Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Plan pracy dydaktycznej dla szkoły podstawowej i gimnazjum
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Praca metodą projektu edukacyjnego
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
System edukacji w Polsce
Informacje na temat lekcji
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Aktywne doskonalenie – kompleksowe wsparcie dla szkół i przedszkoli we Wrocławiu Program nauczania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Praca metodą projektu edukacyjnego
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Autorki : Agnieszka Dziedzic i Oliwia Tyczyńska SPIS TREŚCI :
Zapis prezentacji:

Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2 Informacje o projekcie Zakres nauczania Projekt międzyprzedmiotowy: informatyka, historia, język polski, plastyka, zajęcia artystyczne Przedział wiekowy III etap edukacyjny Cele Opis Oprogramowanie Wirtualne gimnazjum, sale lekcyjne w formie 3D, Historia budynku szkoły. Słowa kluczowe Uwaga: Wirtualna wizyta w szkole jest jedynie rozszerzeniem szablonu Wirtualna wizyta w klasie o elementy charakterystyczne dla konkursu Innowacyjna Szkoła 2012. W szczególności uwzględnia grupowe prowadzenie projektu przez nauczycieli. Wiele elementów jest jednak dokładnie takich samych, jak w przypadku konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2012. Dlatego w wielu miejsca szablon będzie określany jako WWK. Ten szablon został utworzony, aby ułatwić nauczycielom tworzenie własnej prezentacji Wirtualnej Wizyty w Klasie – wersja dla konkursu Innowacyjna Szkoła 2012. Użyj go, aby przedstawić swój projekt edukacyjny, który uznajesz za wyjątkowo interesujący. W ten sposób można podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi nauczycielami. Jak to zrobić: Postępuj zgodnie z poszczególnymi punktami na kolejnych slajdach i uważnie przeczytaj załączone dokumenty. Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych informacji, dokumentów i multimediów usuń niepotrzebne komentarze. Informacja: Aby wprowadzić tytuł swojej Wirtualnej Wizyty w Klasie należy wybrać z menu Widok, Wzorzec slajdów i wprowadzić w polu tekstowym tytuł projektu. W ten sam sposób można dokonać edycji przykładowego rysunku. Dzięki temu na każdym slajdzie pojawi się odpowiedni tytuł i zdjęcie z Twojego projektu. Pod przyciskiem Pakietu Office znajduje się funkcja Zapisz jako… w ten sposób można zachować projekt jako prezentację programu PowerPoint. Prezentacja jest gotowa do pokazywania w klasie. Autorzy projektu Mikołaj Jackowiak, Małgorzata Paszkowiak, Gimnazjum nr 1, Gostyń Sale 3D: Prezentacja rezultatów projektu Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2

Działania nauczycieli

Zasoby dydaktyczne – prace uczniów Trzy wybrane prace o regionie, jakie uczniowie mieli jako jedno z zadań do wykonania w ramach projektu. Informacje o regionie: Pytania zostały ułożone przez uczniów jako zadanie domowe. Uczniowie korzystali z platformy edukacyjnej: http://platforma.eszkola-wielkopolska.pl Pytanie do edukacyjnej gry Globtroter: Historia budynku szkoły: - prezentacja wykonana przy wykorzystaniu dokumentów Goolge Apss. Każdy uczeń miał za zadanie stworzyć minimum dwa slajdy o hsitori Gimnazjum w różnych latach. Dokument był udostępniony on-line. Na tym slajdzie należy umieścić informacje dotyczące użytych w projekcie zasobów, instrukcji dla uczniów. Aby dołączyć wszystkie zasoby wykorzystane w projekcie należy wykonać następujące czynności: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę, a następnie Zmień ikonę, co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu, należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz.

Ocenianie i standardy Kryteria oceny Powiązania ze standardami Aby dodać wszystkie zasoby dotyczące oceniania i standardów, jakie powstały w trakcie projektu należy: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę a następnie Zmień ikonę co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu należy skorzystać z metody „przenieś i upuść”. Dwukrotne kliknięcie wybranej ikony otworzy zasób. Aby można było otwierać zasób po uruchomieniu prezentacji, należy z menu Wstawianie wybrać funkcję Akcja, a następnie opcję Akcja obiektu ustawić na Otwórz. Aby wprowadzić informacje o standardach, jakie wykorzystuje projekt należy otworzyć dokument Powiązanie ze standardami i wprowadzić odpowiednie informacje. Umieszczone w dokumencie linki mają na celu ułatwienie powiązania projektu z konkretnymi standardami.

Informacje o szkole i nauczycielach Film o szkole Autorzy prezentacji: Mikołaj Jackowiak Donata Hechmann Małgorzata Paszkowiak Izabela Gawrońska Sebastian Nowak