Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy Warszawa, r.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Imię i nazwisko burmistrza: Mieczysław Golónka Powierzchnia Dzielnicy:20 km2 Liczba mieszkańców Dzielnicy: ok osób Dane kontaktowe: al. gen. A. Chruściela 28, Warszawa tel , Położenie: Urząd Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Bezpośrednia obsługa mieszkańców Najczęstsze zagadnienia: Sprawy komunikacyjne Architektura i infrastruktura Gospodarka nieruchomościami i geodezja Sprawy lokalowe Ochrona środowiska Oświata i kultura Ewidencja ludności i dowody osobiste Świadczenia rodzinne i opiekuńcze Fundusz alimentacyjny i zapomogi Informacja, kancelaria i obsługa kasowa
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Zdyscyplinowany, zgrany zespół, w którym pracują ludzie z dużym doświadczeniem, często kilkunastoletnim stażem w administracji samorządowej i odpowiednim wykształceniem merytorycznym. Cechuje ich profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i życzliwość. Nasze atuty
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Stanowiska obsługi mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Realizowane standardy W swojej pracy realizujemy program Przejrzysta Polska. Na co dzień kierujemy się zasadami: praworządności, uczciwości i rzetelności, jawności, profesjonalizmu, neutralności i współodpowiedzialności za działanie. Stosujemy Politykę Jakości
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Udogodnienia dla interesantów Podjazd dla wózków Kącik zabaw dla dzieci Przewijak dla niemowląt Winda wewnątrz budynku Toaleta dla niepełnosprawnych Obsługa w języku migowym Ratownictwo przedmedyczne
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Plany na przyszłość Dla poprawy komfortu interesantów planujemy zaadaptować pomieszczenia po bibliotece. Przewidujemy ustawienie infomatu, który umożliwi przedsiębiorcom złożenie zgłoszenia EDG-1, zalogowanie do systemu informacji podatkowej, uzyskanie informacji na temat wydarzeń w stolicy. Trwają prace nad aranżacją.