematu informacyjnego Gazety Prawnej ukazującej się w cyklu tygodniowym zminimalizować liczbę newsów i krótkich informacji na rzecz teksów poradniczych i narzędziowych, wzbogaconych o elementy użyteczne w postaci przykładów, wzorów dokumentów, formularzy, aktów prawnych zkoncentrować się na kwestiach bezpośrednio dotyczących specjalistów z działów finansowo-księgowych i kadrowo- płacowych zułatwiać archiwizację (mały format)

podejście w e r t y k a l n epodejście h o r y z o n t a l n e Struktura czytelników a specyfika badania czytelnictwa tytułów niskonakładowych / specjalistycznych np. PBC ograniczenia zastosowana klasyfikacja zawodów (ISCO-88) brak reprezentatywności dla niszowych grup czytelników informacja - udział grupy docelowej w strukturze czytelników księgowi - 31% kadrowi - ? np.Telebus Grup Zawodowych ograniczenia brak informacji o udziale grupy w ogóle czytelników badanie obejmuje tylko wybrane grupy czytelników informacja - zasięg w grupie docelowej księgowi - 60% kadrowi - 64%

Badania kategorii zawodowych: T E L E B U S Grup Zawodowych MSP Index systematyczny pomiar strategicznych dla GW Infor kategorii zawodowych (jak również dla innych wydawców) badania realizowane od trzech lat czytelnictwo prasy, korzystanie z internetu i innych nośników (CD-ROMy, wydawnictwa segregatorowe, programy specjalistyczne itp.) potrzeby zawodowe (testowanie tematów publikacji) badana populacja: KSIĘGOWI, KADROWI, PRAWNICY, MENEDŻEROWIE, PRZEDSIĘBIORCY

Czytelnictwo Gazety Prawnej i wybranych dzienników wśród księgowych

Czytelnictwo Gazety Prawnej i wybranych dzienników wśród kadrowych

potrzeby Liczne badania jakościowe stanowią doskonałe źródło wiedzy na temat potrzeb informacyjnych. cechy informacji zawartych w publikacjach fachowych użyteczność przejrzystość graficzna przystępność językowa typy publikacji porady odpowiedzi na pytania czytelników (case studies) obszerne artykuły poszerzone o przykłady, formularze, tabele lub wykresy informacje praktyczne proste i precyzyjne omówienie problemu wzory i przykłady formularze i druki obszerny temat rozbity na kilka mniejszych opinie ekspertów zamieszczanie adresów urzędów, instytucji, adresów www unikanie zbitych bloków tekstuinformacyjne

p r o t o t y p zainteresowanie koncepcją 69% księgowych 77% kadrowych znajomość oczekiwań zaawansowany poziom zmiany w przepisach komentarze czytelny podział podstawa prawna P R O T O T Y P BADbadania z czytelnikami Gazety Prawnej BADbadania z czytelnikami tytułów konkurencyjnych

mały A4 z koniecznością rozcinania stron niższy koszt produkcji f o r m a t większy bez konieczności rozcinania stron wyższy koszt produkcji BADbadanie jakościowe ? EKSPERYMENT wysyłka Gazety Prawnej z dodatkiem w dwóch formatach kontakt telefoniczny decyzja o formacie

ocena czytelnicy Gazety Prawnej bardzo wysokie noty pod względem zawartości merytorycznej oraz szaty graficznej wzrasta gotowość zakupu i skłonność do czytania Gazety Prawnej w poniedziałek czytelnicy tytułów konkurencyjnych warto kupować Gazetę Prawną w poniedziałek trafny tytuł konieczność wyraźnego oddzielenia treści księgowych od kadrowych pierwszych numerów dodatku

znajomość marki korzystanie z produktu [po ukazaniu się dwóch numerów] 71% zna dodatek, z czego 32% zapoznało się z dodatkiem 64% zna dodatek, z czego 70% zapoznało się z dodatkiem ponadto: ocena przydatności poszczególnych wydań księgowi kadrowi

