Atuty Oferta prezentacji w systemie promocyjnym Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych MeetingsPoland.pl wydanie 2010 Dotrzyj do zleceniodawców konferencji,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
OFERTA | życie w dobrym stylu.
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego (ZPORR)
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Wybrane działania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie wspierania innowacji i przedsiębiorczości Irma Pęciak Dyrektor Zespołu Innowacji.
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
2009 Jak zaistnieć na rynkach zagranicznych? EEN jako źródło informacji o warunkach podejmowania działalności na rynkach UE Justyna Kulawik Zespół Przedsiębiorczości.
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Województwo pomorskie –
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
BYDGOSKI DOM TECHNIKA NOT Sp. z o. o. Bydgoszcz, 2011 r.
DOSTĘP DO KSIĄŻEK ELEKTRONICZNYCH POPRZEZ IBUK
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Strategia Promocji.
Piotr Tabor Łódź r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Technik Organizacji Reklamy
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Urząd Pracy m.st. Warszawy oferuje profesjonalne rozwiązania w zakresie
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
Hotel Ossa Congress & Spa
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

Atuty Oferta prezentacji w systemie promocyjnym Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych MeetingsPoland.pl wydanie 2010 Dotrzyj do zleceniodawców konferencji, kongresów i eventów w Polsce i krajach generujących przyjazdy biznesowe!

Atuty System promocyjny Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych MeetingsPoland.pl obejmuje: katalog drukowany, wyszukiwarkę płytę CD, składaną mapę (dot. obiektów), wsparcie przez comiesięczny newsletter Ambasador Kongresów Polskich oraz doroczne Targi Obiektów i Usług Konferencyjno-Szkoleniowych BTF. Ciekawe! Do 2008 roku publikacja wychodziła pod nazwą Konferencje w Polsce, natomiast począwszy od roku 2009 zarówno katalog, jak i w/w targi, a także inne działania marketingowe firmy Meetings Management, noszą nazwę MeetingsPoland.pl, co zapewnia ich synergię i zgodność z domeną internetową.

Atuty Katalog MeetingsPoland.pl - wiodący, markowy, nowoczesny adresowany do czytelnika biznesowego, korporacji, stowarzyszeń profesjonalnych, menedżerów, wydawany od 12 lat, zawsze na czele trendów marketingu B2B, znany i ceniony, uhonorowany nagrodami, wielokrotnie recenzowany w mediach, własna niepowtarzalna grafika, autorski leyout strony, który stał się uznanym standardem, poważny charakter, dostosowany do potrzeb biznesowego odbiorcy-decydenta, format A4, cztery języki, bogactwo informacji, tysiące zdjęć, najobszerniejsze w skali kraju źródło wiedzy o branży spotkań, oferty z Polski i zagranicy m.in. z Niemiec, Austrii, Litwy, Czech, Słowacji, Włoch i Tunezji, dotychczas zaprezentowało się blisko 600 hoteli i centrów konferencyjnych oraz ponad 200 firm wspierających organizację spotkań biznesowych.

Atuty Katalog MeetingsPoland to narzędzie pracy Zleceniodawców Konferencji i Imprez planistów konferencji i spotkań firmowych w firmach (Meeting Planners), kadry menedżerskiej w firmach, bankach, instytucjach publicznych, izbach gospodarczych, itp., profesjonalnych organizatorów kongresów i konferencji (PCO), organizatorów imprez motywacyjnych (Incentive Houses), szkoleniowców i działów kadr, Human Resources, agencji eventowych, agencji marketingowych i PR, instytucji i stowarzyszeń naukowych, firm i osób planującymi przyjazdy biznesowe z zagranicy do Polski i krajów Europy Środkowej.

Atuty Kto zamieszcza swoje reklamy w katalogu oraz formach towarzyszących? hotele konferencyjne i obiekty kongresowo-targowe, profesjonalni organizatorzy kongresów, agencji eventowych, biura podróży, linie lotnicze, oferentów produktów i usług dla biznesu - catering, artykuły reklamowe, upominki, wyposażenie biur i sal, tłumaczenia, transport, władz miast i regionów zainteresowanych turystyka biznesową, media.

Atuty Do ilu odbiorców dotrze Twoja reklama wraz z katalogiem MeetingsPoland.pl? Łącznie docieramy do odbiorców w Polsce i krajach generujących przyjazdy do Polski odwiedzających miesięcznie portal z wyszukiwarką, egz. wersji książkowej, egz. składanej mapy, egz. płyty CD.

Atuty W jaki sposób realizowana jest dystrybucja katalogu MeetingsPoland.pl? bezpośrednia, imienna wysyłka wydania książkowego do 3000 zidentyfikowanych decydentów i planistów konferencji, dostawy do organizacji partnerskich środowisk biznesowych (KIG, PAIIZ, izby specjalistyczne, stowarzyszenia medyczne), do urzędów centralnych, centrów obsługi biznesu, najważniejsze imprezy targowe branży spotkań, konferencje, narady, szkolenia różnych branż, dostawa do placówek zagranicznych - zwłaszcza płyty CD i mapy, treści Katalogu upowszechniane są przez stronę i liczne współpracujące portale biznesowe.

Atuty Do jakich firm dociera katalog "MeetingsPoland.pl"? Spośród odbiorców: Odbiorcami zagranicznymi w 7% są: ambasady, Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej w 14 krajach (1). Odbiorcy krajowi stanowią 93% i reprezentują: przemysł, handel, usługi (2), profesjonalni organizatorzy konferencji, biura podróży, firmy turystyczne (3), stowarzyszenia, izby gospodarcze, władze państwowe i samorządowe (4), Public Relations, reklama, prasa (5), szkoleniowcy, firmy doradcze (6), transport (7), medycyna, farmaceutyka, kosmetyki (8), firmy informatyczne, nowe technologie (9), bankowość, ubezpieczenia (10), nauka, kultura (11), indywidualni czytelnicy (12).

Atuty Do jakich osób w firmach dociera katalog? Rokrocznie odbiorcami katalogu wg zajmowanych stanowisk są: prezesi, właściciele (1), dyrektorzy generalni, dyrektorzy (2), dyrektorzy, specjaliści HR i szkoleń (3), dyrektorzy, specjaliści marketingu i reklamy (4), dyrektorzy, specjaliści sprzedaży i zakupów (5), dyrektorzy, specjaliści PR i promocji (6), inne stanowiska (7).

Atuty Atuty katalogu dla czytelnika biznesowego łatwe odnajdywanie - wg działów: Obiekty Konferencyjne, PCO i firmy eventowe, Usługi Towarzyszące, Giełda ofert drobnych, Kraje, miasta i regiony, wg województw, wg alfabetu, wg nazw, dodatkowo: instrukcje i spisy, pełna zgodność numeracji stron z mapami, wystandaryzowanie - każdy obiekt prezentowany jest w sposób dogodny dla Czytelnika, czytelny i logiczny, powszechność odbiorcy - tłumaczenie w 4 językach (pol, niem, ang, ros), najwyższa jakość edytorska i prestiżowy charakter, nowatorskie, autorskie rozwiązania - jedyne w swoim rodzaju listy TOP 10 Dziesięć Naj, raporty z badań, artykuły o trendach światowych, artykuły i opracowania własne wydawcy-eksperta branży, jednoczesna dostępność do wszystkich danych na CD i na przy zagwarantowaniu wysokiej jakości prezentowanych obiektów, wobec zalewu reklam w innych wyszukiwarkach. Atuty

NOWOŚCI w katalogu MeetingsPoland.pl 2010 internetowy spacer po obiekcie z interaktywną zmianą wystroju sali, jedyna w swoim rodzaju, wysokiej jakości prezentacja obiektu na zdjęciach, sferycznych (360st) w technice VirtualTour, możliwość zmiany widoku sali wg ustawienia szkolnego, teatralnego lub bankietowego, dla firm, które zrezygnują z przysługujących zniżek (reklamy pełnopłatne wg cennika) wydawca zapewni atrakcyjne bonusy w postaci dodatkowej powierzchni do wykorzystania, zamieszczenia dodatkowych zdjęć, reklamowania na stronie internetowej oraz zamieszczania anonsów i reklam w newsletterach. zamieszczenie na stronicach oferty RABATów - zachęta do odwiedzenia strony internetowej przez łowców zniżek (na wynajem sali, catering, noclegi, inne).

Atuty Dodatkowe możliwości reklamowania się: wykupienie pakietu Partnera - maksymalnie 10 firm po jednej w kategoriach: sieć hotelowa, hotel, centrum konferencyjno-kongresowe, profesjonalny organizator konferencji, biuro podróży, oferent sprzętu, przewoźnik, restauracja, miasto/region, tytuł prasowy, promocja w e-biuletynie "Ambasador Kongresów Polskich" rozsyłanym co miesiąc do planistów konferencji i szkoleniowców poszukujących lokalizacji i obsługi swych spotkań służbowych, rabat 200 PLN netto na stoisko targowe podczas "MeetingsPoland Expo&Forum, Warszawa, 4-5 listopada 2009 r.,

Atuty Rankingi TOP TEN Dziesięć Naj Ułatwieniem w doborze obiektów i usług konferencyjnych są doroczne listy rankingowe TOP 10 "Dziesięć Naj" w kategoriach: obiektów incentive, wellness-spa, największych obiektów kongresowych, na spotkania kameralne, konferencji w zabytkach, sal akademickich, miejsc, gdzie warto zjeść, oraz firm i programów eventowych. Listy TOP 10 "Dziesięć Naj konsultowane są wespół z Convention Bureaus, Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Polish Prestige Hotels and Resorts.

Atuty Zgłoś swoją reklamę do katalogu MeetingsPoland.pl! Zapraszamy do zamieszczenia swojej reklamy w katalogu "MeetingsPoland.pl" Publikacja stała się rozpoznawalnym i markowym produktem. Wierzymy, że zawsze będzie się kojarzyć z rzetelną informacją i wysoką jakością prezentowanych ofert.

Atuty System lojalnościowy dla stałych reklamodawców Zniżki zależne od liczby zamieszczonych reklam w ciągu ostatnich dziesięciu wydań. Dla reklamodawców będących w katalogu: po raz drugi, trzeci lub czwarty udzielamy 15% zniżki, po raz piąty, szósty i siódmy 20% zniżki, powyżej tej krotności - aż 25% zniżki! Możliwość zamiany zniżek na dodatkową powierzchnię w wersji drukowanej, reklamę na stronie internetowej lub w newsletterach.

Atuty Koszt reklamy w katalogu MeetingsPoland.pl wydanie 2010 Strona A4: PLN netto Uwaga: wydawca zapewnia przygotowanie obiektom konferencyjnym stronicę reklamową wg obowiązującego wzoru, w tym tłumaczenia. Pozostali reklamodawcy przesyłają do wydawcy reklamę gotową do druku. Wklejka (dwustronnie zadrukowana kartka formatu A3): PLN netto Rozkładówka (dwie sąsiadujące strony A4): PLN netto Wielkość 1/2 A4: PLN netto

Atuty Niestandardowe, innowacyjne możliwości reklamy Oferujemy rozszerzoną prezentację na: okładce, rozkładówce, wklejce, wrzutce, stronie na kartonie z możliwością perforacji, zakładce, reklamie we wstępie, stronie rozdziałowej Oraz reklamę tylko w internetowej wyszukiwarce PLN netto Cennik na:

Atuty Reklamy mini w Giełdzie Ofert Drobnych Giełda ofert drobnych pozwala na promocję nawet przy minimalnym budżecie. Firmom, które w dobie kryzysu ograniczają wydatki na promocję proponujemy małe formaty 1/8 i 1/4 strony A4. Wielkość 1/8 A4 (poziom): PLN netto Wielkość 1/4 A4 (pion): PLN netto

Atuty Termin zgłoszeń i materiały do wydania katalogu na 2010 Czekamy na Państwa zgłoszenie! Wypełniony druk umowy oraz wymagane materiały dostępne na Razem osiągniemy sukces na rynku spotkań!

Atuty Wydawca W przypadku pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji: Sławomir J. Wróblewski, prezes Anna Dembińska, menedżer projektu tel , , fax Kontakt do wydawcy: MEETINGS MANAGEMENT Biuro Konferencji i Doradztwa Turystyki Biznesowej ul. Omulewska 24 lok 7, Warszawa