Hasło przewodnie tegorocznego spotkania: ”Śladami natury i kultury”

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Wycieczka do kina w Krakowie
TWOJA KREW-MOJE ŻYCIE PROJEKT ZREALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLAS I PUBLICZNEGO GIMNAZJUM IM. KS.G.PIRAMOWICZA W MACIEJOWICACH W RAMACH E-AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.
KOMPUTER NARZĘDZIE, KTÓRE MNIE KSZTAŁCI I ROZWIJA.
Przemyska Gildia Fantastyki. Cele organizacji: - Popularyzacja tematyki Fantasy wśród mieszkańców miasta Przemyśl i jego okolic - Stworzenie możliwości.
Wirtualne Koła Naukowe
Klasa „0” Szkoła Podstawowa nr 192
Projekt Edukacyjny Realizowany w przedszkolu Miejskim
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
11 kwietnia 2007 roku,piętnastu uczniów naszej szkoły, pod opieką pani J.Rybarczyk i pani S.Pawłowskiej, pojechało do Prenzlau w Niemczech, aby wziąć udział
„Przyjaźnie z przedszkola do szkoły”
Jarosław położony jest na pograniczu Podgórza Rzeszowskiego i Doliny Dolnego Sanu. Jest ważnym węzłem komunikacji drogowej i kolejowej. Jarosław to piękne,
KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Uroczystości i działania, jakie zostały podjęte
Wizyta studyjna gości z Cypru, Włoch, Łotwy, Litwy i Turcji.
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Naprawdę znam miejsce swego zamieszkania - Europę Galeria zdjęć z realizacji projektu Socrates – Comenius w Gimnazjum nr 9 im. Marii Skłodowskiej – Curie.
Wizyta uczniów ze szkoły w Borohradku w Otorowie
" POLSKIE TRADYCJE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA - PIELGRZYMKA DO WYBRANYCH MIEJSC KULTU MARYJNEGO " na terenie Polski i Litwy grudnia 2006r.
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
Projekt ten jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Młodzież w działaniu.
Z przedszkola do szkoły.
WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA W POLSCE BYŁO TAK… DZIEŃ PRZYJAZDU- pierwszy spacer po Warszawie..
Wymiana 2014.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOLNY OBÓZ NAUKOWY GDAŃSK-TORUŃ 2014
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
Przyjaciel lasu Opracowała: Magdalena Sobieraj SP 61 Bydgoszcz.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ - PROGRAM COMENIUS Projekt „Wordcrossing” Słupia 24 II - 1 III 2014.
Gimnazjum nr 8 im. Marii Curie –Skłodowskiej w Toruniu 20 lat zmian naszego miasta – Torunia. Samorząd: Miasto - Toruń.
Tydzień Bibliotek Dziecięcych 22 – 26 września. Warszawska akcja czytania Pod koniec września w Warszawie odbył się Tydzień Bibliotek Dziecięcych. Nasze.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Poland March 2015 Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!!!
2009 / 2010.
DNI W DIECEZJI 5 DNI MIĘDZYNARODOWEGO SPOTKANIA U NAS – W DIECEZJI ŁOWICKIEJ.
Co nas łączy, co nas różni?
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
Scenariusz multimedialny nr 1/II
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Serdecznie zapraszamy wszystkich absolwentów naszej szkoły na Wigilijny Zjazd Absolwentów, który odbędzie się w sobotę 17 grudnia 2016 r. w Zespole Szkół.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Toruń, Malbork, Grunwald
Rozpoczynamy Mszą św. w tej kaplicy w Czarnej Górze
Zabawy na osiedlu  Estera Samorska kl.6 a.
Było sobie życie… w SP im. AK w Jabłonnie
Witamy w Szkole Podstawowej Nr 1 w Legnicy Uczniowie klasy III a i III b oraz Wychowawczynie Pani Agata Barczyszyn i Pani Katarzyna Chudy.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:

Hasło przewodnie tegorocznego spotkania: ”Śladami natury i kultury” Jak ten czas leci! To nie do wiary wprost, ale to już po raz 10 wyczekiwaliśmy naszych gości z Mościszek. Hasło przewodnie tegorocznego spotkania: ”Śladami natury i kultury”

A tak to się zaczęło. Zwykły poniedziałek 24. 09. 2012 r A tak to się zaczęło! Zwykły poniedziałek 24.09.2012 r. Godzina nietypowa, bo 19.30, stołówka szkolna, pani dyrektor Helena Rajewska, pani wicedyrektor Jadwiga Kędzia, troje nauczycieli; Pani Małgorzata Kasprzyk, pani Bogumiła Szewczyk, pani Izabela Wesołowska.

Wszystko przebiega jak w zegarku, pani dyr Wszystko przebiega jak w zegarku, pani dyr. Rajewska wita rodziny goszczące dziesięcioro rodziców i dziesięcioro uczniów niecierpliwie oczekujących gości. Przebieg spotkania zsynchronizowany z przyjazdem gości, o 20.10 słychać odgłosy ;” Już są”.

