PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Departament Informatyzacji MAiC
Advertisements

PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
T: System Kancelaryjny.
Rodzaje dokumentów biurowych
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Kuratorium Oświaty w Warszawie. Pani Katarzyna Hall, Minister Edukacji Narodowej podpisała 9 grudnia 2009 r. rozporządzenie zmieniające w sprawie warunków,
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Działalność jednostek samorządu terytorialnego w telekomunikacji – wymagania Megaustawy Piotr Combik.
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
PORADNIK DLA OSÓB ZAKŁADAJĄCYCH WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
EUROPEJSKI ROK OBYWATELI Prawa Obywatela Unii Europejskiej Prawo do swobodnego poruszania się i przebywania na terytorium wszystkich państw należących.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
NIE POTRZEBA JUŻ KARTY STADION LEGII DLA WSZYSTKICH OTWARTY.
Urząd Skarbowy w Rybniku
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki PROJEKT Pt.: „ NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH”. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE.
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
BUDŻET OBYWATELSKI NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE. Co to jest Budżet Obywatelski? Budżet Obywatelski to mechanizm stosowany w wielu samorządach w Polsce, który.
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
BUDŻET OBYWATELSKI MIASTA STARACHOWICE NA 2016 ROK.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Formalności i wzory wypełniania niezbędnych dokumentów.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
DNI OTWARTE DLA CUDZOZIEMCÓW
Jak zarezerwować wizytę w urzędzie?
FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH i DOKTORANCKICH
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ)
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek

NASZA DZIELNICA Burmistrz: Grzegorz Zawistowski Powierzchnia: 24.37 km² Liczba mieszkańców: 123 240 Urząd Dzielnicy Targówek; ul. Kondratowicza 20; 00-983 Warszawa centrala: 022 33 89 300; informacja: 022 33 89 393e-mail: urzad@targowek.waw.pl; www.targowek.waw.pl

Co to jest Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM)? Wydział Obsługi Mieszkańców to: komórka organizacyjna urzędu wyspecjalizowana w sprawnej obsłudze mieszkańców nowy model świadczenia usług publicznych nowa jakość obsługi w Urzędach Dzielnic m. st. Warszawy wzorowana na standardach UE

W jakim celu utworzono Wydziały Obsługi Mieszkańców? WOM-y zostały utworzone we wszystkich warszawskich dzielnicach w celu: Ujednolicenia standardów obsługi mieszkańców w całym mieście Powierzenia bezpośredniej współpracy z interesantami urzędnikom specjalnie do tego przygotowanym Wprowadzenia zasady rozdzielenia urzędników przyjmujących wnioski od rozpatrujących sprawy w komórkach merytorycznych Zapewnienia maksymalnej bezstronności przy podejmowaniu decyzji Uczynienia pobytu mieszkańca w urzędzie przyjemniejszym i bardziej komfortowym

KLIENT URZĘDU URZĄD WOM

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy WOM w Urzędzie Dzielnicy Targówek składa się z dwóch referatów: Referatu Obsługi Bezpośredniej Referatu Kancelaryjnego Klienci Urzędu spotykają się w zasadzie jedynie z pracownikami Referatu Obsługi Bezpośredniej

Zadania Referatu Obsługi Bezpośredniej w WOM: przyjmowanie i weryfikacja pism od interesantów, udzielanie im informacji oraz wydawanie dokumentów; przyjmowanie skarg i wniosków; rejestracja spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym; udostępnianie odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu; przesyłanie spraw do realizacji komórkom właściwym merytorycznie; przyjmowanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej.

W Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek Uzyskasz szczegółową informację Otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy ich wypełnieniu Możesz zapoznać się z procedurami urzędowymi, opisanymi w Kartach Informacyjnych Znajdziesz przejrzyste procedury i przyjazną atmosferę Zostaniesz obsłużony profesjonalnie, kompetentnie i uprzejmie Wszelkie informacje o procedurach i wymaganych dokumentach znajdziesz też w elektronicznym Poradniku Interesanta pod adresem: www.wom.warszawa.pl

