Public Relations w lokalnej firmie Prowadzący: Michał Paluch PR Manager, dziennikarz, współorganizator Freestyle City Festival
Public Relations w strukturach krajowych Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (2004) Karta Deklaracji Sztokholmskiej ICCO (Międzynarodowe Stowarzyszenie Konsultantów ds. Komunikacji) PR FORUM - kongres Kodeks Etyki PSPR (1996)
Oferty pracy na stanowiska Public Relations. (Marzec 2011) 13 Specjalistyczne, manadżerskie 3 5 Specjalistyczne
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
Public Relations na Śląsku Cieszyńskim Pytania pomocnicze: 1. Czy na Śląsku Cieszyńskim jest zapotrzebowanie na PR? 2. Kto może być zainteresowany działaniami PR? 3. Jak przygotować strategie PR? Studium przypadku: Freestyle City Festival – jako produkt Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej – jako centrum edukacji Promocja markowych produktów turystycznych – jako strategia