Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
PTH Technika sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach
Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Rozwój szkolnictwa zawodowego w Warszawie a potrzeby rynku pracy- diagnoza i prognoza. Projekt jest realizowany przez Biuro Edukacji Urzędu Miasta Stołecznego.
Internetowy System Ewidencji Kart Projektów (ISEKP)
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Równość szans kobiet i mężczyzn na zachodniopomorskim rynku pracy Szczecin, 28 września 2010 r.
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Siłownie plenerowe Warszawa r.. Warszawa, r.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Stan zdrowia mieszkańców Warszawy
Strategia Rozwoju Powiatu Puławskiego
Cele, rodzaje, charakterystyka społecznych usług publicznych
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
LXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Nowe zasady podziału dotacji celowej przekazywanej jednostkom samorządu terytorialnego na realizację zadań z zakresu administracji rządowej zleconych im.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
E – o b s ł u g a i n t e r e s a n t a S t a r o s t w o P o w i a t o w e w R a d o m i u.
Program wyborczy PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI RADA POWIATU SOKÓLSKIEGO CZAS NA ROZWÓJ POWIATU SOKÓLSKIEGO.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań 1964 i Siła robocza1Bliskość rynku zbytu 2Dogodne powiązania z rynkiem 2Wspieranie działalności 3Możliwości.
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
SCHEMAT STRUKTURY WYDZIAŁU Wydział Centralne Laboratorium Pracownia Badań Strukturalnych NMR Zakłady Katedry Administracja Wydziału Wydziałowe Laboratorium.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Organizacja zespołu projektowego
WIELICKA 16 GLIWICE - SOŚNICA DOBRY ADRES DLA BIZNESU.
dni Wiceprezydenta Marcina Bugajskiego 21 maja 2010 Urząd Miasta Łodzi.
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.
WYKONANIE BUDŻETU MIASTA GDAŃSKA W 2007 ROKU Gdańsk 19.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
Warszawa r. Mikroprogram Rewitalizacji Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIASTA POZNANIA II ZASTĘPCA PREZYDENTA
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT
Krosno Odrzańskie – miejsce na Twoje inwestycje
BUDŻET GMINY BIECZ W 2018 R..
WYDATKI MOPS NA TLE WYDATKÓW MIASTA WĄGROWCA
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy Warszawa, r.

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Imię i nazwisko burmistrza: Mieczysław Golónka Powierzchnia Dzielnicy:20 km2 Liczba mieszkańców Dzielnicy: ok osób Dane kontaktowe: al. gen. A. Chruściela 28, Warszawa tel , Położenie: Urząd Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Bezpośrednia obsługa mieszkańców Najczęstsze zagadnienia: Sprawy komunikacyjne Architektura i infrastruktura Gospodarka nieruchomościami i geodezja Sprawy lokalowe Ochrona środowiska Oświata i kultura Ewidencja ludności i dowody osobiste Świadczenia rodzinne i opiekuńcze Fundusz alimentacyjny i zapomogi Informacja, kancelaria i obsługa kasowa

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Zdyscyplinowany, zgrany zespół, w którym pracują ludzie z dużym doświadczeniem, często kilkunastoletnim stażem w administracji samorządowej i odpowiednim wykształceniem merytorycznym. Cechuje ich profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i życzliwość. Nasze atuty

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Stanowiska obsługi mieszkańców

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Realizowane standardy W swojej pracy realizujemy program Przejrzysta Polska. Na co dzień kierujemy się zasadami: praworządności, uczciwości i rzetelności, jawności, profesjonalizmu, neutralności i współodpowiedzialności za działanie. Stosujemy Politykę Jakości

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Udogodnienia dla interesantów Podjazd dla wózków Kącik zabaw dla dzieci Przewijak dla niemowląt Winda wewnątrz budynku Toaleta dla niepełnosprawnych Obsługa w języku migowym Ratownictwo przedmedyczne

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Plany na przyszłość Dla poprawy komfortu interesantów planujemy zaadaptować pomieszczenia po bibliotece. Przewidujemy ustawienie infomatu, który umożliwi przedsiębiorcom złożenie zgłoszenia EDG-1, zalogowanie do systemu informacji podatkowej, uzyskanie informacji na temat wydarzeń w stolicy. Trwają prace nad aranżacją.