W Wydziale Obsługi Mieszkańców na Targówku załatwisz sprawy z zakresu: geodezji i katastru architektury i budownictwa gospodarki nieruchomościami infrastruktury i drogownictwa ochrony środowiska kultury i edukacji spraw lokalowych dodatków mieszkaniowych Również w pozostałych sprawach, w których załatwianiu Wydział Obsługi Mieszkańców nie pośredniczy, otrzymasz wyczerpującą informację i pomoc

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po wejściu do Urzędu skieruj się do PUNKTU INFORMACYJNEGO Otrzymasz w nim : informację o niezbędnych dokumentach i opłatach druki formularzy wszelkie dodatkowe informacje pomocne przy załatwiania sprawy Przed wizytą w Urzędzie zawsze możesz samodzielnie pobrać odpowiednie formularze i uzyskać niezbędne informacje na korzystając z Internetu: www.wom.warszawa.pl

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Podczas wypełniania niezbędnych formularzy pomocne mogą być Karty Informacyjne i wzory umieszczone na stolikach. Zawsze możesz też liczyć na pomoc ze strony pracowników. Po wypełnieniu formularzy i dołączeniu wymaganych dokumentów: Pobierz numerek do KASY Wnieś odpowiednią opłatę

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po dokonaniu opłaty pobierz właściwy numerek i oczekuj na przywołanie do stanowiska obsługi. Pracownicy Urzędu dokładają wszelkich starań, by Twoje oczekiwanie było jak najkrótsze

ABC załatwiania spraw w Urzędzie To jest numer Twojego biletu, po wyświetleniu którego zostaniesz obsłużony W jednym z tych stanowisk („okienek”) załatwisz swoją sprawę To jest Twój numer w kolejce. Dziś jesteś pierwszy  Godzina pobrania biletu Data pobrania biletu

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po wyświetleniu numeru swojego biletu podejdź do stanowiska i załatw sprawę.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Pracownikom Wydziału Obsługi Mieszkańców zależy, by Twoja sprawa została załatwiona szybko i po Twojej myśli. Jeśli zwracają uwagę na jakieś braki we wniosku lub w załącznikach, robią to tylko w Twoim interesie. To nie oni rozpatrują sprawy i podejmują decyzje. Ich ambicją jest, by rozstrzygnięcie wydziału merytorycznego było takie, jakiego sobie życzysz. Pracownicy WOM są Twoimi adwokatami wobec reszty Urzędu.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? W urzędzie Targówek działa system udogodnień dla osób niepełnosprawnych, kobiet w ciąży i z małymi dziećmi. Osoby te obsługiwane są w specjalnym trybie na podstawie numerków oznaczonych literą V, które można otrzymać w Punkcie Informacyjnym

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Szanuj swój czas! Oferujemy możliwość zaplanowania wizyty w Urzędzie z wyprzedzeniem, na konkretny dzień i godzinę - wystarczy zatelefonować pod numer (22) 33-89-585 lub osobiście, w punkcie informacyjnym Numerki osób umówionych oznaczone są literą X i wyświetlane jako pierwsze po umówionej godzinie.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? W Urzędzie Dzielnicy Targówek większość spraw załatwisz przy stanowiskach obsługi na parterze. Jeśli jednak, w wyjątkowych przypadkach, musisz spotkać się bezpośrednio z urzędnikiem załatwiającym Twoją sprawę, otrzymasz w WOM (stanowisko 6) identyfikator upoważniający do wejścia na teren części biurowej Urzędu. Uwaga! Identyfikatory wydawane są wyłącznie na podstawie dokumentu ze zdjęciem

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Idąc do Urzędu nie zapomnij zabrać dokumentu tożsamości - w większości przypadków jest on niezbędny. Postaraj się zawczasu zapoznać z Kartami Informacyjnymi dostępnymi tu: www.wom.warszawa.pl Staraj się odwiedzać Urząd możliwie wcześnie - nie chcemy, by zabrakło czasu na załatwienie Twojej sprawy. W poniedziałki stanowiska obsługi bezpośredniej pełnią dyżur do 18.00, jednak ruch interesantów w Urzędzie jest ponad dwukrotnie większy, niż w pozostałe dni tygodnia. Odwiedzaj nas bez obaw - Urząd nie jest taki straszny, a nasi pracownicy chętnie Ci pomogą.