Copyright Status-C, 2010r.
Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału pracowników i użytkowników. Dział Planowania, Rozwoju i Jakości w jednym! Za darmo. Rozwijanie produktu przez grupy nim zainteresowane.
Czym jest Eureka? Eureka jest innowacyjną platformą ukierunkowaną na wykorzystanie potencjału pracowników firmy oraz użytkowników jej produktów. Eureka stanowi kanał wymiany informacji pozwalający na: zgłaszanie nowatorskich rozwiązań, zamieszczanie sugestii o produkcie, propagowanie wiedzy o produkcie wśród jego użytkowników, ocenę oraz analizę pomysłów innych osób, wyszukiwanie oraz nagradzanie aktywnych użytkowników.
Pomysł a Produkt POMYSŁ Może być sugestią, propozycją bądź innowacją. Dotyczy produktu, jego cechy bądź procesu. PRODUKT Jest nim przedmiot materialny, usługa, system informatyczny bądź wiedza sama w sobie.
Trzy etapy Eureki Etap I Etap II Etap III Pomysł Użytkownicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami. Dyskusja Idea dojrzewa bądź upada dzięki wymianie opinii. Konsultacja i Wdrożenie Eksperci podejmują decyzję o dalszym losie konkretnej sugestii.
Etapy życia pomysłu
Przykładowy zrzut ekranu Eureki
Cele Eureki usprawnienie procesu innowacji, ukierunkowanie rozwoju produktu, podniesienie jakości produktu, zwiększenie zainteresowania klienta produktem, pobudzenie aktywności użytkowników produktu, inkubator kreatywności użytkowników, wzbudzenie poczucia współtworzenia produktu.
Korzyści płynące z używania Eureki zwiększenie siły marki, postrzeganie firmy jako innowacyjnej, minimalizacja czasu wdrożenia zmian, narzędzie do badania opinii klientów, propozycje rozwoju cech produktów, dbałość o opinię użytkowników, wymierne korzyści finansowe.
Podsumowanie Produkt + = Doskonały produkt
Dziękujemy! Status-C ul. Półwiejska 14/ Poznań Kontakt: tel/fax: (61) adres: