KIM JEST NAUCZYCIEL ? CZY OKRĄG EULERA MOŻE MU POMÓC W PRACY ?
NAUCZYCIEL JEST NAUCZYCIELEM ALE WSZYSTKIEGO CECHY CHARAKTERU POSTAWY SZEROKOŚĆ ZAINTERESOWAŃ PASJE
METODY W OGÓLE CZY METODY DLA UZDOLNIONYCH? NA POCZĄTKU SĄ WSZYSCY UTALENTOWANE RODZYNKI W KLASIE LUB SZKOLE UTALENTOWANA CAŁA KLASA, A NAWET SZKOŁA CO Z POZOSTAŁYMI UCZNIAMI ? SPECJALISCI OD UTALENTOWANYCH UCZNIÓW I OD POZOSTAŁYCH?
OLIMPIADY, KONKURSY… ZAGROŻENIA RYWALIZACJA DYSHARMONIA SCHEMATYZM = WYPACZENIE, NIEDOUCZENIE SZKOLNE STAJNIE – IZOLOWANIE UCZNIA BRAK CIĄGU DALSZEGO
SZKOŁA TEATR WOJENNY INTERES SZKOŁY INTERES DYREKTORA INTERES WŁADZ OŚWIATOWYCH INTERES NAUCZYCIELA INTERES RODZICÓW UZDOLNIONY UCZEŃ JEST W TEJ WALCE BRONIĄ, DOWÓDCĄ, A MOŻE OFIARĄ?
NAUCZYCIEL JEST WZORCEM! MOŻE BYĆ DROGOWSKAZEM KU ŻYCIOWEMU POWODZENIU UCZNIA NIE TYLKO UZDOLNIONEGO NAUKA KLASZTORNA NIE STAŁA POD ZNAKIEM BUDZĄCEGO LĘK PRZYMUSU WYKAZYWANIA SIĘ WYNIKAMI, A UCZENNICA NIE DOMAGAŁA SIĘ SZCZEGÓLNYCH PRZYWILEJÓW. BENEDYKTYNKI POTRAFIŁY Z DUŻYM POWODZENIEM USTRZEC SIĘ OBU BŁĘDÓW.
PRÓBA PODSUMOWANIA METODA PO PROSTU OPTYMALNA UTALENTOWANY UCZEŃ POMAGA INNYM, DZIELI SIĘ SWOJĄ WIEDZĄ, DOPINGUJE INNYCH NABYWA UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY UCZY SIĘ SZACUNKU DLA INNYCH POGŁĘBIA SWOJĄ WIEDZĘ I ZROZUMIENIE UCZY SIĘ PRZEKAZYWANIA WIEDZY
PORA NA OKRĄG EULERA
SŁOWNICZEK ROZWAŻMY… NIECH STĄD ZATEM NA MOCY… JEST TAK BOWIEM ZAUWAŻMY, ŻE… DALEJ…
H 1 E 1 E 2 = BM 1 E 2 E 1 E 2 AB H 1 E 1 E 2 = 90° - β E 2 M 1 CH BM 1 E 2 = BCH 3 = 90° - β Załóżmy, że H 1 E 1 E 2 = BM 1 E 2. Niech E 1 E 2 AB. Zatem H 1 E 1 E 2 = 90° - β. Dalej E 2 M 1 CH oraz BM 1 E 2 = BCH 3 = 90° - β