Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe Pomoc dorosłych 1.Projekty 1.Zajęcia
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomysł Lebensraum Schule Nasza szkoła – przestrzeń dla wszystkich dzieci gdzie mogą żyć i uczyć się razem gdzie cele, zasady, i wymagane umiejętności są jasne gdzie dzieci biorą aktywny udział w sprawach szkoły
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Pomoce naukowe Sale lekcyjne Wyposażenie Obiekty sportowe Ogród
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Pomoce naukowe Zarządzanie salami Sale posiadają przestrzenie ze specjalnymi stanowiskami pracy, książki, materiały pomocnicze, mikroskopy. Tam dzieci mogą same przeprowadzać badania i są w stanie aktywnie brać udział w nauczaniu.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wygląd sali Uczniowie słabi lepiej się uczą a ich koledzy, którzy osiągają lepsze wyniki w nauce, wspomagają ich świadomość społeczną. Uczniowie osiągający słabe wyniki w nauce siedzą z tymi, którzy osiągają dobre wyniki. Uczniowie dobrzy wspomagają tych słabszych w trakcie lekcji.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Zarządzanie salami Na ścianach wiszą plakaty, które pomagają zapamiętać słownictwo i niektóre tematy.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Dodatkowe sale lekcyjne Aby utworzyć małe grupy, posiadamy specjalne sale do naszej dyspozycji, gdzie ochotnicy( mamy, uczniowie, stażyści), nauczyciel i uczniowie pracują razem. Te sale są jednocześnie funkcjonalne i bardzo wygodne Zachęcają do spotkań i uczenia się w grupach, indywidualnie oraz 'Wochenplanerbeit'
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce naukowe Niemiecka Kuschelpädagogik Matki pomagają w nauce czytania – oczywiście jako ochotniczki. Grupy są małe – 5, 6 osób. W klasie 4 kładziemy szczególny nacisk na czytanie ze zrozumnieniem. Niemiecka Kuschelpädagogik w całej okzałości !
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie sala komputerowa warsztaty sala do sztuki sala muzyczna
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie warsztaty Uczniowie mają możliwość indywidualnej pracy z różnymi materiałami- nazywamy to ' Freiarbeit'
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Wyposażenie Stanowiska pracy w sali komputerowej Na pierwszym piętrze przy każdym stanowisku siedzi dwójka uczniów. Używamy MS Encarta, co pomaga naszym uczniom w poszukiwaniu różnych informacji do zadań domowych, wypracowań i prezentacji.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Obiekty sportowe Kryty basen Stadion Nasi uczniowie chwalą sobie ogromne możliwości, jakie dają nam nasze władze, do rozwoju fizycznego a także umysłowego.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoce Materiały instruktażowe Materiały dodatkowe (interdyscyplinarne) Sprawdziany Materiały sprawdzające umiejętności ucznia
Integracja uczniów osiągających słąbe wyniki
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki
Integration of low achieving pupils
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Pomoc ze strony dorosłych kadra (nauczyciele, przyszli nauczyciele, nauczyciele świetlicy) rodzice uczniowie stażyści Nigdy nie chodzimy sami :-D No need to hide
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Projekty zachowania społeczne projekty naukowe architektoniczne i plasyczne klasy stowarzyszone
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Projekty Klasy stowarzyszone Każdy poziom w szkole podstawowej posiada klasy stowarzyszone w szkole średniej. Spotykają się regularnie, aby razem pracować i bawić się. Zajęcia te maja na celu lepsze zrozumienie i solidarność.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Zajęcia Rytuały apele śpiewanie kółko teatralne przerwy
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Zajęcia Rytuały przerwy Każdą przerwę spędzamy na szkolnym boisku. Uczniowie mogą pobiegać i pobawić się. Po przerwie wracają zrelaksowani do sal lekcyjnych, przez co mają otwarte umysły na nowe rzeczy, których się muszą nauczyć.
Integracja uczniów osiągających słabe wyniki 1.Wnioski końcowe Wszystkie możliwości, które oferuje nasza szkoła prowadzą do większej motywacji wśród uczniów, rodziców i nauczycieli. Podoba się nam pozytywny nastrój w naszej szkole:).