Zakupy społecznościowe w Polsce i za granicą

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Advertisements

Penetracja Internetu na świecie
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE A KIEROWANIE BEZPIECZEŃSTWEM NARODOWYM
Internetowa Akademia Biznesu
Największy Polski Portal Pracy
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Wdrażanie w województwie pomorskim
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Aplikacje w sieciach Internet/Intranet
* 07/16/96 Sklepy internetowe *.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy Pieniądze Zakupy + część pieniędzy.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
E-Safety.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
Aplikacje w sieciach Internet/Intranet Arkadiusz Twardoń
Author: Welcome to London's history and culture.
Zakaz ruchu w obu kierunkach
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Linia pojedyncza przerywana
Nakaz jazdy w prawo (przed znakiem)
Dood.pl Modele biznesowe wyszukiwarek internetowych w teorii i praktyce.
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Istota konkurencji w internecie …
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Droga z pierwszeństwem
Klub Astronomiczny Almukantarat
Arkadiusz Twardoń ZTiPSK
Rada RIPOK Warszawa, 4 grudnia 2013 r.
”System Słońce” korzyści ekonomiczne wynikające z wdrożenia
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
Zaufany partner na rynku e-commerce
(Unified Modeling Language)
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Mapa cen transakcyjnych Kraków na tle innych aglomeracji
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Bezpieczne korzystanie z Internetu
Małe i średnie przedsiębiorstwa w drodze do Unii Europejskiej „ kapitał i nowe technologie”
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
PIONIER — zaproszenie do współpracy Małgorzata Kozłowska Podsekretarz Stanu w Komitecie Badań Naukowych
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
SYGNITY + 24 LATA WSPIERAMY BIZNES NASZYCH KLIENTÓW + 20 LAT NA GPW ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW SPECJALISTÓW.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
MoC Centrum Informacji dla Naukowców Katarzyna Rauszer de Bruijn RPK 6PR UE.
KODEKS 2,0. Szkoła Podstawowa nr6 w Inowrocławiu 1.W szkole nie używamy telefonów komórkowych, poza sytuacjami wyjątkowymi. 2. Za zgodą nauczycieli możemy.
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
Projektowanie systemów transportowych
1 Jak zwiększyć zaangażowanie lokalnego biznesu?.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
Klasyfikacja łączna województw 1.Mazowieckie – ,34 pkt. 2.Wielkopolskie – ,87 pkt. 3.Dolnośląskie – ,83 pkt. 4.Śląskie – ,62 pkt.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
3 lutego 2017 roku odbył się konkurs „Mistrz Bezpiecznego Internetu” dla klas 4 – 6, w którym wzięło udział 49 uczniów.
Bezprawnym jest uzależnienie przyjęcia wniosku od uiszczenia opłaty
Dokąd jedziemy na wakacje?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Zakupy społecznościowe w Polsce i za granicą 22.03.10 Zakupy społecznościowe w Polsce i za granicą Na przykładzie Groupon.pl 1

Agenda Krótko o Groupon i modelu biznesowym Co jest ważne by osiągnąć sukces? O generowaniu pomysłów, innowacji, zespole, marketingu na naszym przykładzie Wyniki, konkurencja i jak widzimy przyszłość

e-Commerce + zakupy grupowe + Social Media = “Social Commerce”

Produkt: prosta strona internetowa + narzędzie do mailingu

Model biznesowy, który przynosi korzyści wszystkim stronom Firmy Olbrzymia reklama bez kosztów stałych Wyniki i wiralny aspekt Powracający klienci Klienci, którzy wydają 50% więcej niż wartość kuponu (USA) Klienci Świetne oferty w mieście do restauracji, spa, teatrów, basenów, … Zaufany przewodnik po najlepszych miejscach w mieście Inspiracja by wstać z kanapy i wyjść do miasta Portal Udział w zyskach od sprzedanych bonów Zadowoleni, powracający klienci

Inspirujące oferty i pomysły na spędzenie czasu w mieście 22.03.10 Inspirujące oferty i pomysły na spędzenie czasu w mieście Na stronie pokazalismy już niemal 1000 roznych ofert, z wielu branzy – restauracji, salonow spa, zakladow kosmetycznych, teatrow, koncertow, kin, klubiow fitness, uslugodawcow, miejsc zabawy i rozrywki, a nawet sklepow W chwili obecnej jestesmy bez watpienia najwiekszym tego typu portalem w Polsce i jako Groupon również na swiecie – w USA, Europie, Ameryce Poludniowej, Rosji, Japonii

Obecność w 11 największych miastach / aglomeracjach w Polsce Warszawa Kraków Trójmiasto Poznań Wrocław Łódź Śląsk Szczecin Lublin Toruń Bydgoszcz

