Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZESPÓŁ SZKOLNO-GIMNAZJALNY NR 7 W RADOMSKU TO:
Advertisements

Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Koncepcja pracy szkoły
ku lepszej przyszłości”
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Mój sześciolatek idzie do szkoły
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
NIE BÓJCIE SIĘ SZKOŁY Nasza szkoła miejscem osobistych sukcesów
Krótki fotograficzny przewodnik po Gimnazjum im
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Szkoła Podstawowa nr 149 z klasami integracyjnymi im
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Kadra Wykształcona Kreatywna Wyspecjalizowana Dyspozycyjna.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Współpraca w naszej szkole
Debata pracowników szkoły
Co chcieliśmy osiągnąć?
Idea oceniania kształtującego
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Tel./fax (0 42)
PREZENTACJA BAZY SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150.
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042) SZKÓŁ.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
91 – 134 Łódź, ul. Rojna 58c ul. Rojna 58c Łódź tel./fax – 134 Łódź, ul. Rojna 58c.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W ŁODZI IM. ADAMA MICKIEWICZA
Imię i nazwisko nauczyciela
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Co chcieliśmy osiągnąć?
Imię i nazwisko nauczyciela
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe Pomoc dorosłych 1.Projekty 1.Zajęcia

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomysł Lebensraum Schule Nasza szkoła – przestrzeń dla wszystkich dzieci gdzie mogą żyć i uczyć się razem gdzie cele, zasady, i wymagane umiejętności są jasne gdzie dzieci biorą aktywny udział w sprawach szkoły

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Pomoce naukowe Sale lekcyjne Wyposażenie Obiekty sportowe Ogród

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Pomoce naukowe Zarządzanie salami Sale posiadają przestrzenie ze specjalnymi stanowiskami pracy, książki, materiały pomocnicze, mikroskopy. Tam dzieci mogą same przeprowadzać badania i są w stanie aktywnie brać udział w nauczaniu.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wygląd sali Uczniowie słabi lepiej się uczą a ich koledzy, którzy osiągają lepsze wyniki w nauce, wspomagają ich świadomość społeczną. Uczniowie osiągający słabe wyniki w nauce siedzą z tymi, którzy osiągają dobre wyniki. Uczniowie dobrzy wspomagają tych słabszych w trakcie lekcji.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Zarządzanie salami Na ścianach wiszą plakaty, które pomagają zapamiętać słownictwo i niektóre tematy.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Dodatkowe sale lekcyjne Aby utworzyć małe grupy, posiadamy specjalne sale do naszej dyspozycji, gdzie ochotnicy( mamy, uczniowie, stażyści), nauczyciel i uczniowie pracują razem. Te sale są jednocześnie funkcjonalne i bardzo wygodne Zachęcają do spotkań i uczenia się w grupach, indywidualnie oraz 'Wochenplanerbeit'

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Niemiecka Kuschelpädagogik Matki pomagają w nauce czytania – oczywiście jako ochotniczki. Grupy są małe – 5, 6 osób. W klasie 4 kładziemy szczególny nacisk na czytanie ze zrozumnieniem. Niemiecka Kuschelpädagogik w całej okzałości !

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie sala komputerowa warsztaty sala do sztuki sala muzyczna

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie warsztaty Uczniowie mają możliwość indywidualnej pracy z różnymi materiałami- nazywamy to ' Freiarbeit'

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie Stanowiska pracy w sali komputerowej Na pierwszym piętrze przy każdym stanowisku siedzi dwójka uczniów. Używamy MS Encarta, co pomaga naszym uczniom w poszukiwaniu różnych informacji do zadań domowych, wypracowań i prezentacji.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Obiekty sportowe Kryty basen Stadion Nasi uczniowie chwalą sobie ogromne możliwości, jakie dają nam nasze władze, do rozwoju fizycznego a także umysłowego.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Materiały instruktażowe Materiały dodatkowe (interdyscyplinarne) Sprawdziany Materiały sprawdzające umiejętności ucznia

Integracja uczniów osiągających słąbe wyniki

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki

Integration of low achieving pupils

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoc ze strony dorosłych kadra (nauczyciele, przyszli nauczyciele, nauczyciele świetlicy) rodzice uczniowie stażyści Nigdy nie chodzimy sami :-D No need to hide

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Projekty zachowania społeczne projekty naukowe architektoniczne i plasyczne klasy stowarzyszone

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Projekty Klasy stowarzyszone Każdy poziom w szkole podstawowej posiada klasy stowarzyszone w szkole średniej. Spotykają się regularnie, aby razem pracować i bawić się. Zajęcia te maja na celu lepsze zrozumienie i solidarność.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Zajęcia Rytuały apele śpiewanie kółko teatralne przerwy

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Zajęcia Rytuały przerwy Każdą przerwę spędzamy na szkolnym boisku. Uczniowie mogą pobiegać i pobawić się. Po przerwie wracają zrelaksowani do sal lekcyjnych, przez co mają otwarte umysły na nowe rzeczy, których się muszą nauczyć.

Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Wnioski końcowe Wszystkie możliwości, które oferuje nasza szkoła prowadzą do większej motywacji wśród uczniów, rodziców i nauczycieli. Podoba się nam pozytywny nastrój w naszej szkole:).