Festiwal Projektów 2. 0 w Szkole Podstawowej im. K

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Advertisements

7 punktów Kodeksu 2.0.
Lekcje informatyki w K.S.P. Lekcje informatyki w K.S.P. Wykonanie Pawe ł Majocha VB 2007r,
Ćwiczenia Pierwsze WINIPCFG PING Zapisywanie obrazów pobranych z sieci Internet nazwa komputera a nazwa witryny w sieci Web Samodzielne wyszukiwanie informacji.
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Figury geometryczne Opracowała: mgr Maria Różańska.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słupcy Uczniowie klas III
Kodeks 2.0 Prezentację wykonała : Roksana Druszcz
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
ABC PRAW KONSUMENTA.
Szkolny Kodeks 2.0.
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
KODEKS 2.0 DEBATA SZKOLNA 64 – 500 Szamotuły, ul. Kapłańska 18, tel./fax
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
CZWOROKĄTY Autor: Anna Mikuć START.
Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie! Daniel Skowronek KL.6 Szkoła z klasą 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Chemia w kolorach tęczy
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Osoby biorące udział: Dyrektor – p. Wójcik Karol Koordynator – p. Wegner Wojciech Nauczyciele – p. Brózda Monika, p. Rusin Monika, p.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Źródła wiedzy biologicznej.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Sopocka Akademia Tenisowa
TIK w szkole.
Bezpieczeństwo w sieci
CZWOROKĄTY Autor: Anna Mikuć START.
Zapis prezentacji:

Festiwal Projektów 2. 0 w Szkole Podstawowej im. K Festiwal Projektów 2.0 w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Jaroszówce Program Szkoła z klasą 2.0

Uczestnicy i ich projekty Klasa Tytuł projektu I „ Mądrze robimy zakupy” II „Z ortografią za pan brat” III „Zwiastuny wiosny” v „Co jest potrzebne nasionom fasoli do wykiełkowania?” VI „Klasowe mistrzostwa matematyczne”

Uczniowie klasy pierwszej mądrze robią zakupy.

Zakupy w Internecie, też nie są im obce… Dobrze jest mieć wsparcie starszych kolegów, można się od nich wiele dowiedzieć. Uczniowie samodzielnie wyszukują ciekawe przedmioty w sklepach internetowych.

Uczniowie wiedza jak ważne są Zasady Kupowania 1.Zasada pierwsza: CZYTAJ ETYKIETY 2. Jeśli kupujemy żywność, sprawdźmy: datę ważności, czyli termin, do którego możemy bezpiecznie spożyć dany produkt. 3. W jakich warunkach mamy trzymać żywność: czy np. musimy wkładać ją do lodówki.

4. Jak długo może leżeć po otwarciu opakowania. Zasady Kupowania cd. 4. Jak długo może leżeć po otwarciu opakowania. 5. Jakie składniki zawiera produkt. Czy tylko substancje naturalne, czy użyto też związków chemicznych, dających smak i kolor 6. Czytanie etykiet jest bardzo przydatne przy kupowaniu żywności, ubrań, butów czy sprzętu elektronicznego.

Zasady Kupowania cd. Kupuj produkty zapakowane w szczelne opakowania. Paragon - schowaj na dwa lata Promocje i okazje Jeśli decydujesz się na skorzystanie z oferty promocyjnej, sprawdź, czy na pewno jest to okazja. Źródło : www. konsumenckieabc.pl

Klasa druga – „ Z ortografią za pan brat” Uczniowie stworzyli słowniczek obrazkowy w programie Paint i Word.

Udowodnili, że ortografia może być ciekawa!

Dzieci pod opieką Wychowawcy uczyły się zakładać konta pocztowe i przesyłać e maile.

Uczniowie z klasy trzeciej opisywali i fotografowali zwiastuny wiosny Dzieci sprawdzają swoją wiedzę na temat zwiastunów wiosny.

...i w programie komputerowym Word prześcigają się w pisaniu słów – „zwiastunów wiosny”

Klasa piąta sprawdzała, czego potrzebuje fasola do wykiełkowania. … na początku było ziarenko fasoli, które dzieci umieszczały w różnych warunkach .

Niektóre ziarenka rosły i rosły…

Grupy obserwowały swoje hodowle i…..

Zapisywały w tabelach. Tworzenie tabelek to dla „piątaków” pestka. L.p Tytuł doświadczenia Obserwacje 1. Czy światło jest potrzebne fasoli do kiełkowania? Nasiona 1a i 1b wykiełkowały 2. Czy woda jest niezbędne do wykiełkowania nasion fasoli? Nasiona 2a wykiełkowały a 2b nie wykiełkowały 3. Czy rodzaj podłoża ma wpływ na kiełkowanie nasion fasoli? Nasiona 3a ( pojemnik z ziemią) wykiełkowały wcześniej niż 3b( pojemnik z piaskiem). 4. Czy temperatura wpływa na kiełkowanie nasion fasoli? Nasiona 4a ( w lodówce) nie wykiełkowały a w (temperaturze pokojowej) wykiełkowały

Szóstoklasiści zmagali się z zadaniami w klasowych mistrzostwach matematycznych Kto na ochotnika rozwiąże takie zadanie?   Farmer ma pole. To pole jest w kształcie kwadratu. Farmer jeden bok idzie 80 sek, drugi bok też 80 sek., trzeci bok również  80  sek. a czwarty bok idzie 1min i 20 sek. Dlaczego??

Internet to skarbnica wiedzy, ale trzeba umieć z niej korzystać z głową ;-) Czy równoległobok jest trapezem równoramiennym? Odpowiedź uzasadnij w oparciu o definicje, które znajdziesz w Internecie.

Przeczytaj artykuł Najmniejsza wspólna wielokrotność Ile wynosi suma cyfr sumy cyfr liczby 205832 ? Przeczytaj artykuł Najmniejsza wspólna wielokrotność na stronie:    www.math.edu.pl/nww#math                                                                                  

CZEGO SIĘ NAUCZYLISMY? Lepiej współpracować w grupie Lepiej wykorzystywać narzędzia TIK tak, aby lekcje stawały się ciekawsze Pisać emaile do swoich nauczycieli z pytaniami lub tak po prostu, żeby zapytać co u nich słychać Dzielić się swoją wiedzą z innymi

Dziękuję za uwagę Koordynator: Anna Małysz