Jesteśmy częścią najszybciej rozwijającej się firmy Internetowej… Forbes o nas: „Najszybciej rosnąca firma Internetowa wszechczasów” „Po Facebooku następny fenomen Internetu”

Agenda Krótko o Groupon i modelu biznesowym Co jest ważne by osiągnąć sukces? O generowaniu pomysłów, innowacji, zespole, marketingu na naszym przykładzie Wyniki, konkurencja i jak widzimy przyszłość

POMYSŁ Świetnie jeżeli jest świeży! 22.03.10 POMYSŁ Świetnie jeżeli jest świeży! …ale bazowanie na istniejących jest bezpieczniejsze (i nie trzeba udowadniać, że business case się spina) Warto zostać krytycznym i zmieniać! Wszyscy kopiuja – pokaz przyklady ze Stanow: living social, yelp. W Chinach jest 1000 (tbc) klonow Groupona! Pozostan krytyczny i innowacyjny: male zmiany – np. niszowy Groupon. Nawiaz do spotkania z Grouponem w Chicago – gdzie wielki Groupon dzialajacy już 2 lata mowi, ze z checia skopiuje od Citydeala niektóre rozwiazania (wyplacanie wartosci bonow Jeżeli kopiujesz – działaj szybko

KONKURENCJA Zawsze uważnie oglądaj… …w kraju i za granica Może warto 22.03.10 KONKURENCJA Zawsze uważnie oglądaj… …w kraju i za granica Może warto współpracować? Nasz przykład – dwukrotnie: najpierw Crocodeal działa szybko przy wejściu Citydeala, potem Citydeal proaktywnie rozmawia z Grouponem Na ilu konkurentów jest miejsce? Jak możesz się wyróżnić?

FOCUS Dla każdego inny… Dla nas ważne: 22.03.10 FOCUS Dla każdego inny… Dla nas ważne: Jakość ofert = zaufanie klientów Ilość ofert = zespół sprzedażowy Ilość i jakość klientów dla biznesu Zaufanie klientów Z 100% fokus na kluczowych elementach – co jest konieczne, żebyśmy długoterminowo mogli szybko rozwijac się na rynku. My skoncentrowaliśmy się na 3 elementach Jakosc – mamy proces, który sprawdza kazda pojedyncza oferte (jakosc miejsca, cene, opinie). Trudnie z odleglosci, ale możliwe. Krotkoterminowo utrudnia to dzialanie (mniej ofert, mniejsza sprzedaz i mniejsze przychody na finansowanie dzialalnosci), ale w dlugim terminie zwieksza zaufanie klientow Sprzedawcy – kluczowy element. Maja być nie tyle sprzedawcami, ile doradcami dla lokalnych biznesow jak skutecznie reklamowac się w Internecie, jak skonstruowac oferte, maja znac modele biznesowe poszczegolnych branz. U nas duzy nacisk na rekrutacje najlepszych sprzedawcow! Jakosc klientow. Dlugoterminowo lokalny biznesmen będzie chcial z nami wspolpracowac jeżeli przyniesiemy mu klienta „dobrego” Piramida! Potrzebujemy duzej ilosci i duzo marketingu – żeby być szeroko rozpoznawani, potrzebujemy super customer service, żeby najlepsi klienci zostalio z nami Pizza w Stanach

22.03.10 ZESPÓŁ Zorientowany na działanie Przykład managera z Austrii

MARKETING Moja mama i cała reszta Polski… Aktywni Internauci 22.03.10 Moja mama i cała reszta Polski… MARKETING Aktywni Internauci Zastanów się dokładnie gdzie chcesz celować Oglądaj każdą złotówkę… …ale nie bój się wydawać Poszukiwacze zniżek Piramida – chcemy dobrego klienta dla naszych partnerow… i chcemy trafiac szeroko

Agenda Krótko o Groupon i modelu biznesowym Co jest ważne by osiągnąć sukces? O generowaniu pomysłów, innowacji, zespole, marketingu na naszym przykładzie Wyniki, konkurencja i jak widzimy przyszłość

Dynamicznie rośnie nam liczba użytkowników i zasięg Nokaut.pl (#2) Zasięg stron wg. Alexa.com Groupon.pl Merlin.pl (#8) Empik.com (#11) Konkurencja

I sprzedajemy coraz więcej voucherów 22.03.10 I sprzedajemy coraz więcej voucherów Liczba sprzedanych voucherów Do końca miesiąca to będzie ponad 200 tys – największy konkurent, ma teraz 8-9x mniej Liczba newsletterow, liczba pracownikow…

22.03.10 Dziękuję Marcin Szałek marcin.szalek@groupon.pl 18