Na dworze ciemno, w naszych sercach gorące światło, zabieramy gości do domów, które będą ich domem na tydzień.

„Wędrówką życie jest człowieka” „Wędrówką życie jest człowieka”. Utrudzeni podróżą trwającą 12 godzin jesteśmy wreszcie na miejscu. W domach naszych przyjaciół czekają otwarte serca.

Nasza podróż realna i duchowa trwa. We wtorek 25. 09. 2012 r Nasza podróż realna i duchowa trwa. We wtorek 25.09.2012 r. jesteśmy w Licheniu, gdzie sacrum z profanum się splata i każdego Litwina i Polaka poprzez koncert muzyczny rapu ze sobą brata.

Z naszą opiekunką panią Danusią Golgotę zdobywamy i z grzechów się oczyszczamy.

Pogoda ładna, duch się ubogaca i odradza oraz nasze zmęczone ciała dobrym posiłkiem odmładza.

26.09.2012 r. w środę lekcja biblioteczna była i nas wszystkich zadziwiła. Open Hair Festiwal się odbył i nasz Sieradz rozsławił. Pani Ryl lekcje prowadziła i nam foldery oraz czasopisma użyczyła.

Film o Antonim Cierplikowskim obejrzeliśmy i kariery się robić nauczyliśmy. Fryzjer z Sieradza to znany mieszkaniec, który zdobył najwyższy fryzjerski szaniec.

Wpisu do kroniki szkolnej dokonujemy i swój pobyt dokumentujemy Podróż kulturową po regionie sieradzkim w bibliotece szkolnej kończymy na słodko Wpisu do kroniki szkolnej dokonujemy i swój pobyt dokumentujemy

„Śladami naszej wizyty w Polsce” na lekcji informatyki u pani Leśkiewicz podążaliśmy i w Internecie surfowaliśmy oraz gazetkę przygotowaliśmy.

Zdjęcia obiektów zrobiliśmy, Licheń, Sieradz lepiej poznaliśmy Zdjęcia obiektów zrobiliśmy, Licheń, Sieradz lepiej poznaliśmy. Sieradz miasto kulturą duchową się chlubi i turystów bardzo lubi. Obiad na stołówce jemy i na spacer po Sieradzu pod kierunkiem p. Kierniakiewicz –Perdek i p. Czerniawskiej oraz p. Sitarka się udajemy.

Nasi przewodnicy znawcami architektury Sieradza są i nam miasto przedstawiają. Ulice Gołębią, Murną, Mnisią, Błotną i Solną zwiedzamy i współczesnych nazw szukamy. Na grupy podzieleni jesteśmy do ręki mapy sieradzkiej starówki dostajemy, fajnie się bawimy i historię Sieradza średniowiecznego i współczesnego lepiej zgłębimy.

Wspaniałą lekcję historii dostajemy, gdy wizytę w podominikańskim zespole klasztornym składamy.

Zwiedzamy klasztorne krużganki, wirydarz, kościół św Zwiedzamy klasztorne krużganki, wirydarz, kościół św. Stanisława, poznajemy historię tego najcenniejszego zabytku Sieradza związanego z patronką miasta św. Urszulą Ledóchowską.

Nasza podróż kulturowa trwa, a miasto Toruń 27. 09. 2012 r Nasza podróż kulturowa trwa, a miasto Toruń 27.09.2012 r. na nas czeka. Toruń –miasto Kopernika wycieczkę z Sieradza wita.

Brama Klasztorna, Krzywa Wieża, w której legendę nikt nie dowierza, więc sprawdzać przewodnika uczestnik wycieczki zamierza.

Seans w Planetarium „Makrokosmos” to był dla wszystkich dopiero kosmos.

Franciszkanie w Toruniu byli i Kościół Najświętszej Maryi założyli. Dwór Artusa, ratusz, dom Kopernika, który wstrzymał Słońce, ruszył Ziemię, wydało go polskie plemię oraz fontanna Flisaka to dla gości z Litwy i Polski niezła draka.

Czas wolny mamy i pierników i atrakcji szukamy Restauracja „Manekin” gości przyjmuje i zmęczonym wycieczkowiczom naleśniki serwuje. Czas wolny mamy i pierników i atrakcji szukamy

W piątek 28.09.2012r. piąty dzień wspólnych działań mija, intelekt uczniów na lekcji rozwija. Życie się składa z powitań, pożegnań, serce otwarte dla nowych wyznań. Gości litewskich serdecznie żegnamy i za rok ponownie zapraszamy

Fajnie, że byliście, jesteście, będziecie i nas w sercach na Litwę do kraju lat dziecinnych Mickiewicza zawieziecie!

Wycieczki uczą, podróże kształcą, eskapadę czas skończyć myślą przewodnią: „Piękne jest, co widzimy, piękniejsze jest to, co rozumiemy, a najpiękniejsze jest to, czego ogarnąć nie potrafimy.” Dziękujemy za uwagę!