WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sugestie dotyczące raportów powiatowych z Monitoringu Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych Toruń, 26 marca 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP.
Advertisements

do podjęcia studiów na kierunku
RESTRUKTURYZACJA RYNKU PRACY W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM OBSERWATORIUM RYNKU PRACY.
Wyniki badania TNS OBOP
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
Działanie: Wsparcie Biura Karier
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Równość szans kobiet i mężczyzn na zachodniopomorskim rynku pracy Szczecin, 28 września 2010 r.
OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
INFORMACJA O OSOBACH NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY POWIATU OLSZTYŃSKIEGO ORAZ FORMY WSPARCIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH KRYSTYNA DUDZIŃSKA.
Sytuacja na warmińsko – mazurskim rynku pracy Zdzisław Szczepkowski Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Olsztynie 27 marca 2007 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku Podlaski Absolwent Absolwenci kierunków turystycznych, informatycznych i medycznych na rynku pracy dr Jarosław Kilon.
Badanie losów absolwentów
Instytut Spraw Publicznych
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Krajowe Ramy Kwalifikacji w Szkolnictwie Wyższym
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Kształcenie inżynierów z perspektywy AGH
Wyniki badań losów zawodowych absolwentów studiów stacjonarnych magisterskich 2010 Kraków, październik 2011 Centrum Karier, Ośrodek Monitorowania Kadry.
Badanie Losów Zawodowych Absolwentów KUL 2012
Wydział Prawa Kanonicznego UKSW OCENA EFEKTÓW REALIZOWANEGO PROCESU KSZTAŁCENIA Studia jednolite magisterskie Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.
Instytut Nauk o Środowisku Uniwersytet Jagielloński
mieszkańców pomorskiej wsi
Humaniści Kontratakują
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
PRACOWNIKU OŚWIATY – SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Aktualna informacja o rynku pracy w województwie zachodniopomorskim Szczecin, 01 luty 2011 r.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Rola polityki rynku pracy w rozwijaniu kształcenia zawodowego.
UNIWERSYTET WROCŁAWSKI INSTYTUT HISTORYCZNY SPECJALNOŚĆ ZAWODOWA NA STUDIACH HISTORYCZNYCH SPECJALNOŚĆ ZAWODOWA NA STUDIACH HISTORYCZNYCH DOKUMENTALISTYKA.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
BIURO KARIER UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO Badanie Losów Zawodowych Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu.
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
Bezrobotni absolwenci szkół wyższych i ponadgimnazjalnych w województwie pomorskim Joanna Witkowska Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku Ogólnopolska.
KATEDRA INŻYNIERII CHEMICZNEJ I PROCESOWEJ ODNAWIALNE ŹR Ó DŁA ENERGII Prezentacja specjalności KIKI.
ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)
Spotkanie Dolnośląskiej Sieci Biur Karier - GRUDZIEŃ Badania losów absolwentów DSWE TWP we Wrocławiu - studium przypadku.
Politechnika Krakowska Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej Kierunek Inżynieria Chemiczna i Procesowa Inżynieria chemiczna i procesowa jest dyscypliną.
Sytuacja na rynku pracy w województwie podkarpackim
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP
Studia miejskie i regionalne
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
studia I stopnia, profil praktyczny studia inżynierskie
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
Baza Usług Rozwojowych
Młodzież na rynku pracy - stan i struktura bezrobocia -
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Prezentacja PODSUMOWANIE I KWARTAŁU FUNKCJONOWANIA BIUR DIK / Październik-Grudzień 2006 r. /
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Badania losów absolwentów
Absolwent UwB jako pracownik.
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE

Bezrobotni z wykształceniem wyższym w województwie warmińsko-mazurskim w 2011 r.* Absolwent UWM o zawodzie /specjalności Główne powiaty, w których są zarejestrowani bezrobotni Ogółem bezrobotni w województwie Absolwenci 2011 r. % udział bezrobotnych w gronie absolwentów olsztyński grodzki iławski Inżynier technologii żywności ,4 Towaroznawca ,2 Inżynier inżynierii chemicznej ,1 Łączne dane dla UWM ,5 * na podstawie raportu Wojewódzkiego Urzędu Pracy

Podstawowe dane o badanej populacji absolwenci Wydziału Nauki o Żywności 2011/2012 Kierunek I stopieńII stopień Absolwenci ogółem Absolwenci zankietowani %Absolwenci ogółem Absolwenci zankietowani % TZZ TOW ICHiP Łacznie analizowano 155 ankiet (81 na I stopniu i 74 na II stopniu)

Liczba ankietowanych absolwentów z podziałem na płeć

Procentowy udział ocen na dyplomie

Jak Pan(i) ogólnie ocenia poziom ukończonych studiów i uzyskanego wykształcenia (%)?

Jak Pan(i) ocenia poziom zdobytej wiedzy (%)?

Jak Pan(i) ocenia poziom zdobytych umiejętności i kompetencji (%)?

Jak Pan(i) ocenia rolę seminariów i pracy dyplomowej w rozwijaniu własnych kompetencji (%)?

Jak Pan(i) ocenia współpracę z opiekunem podczas realizacji pracy dyplomowej (%)?

Jak Pan(i) ocenia techniczne warunki studiowania (%)?

Jak Pan(i) ocenia organizację studiów i pracę dziekanatu (%)?

Czy Pan(i) pracuje lub pracował po ukończeniu studiów lub w trakcie ich trwania (%)?

Czy Pan(i) pracuje/pracował(a) w zawodzie związanym z kierunkiem studiów (%)?

Dane o wielkości i zasięgu działania firmy (%)

Jeśli Pan(i) pracuje/pracował(a), to w jakim stopniu wykorzystuje Pan(i) wiedzę i umiejętności zdobyte podczas studiów (%)?

W jakim stopniu Pan(i) wykształcenie jest dostosowane do aktualnych wymagań rynku pracy (%)?

W jakim stopniu studia przygotowały Pana(ią) do samokształcenia i kreatywnego rozwiązywania problemów w pracy (%)?

Gdyby rozpoczynał(a) Pan(i) studia na nowo, to czy wybrał(a)by Pan(i) ten sam kierunek studiów (%)?

Dziękuję za uwagę!