KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS
zarządzanie komunikacją między organizacją a jej grupami opinii (the management of communication between an organisation and its publics) J. Grunig i T.Hunt
zespół celowo zorganizowanych działań nakierowanych na uzyskanie społecznego zrozumienia i akceptacji (czyli dobrego wizerunku)
Szanuj swoje imię, gdyż ono przetrwa dłużej, niż największy zapas złota Księga Powtórzonego Prawa
wyposażenie w nowoczesną i użyteczną wiedzę dotyczącą kształtowania i realizacji działań w zakresie public relations przygotowanie do objęcia funkcji kierowniczych i samodzielnych w tym obszarze w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju organizacjach i instytucjach, a także w firmach oferujących usługi profesjonalne tego typu
umiejętność sprawowania funkcji kierowniczych i samodzielnych w przedsiębiorstwach i organizacjach posiadanie nowoczesnej wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w sferze public relations oraz aktualnych trendów w tym zakresie znajomość specyfiki działalności w zakresie kreowania wizerunku w różnych obszarach działalności gospodarczej i publicznej umiejętność analizowania i diagnozowania uwarunkowań i problemów decyzyjnych oraz podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym dotyczących public relations podmiotów gospodarczych i publicznych na rynkach krajowych i międzynarodowych
Marketing międzynarodowy Marketing usług Negocjacje w biznesie Psychologia zachowań konsumenckich System Informacji Marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w przestrzeni międzykulturowej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Foundraising i wolontariat Media relations i rynek mediów Prezentacje i wystąpienia publiczne Product placement Programy i kampanie społeczne Public relations instytucji finansowych Relacje inwestorskie Sponsoring i lobbing Wewnętrzny public relations
w przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach na stanowiskach samodzielnych i kierowniczych w komórkach zajmujących się różnymi obszarami kreowana wizerunku na stanowiskach menedżerów do spraw public relations, specjalistów od kontaktów z mediami, w zakresie sponsoringu i lobbingu, specjalistów w zakresie zarządzania sytuacjami kryzysowymi przy przygotowaniu i realizacji programów wizerunkowych w firmach, organizacjach i instytucjach w zakresie organizacji i prowadzenia własnej firmy public relations