Pokochaj olej rzepakowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto pokochać olej rzepakowy?
Advertisements

Projekt „5 razy dziennie warzywa i owoce”
VII edycja programu edukacyjnego pt. „Trzymaj Formę!”
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju
Młodszy asystent Sekcji Promocji Zdrowia
Leonardo da Vinci Partnerstwo: “Kuchnia i restauracja, przewodnik dla początkujących” TŁUSZCZE.
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
Joanna Skowron Kierownik Projektu Główny Inspektorat Sanitarny
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy. Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
ZAŁOŻENIA REALIZACJI IV EDYCJI PROGRAMU EDUKACYJNEGO
Ramowe założenia realizacji programu pt.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Przedmiot: Medycyna Rodzinna, Wydział LEkarski II UM Poznan, VI rok
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Prezentacja dla uczniów gimnazjum
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Wspieranie świadomych i prozdrowotnych wyborów przez konsumentów w Polsce na przykładzie programu „Wiem, co wybieram” Wojciech Tomczak kierownik ds. PR.
Założenia programu edukacyjnego
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
TRZYMAJ FORMĘ.
TŁUSZCZE W DIECIE CZŁOWIEKA.
PRZYBLIŻAMY GOSPODARKĘ
Żelazne zasady zdrowego żywienia
SPRAWOZDANIE „Zboża zjadamy energię z nich mamy”
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
Ograniczenie sprzedaży w szkołach tzw. żywności śmieciowej W lipcu 2012 roku Klub Parlamentarny PSL informuje opinię publiczną, że pracuje nad projektem.
Pokochaj olej rzepakowy Podsumowanie wyników programu Warszawa, 10 czerwca 2014 r.
Unijna kampania na rzecz zwiększenia świadomości praw konsumenta.
Polski konsument a nowości
Szkoła Promująca Zdrowie
ZDROWE ODŻYWIANIE.
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA DZIECI I MŁODZIEŻY W WIEKU SZKOLNYM
Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Sławęcinie
Żywienie dzieci w wieku szkolnym
Projekt „Profilaktyka stomatologiczna dzieci i młodzieży z terenu miasta Gorzowa Wlkp.” założenia, cele, zakres.
Mała retencja poprzez inicjatywy obywatelskie I OPOLSKIE FORUM MIKRORETENCJI
,,W zdrowym ciele zdrowy duch’’
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Warsztaty edukacji żywieniowej. O organizatorze Stowarzyszenie Vege Polska zostało zawiązane w celu prowadzenia działalności społecznej, naukowej i oświatowej.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Tłuszcze 2. Opracowano na podstawie:
Realizacja programu owoce w szkole Oddział Terenowy Agencji Rynku Rolnego we Wrocławiu.
Program edukacyjny „Trzymaj Formę!” Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
Trzymaj Formę!-II edycja Zofia LIPKA – koordynator programu “Trzymaj Formę!”
Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
Tegoroczny Światowy Dzień Zdrowia (7 kwietnia 2015) został ogłoszony przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) hasłem: „Z POLA NA STÓŁ – UCZYŃ JEDZENIE.
Zdrowe Żywienie Człowieka
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
Choroba prostaty a dieta
Zasady zdrowego odżywiania!
Realizacja działań edukacyjnych oraz poprawa dostępności usług medycznych w ramach "Programu Profilaktyki Raka Piersi w subregionie wrocławskim i m. Wrocław.
Otyłość jest jednym z większych wyzwań globalnych XXI wieku
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

Pokochaj olej rzepakowy Kampania promująca walory oleju rzepakowego 2011 – 2014 Ewa Myśliwiec Warszawa, 24 listopada 2011 r.

Założenia kampanii Kampania edukacyjno-informacyjna promująca walory zdrowotne i kulinarne oleju rzepakowego Rynki: polski i łotewski Czas trwania: 3 lata Budżet: 1,65 mln Euro netto

Finansowanie projektu Unia Europejska – 50% Rzeczpospolita Polska – 30% Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju – 20%

Cele kampanii Podniesienie świadomości konsumentów na temat właściwości odżywczych i zdrowotnych oleju rzepakowego oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej. Budowa pozytywnego wizerunku oleju rzepakowego. Wzrost sprzedaży oleju rzepakowego o 5% w Polsce o 30% na Łotwie

Grupy docelowe Konsumenci, głównie kobiety odpowiedzialne za zakupy w gospodarstwach domowych Środowiska opiniotwórcze: eksperci żywienia, technolodzy żywności, lekarze, eksperci kulinarni, dziennikarze

Główne przesłania Idealny do smaženia pieczenia i sałatek Olej rzepakowy ma najkorzystniejszy skład kwasów tłuszczowych spośród olejów roślinnych Zawiera najwięcej niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych z deficytowej w naszej diecie rodziny Omega-3 Zawiera najmniej niekorzystnych dla zdrowia nasyconych kwasów tłuszczowych Cechuje się idealnym stosunkiem Omega-6 do Omega-3, tj. 2:1 Powinien być elementem diety kobiet ciężarnych i małych dzieci podkrešla naturalny smak potraw Zawiera wysoki poziom prowitaminy A i witaminy E bogate źródło steroli Idealny stosunek Omega – 6 do Omega - 3 bogate žródło Omega - 3

Rada Programowa Przewodniczący Rady Prof. dr hab. Krzysztof Krygier Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Prof. dr hab. Wiktor B. Szostak Instytut Żywności i Żywienia Prof. dr hab. Piotr Socha Centrum Zdrowia Dziecka Prof. dr hab. Artur Mamcarz Warszawski Uniwersytet Medyczny

Działania Akcje informacyjno-degustacyjne w supermarketach Kampania prasowa: - poradniki kobiece - magazyny life style - magazyny parentingowe - magazyny kulinarne

Działania

Działania w Internecie Strona www kampanii – www.pokochajolejrzepakowy.pl Kampania internetowa: Mailingi Advertoriale SEM Media społecznościowe Facebook www.facebook.com/olejrzepakowy Blogging

Działania PR Działania skierowane do środowisk opiniotwórczych: Briefingi Kongresy naukowe Publikacje w mediach specjalistycznych Wypowiedzi ekspertów Warsztaty i pokazy kulinarne

Organizacja wdrażająca Konsorcjum firm: