OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA w POZNANIU CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA w WARSZAWIE Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych w raportach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Pytanie 1.     Co to za trójkąt, który ma jeden kąt prosty?
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2010 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
5 kwietnia 2011 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Wzory ułatwiające obliczenia
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Transformacja Z (13.6).
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Jak wypadliśmy na maturze z matematyki w 2010 roku?
Egzamin gimnazjalny 2013 Matematyka
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
Pola figur.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
Spływ należności w Branży Elektrycznej
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW KNURÓW 2011 [skala punktowa 0-40]
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW KNURÓW 2010 [skala punktowa 0-40] źródło: CKE, OKE Jaworzno.
Standardy wymagań egzaminacyjnych
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W GIMNAZJUM NR 5 W PRZEMYŚLU NA PRZESTRZENI LAT Kolejne slajdy prezentują porównanie wyników egzaminu gimnazjalnego osiągniętych.
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Zapis prezentacji:

OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA w POZNANIU CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA w WARSZAWIE Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych w raportach Centralnej Komisji Egzaminacyjnej oraz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Poznaniu EGZAMINGIMNAZJALNY EGZAMIN GIMNAZJALNY i EGZAMINMATURALNY i EGZAMIN MATURALNY Wyniki egzaminów zewnętrznych w województwie zachodniopomorskim w 2011 roku

OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA w POZNANIU CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA w WARSZAWIE Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych w raportach Centralnej Komisji Egzaminacyjnej oraz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Poznaniu SPRAWDZIAN Wyniki egzaminów zewnętrznych w województwie zachodniopomorskim w 2011 roku

Sprawdzian Liczebność populacji Liczba uczniów Liczba szkół Kraj lubuskie wielkopolskie zachodniopomorskie

Zestawienie średnich wyników w 2011 r. Sprawdzian Kraj 22,6424,5625,30 Okręg 22,0323,7924,66 lubuskie 22,0624,0624,90 wielkopolskie 21,9023,7624,70 zachodniopomorskie 22,2923,6724,40

Sprawdzian - średni wynik w powiatach 2011 Powiat Średni wynik w pkt. Powiat Średni wynik w pkt. punktowyw %punktowyw % białogardzki21,9154,77pyrzycki24,9962,49 choszczeński23,7259,30sławieński22,9357,33 drawski24,1760,43stargardzki23,7559,37 goleniowski23,8759,68szczecinecki24,1660,39 gryficki23,7259,30świdwiński23,1357,83 gryfiński23,5058,76wałecki23,7859,44 kamieński23,7759,42łobeski23,2758,17 kołobrzeski23,4658,65m. Koszalin26,2365,57 koszaliński23,4258,55m. Szczecin26,2665,65 myśliborski24,3260,81m. Świnoujście24,8262,05 policki25,9664,91

Procent uczniów w przedziałach krajowej skali staninowej Stanin Nazwa wyniku najniższy bardzo niski niski niżej średni średni wyżej średni wysoki bardzo wysoki najwyższy Przedział punktowy Obszar wyników Niskich (0-18 pkt.) Średnich (19-31 pkt.) Wysokich (32-40 pkt.) KRAJ 20,30%55,40%24,30% zachodnio -pomorskie 23,70%55,40%21,00%

zadanie 8 wykonuje obliczenia dotyczące długości (5.3) 9 wnioskuje o przebiegu zjawiska, mającego charakter prawidłowości, na podstawie jego opisu (3.7) 14 rozpoznaje charakterystyczne cechy figur (3.6) 15 wykonuje obliczenia dotyczące powierzchni (5.3) łatwość 0,640,680,690,67 czynność zamienia długość wyrażoną w kilometrach na metry wyznacza liczbę spełniającą warunki zadania rozpoznaje trójkąt prostokątny równoramienny oblicza pole prostokąta Współczynnik łatwości zadań - umiejętności matematyczne 2010

zadanie 16 rozpoznaje charakterystyczne cechy i własności liczb (3.6) 17 ustala sposób rozwiązania zadania (3.8) 18 posługuje się źródłem informacji (4.1) 19 posługuje się źródłem informacji (4.1) 20 posługuje się źródłem informacji (4.1) łatwość 0,820,790,500,340,70 czynność wskazuje, jaką część całości stanowi wyróżniony fragment obiektu wskazuje informacje potrzebne do rozwiązania zadania wskazuje, o ile tygodni później w jednym regionie niż w drugim rozpoczęło się dane wydarzenie wskazuje liczbę regionów, w których dane wydarzenie miało miejsce w tym samym przedziale czasowym wyznacza przedział czasowy spełniający warunki zadania

Współczynnik łatwości zadań - umiejętności matematyczne 2010 zadanie 21/I wykonuje obliczenia dotyczące długości - oblicza długość przedmiotu, stosując podany algorytm (5.3) 21/II wykonuje obliczenia dotyczące długości - wyraża w centymetrach poprawnie obliczoną długość (5.3) 22/I wykorzystuje w sytuacji praktycznej własności liczb - stosuje porównanie ilorazowe (5.5) 22/II wykorzystuje w sytuacji praktycznej własności liczb - stosuje porównanie różnicowe (5.5) łatwość 0,480,370,880,60 czynność oblicza długość przedmiotu, stosując podany algorytm wyraża w centymetrach poprawnie obliczoną długość stosuje porównanie ilorazowe stosuje porównanie różnicowe

Współczynnik łatwości zadań - umiejętności matematyczne 2010 zadanie 23/I wykonuje obliczenia dotyczące długości - oblicza długość rzeczywistą, stosując podaną skalę (5.3) 23/II wykonuje obliczenia dotyczące długości - wyraża w kilometrach poprawnie obliczoną długość trasy (5.3) 24/I ustala sposób rozwiązania zadania i prezentacji tego rozwiązania - oblicza cenę towaru kupionego na raty (3.8) 24/II ustala sposób rozwiązania zadania i prezentacji tego rozwiązania - oblicza cenę towaru kupionego za gotówkę (3.8) łatwość 0,340,24 0,610,47 czynność oblicza długość rzeczywistą, stosując podaną skalę wyraża w kilometrach poprawnie obliczoną długość trasy oblicza cenę towaru kupionego na raty oblicza cenę towaru kupionego za gotówkę

Współczynnik łatwości zadań - umiejętności matematyczne 2011 zadanie 7 posługuje się kategoriami czasu i przestrzeni w celu porządkowania wydarzeń (3.7) 16 rozpoznaje charakterystyczne cechy i właściwości figur (3.6) 17 wnioskuje o przebiegu zjawiska, mającego charakter prawidłowości, na podstawie jego opisu (3.7) 18 wykonuje obliczenia dotyczące pieniędzy (5.3) 19 wykorzystuje w sytuacji praktycznej własności liczb (5.5) łatwość 0,480,490,700,540,52 czynność umieszcza datę w przedziale czasowym (1 pkt.) wyznacza długość krawędzi sześcianu (1 pkt.) wyznacza wielokrotność liczby (1 pkt.) oblicza cenę jednostkową produktu (1 pkt.) wskazuje praktyczny sposób wyrównania dwóch wielkości (1 pkt.)

zadanie 20 opisuje sytuację przedstawioną w zadaniu za pomocą wyrażenia arytmetycznego (3.5) 21/I wykonuje obliczenia dotyczące długości (5.3) 22/I ustala sposób rozwiązania zadania oraz prezentacji tego rozwiązania (3.8) 23/I ustala sposób rozwiązania zadania oraz prezentacji tego rozwiązania (3.8) 24/I wykonuje obliczenia dotyczące pieniędzy (5.3) łatwość 0,700,490,630,780,44 czynność ustala sposób obliczenia pola trójkąta (1 pkt.) oblicza długość zgodnie z warunkami zadania (2 pkt.) wyznacza iloraz i zaokrągla wynik na potrzeby sytuacji praktycznej (2 pkt.) wyznacza czynnik iloczynu (2 pkt.) wyznacza kwotę i dzieli ją na równe części (4 pkt.) Współczynnik łatwości zadań - umiejętności matematyczne 2011

Umiejętności matematyczno-przyrodnicze opanowane na najwyższym poziomie: wyznaczenie czynnika iloczynu wyznaczenie wielokrotności liczby naturalnej wskazanie wyrażenia umożliwiającego obliczenie pola trójkąta Umiejętności matematyczno-przyrodnicze opanowane na najniższym poziomie: umieszczenie daty w przedziale czasowym (zadanie WW) wyznaczenie, na podstawie informacji danej w zadaniu, kwoty oszczędności i podzielenie jej na równe części (zadanie RO) Osiągnięcia uczniów w zakresie umiejętności matematyczno-przyrodniczych

Dziękuję za uwagę