badania porównawcze z czasopismami konkurencyjnymi prawie całość numeru czytana po zakupie GP przegląd zawartości w przypadku problemu: najpierw czasopismo, potem KIK ponadto: sugestie dotyczące spisu treści podziału na treści kadrowe i księgowe poprawa jakości papieru prawie całość numeru czytana po zakupie GP przegląd zawartości w przypadku problemu: najpierw czasopismo, potem KIK ponadto: sugestie dotyczące spisu treści podziału na treści kadrowe i księgowe poprawa jakości papieru KIK konkurencja

blind test p o r ó w n a n i e a r t y k u ł ó w artykuły KIK vs. artykuły z tytułów konkurencyjnych (ten sam temat): rzeczywista ocena artykułów stopień zrozumienia wykorzystanie informacji elementy wizerunku

po badaniach wprowadzono kolejne udoskonalenia

K i K - rozmnażanie przez p ą c z k o w a n i e Praktyczne informacje i porady dla osób zajmujących się sprawami księgowymi i kadrowymi lub prowadzących własną firmę Przedstawione w praktyczny sposób relacje między firmą a pracownikami: od zarządzania kadrami aż po wzory niezbędnych dokumentów

K i K - to był dopiero początek... poniedziałek wtorekśroda czwartekpiątek

E f e k t y - czyli jak Cię piszą, tak Cię widzą... "Gazeta Prawna" Dziennikiem Ogólnopolskim Roku 2002 wg "Media i Marketing Polska" Dwutygodnik "Media i Marketing Polska" w raporcie dotyczącym dzienników w 2002 roku przyznał "Gazecie Prawnej" tytuł Ogólnopolskiego Dziennika Roku "Gazeta Prawna" Dziennikiem Ogólnopolskim Roku 2002 wg "Media i Marketing Polska" Dwutygodnik "Media i Marketing Polska" w raporcie dotyczącym dzienników w 2002 roku przyznał "Gazecie Prawnej" tytuł Ogólnopolskiego Dziennika Roku Gazeta Prawna liderem wzrostu sprzedaży Po pierwszych sześciu miesiącach tego roku Gazeta Prawna jest liderem wzrostu sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich – wynika z raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Od stycznia do czerwca 2003 roku Gazeta Prawna sprzedała o ponad 10 % egzemplarzy więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Tak dobrym rezultatem nie może pochwalić się żaden dziennik o zasięgu ogólnokrajowym Gazeta Prawna liderem wzrostu sprzedaży Po pierwszych sześciu miesiącach tego roku Gazeta Prawna jest liderem wzrostu sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich – wynika z raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Od stycznia do czerwca 2003 roku Gazeta Prawna sprzedała o ponad 10 % egzemplarzy więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Tak dobrym rezultatem nie może pochwalić się żaden dziennik o zasięgu ogólnokrajowym Gazeta Prawna liderem wzrostu przychodów z reklamy W pierwszym półroczu 2003 roku przychody z reklamy wyniosły 7,9 mln złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 76 procent (Dane: Agora Monitoring). To największy wzrost spośród wszystkich dzienników. Gazeta Prawna liderem wzrostu przychodów z reklamy W pierwszym półroczu 2003 roku przychody z reklamy wyniosły 7,9 mln złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 76 procent (Dane: Agora Monitoring). To największy wzrost spośród wszystkich dzienników. Gazeta Prawna liderem rynku W czwartej edycji (2003) Konkursu Promocyjnego Lider Rynku, Gazeta Prawna została uznana Liderem Rynku Mediów Specjalistycznych w Polsce. W kategorii Produkt ocenie podlegały przede wszystkim walory jakościowe, technologiczne i użytkowe zgłaszanego produktu. Gazeta Prawna liderem rynku W czwartej edycji (2003) Konkursu Promocyjnego Lider Rynku, Gazeta Prawna została uznana Liderem Rynku Mediów Specjalistycznych w Polsce. W kategorii Produkt ocenie podlegały przede wszystkim walory jakościowe, technologiczne i użytkowe zgłaszanego produktu.

dziękujemy