Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ .
Środki łączności przewodowej i bezprzewodowej.
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
Kiedy liczy się każda sekunda
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
Sieci komputerowe.
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Sieci komputerowe.
DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Warszawa, 14 października 2009 r.
E ASY R EMOTE T ERMINAL C ONTROLER ERTC. C EL PRODUKTU ERTC jest to aplikacja, która umożliwia bezpośrednią pracę na zdalnym komputerze. Dzięki niej można.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Wykład nr 1: Wprowadzenie. Pojęcia podstawowe
PLANET ADE-3410, ADE-3400v2, ADE-4400v2 Modem Router A DSL 2/2+
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Dropbox.
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Duży serwer - duże możliwości
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Centrale telefoniczne
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Temat 4: Rodzaje, budowa i funkcje urządzeń sieciowych.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Narzędzia administracyjne
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
SSWiN SAP CCTV Kontrola dostępu
Zintegrowany sterownik przycisków. Informacje podstawowe Każdy przycisk jest podłączony do sterownika za pośrednictwem dwóch przewodów, oraz dwóch linii.
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
Podział sieci komputerowych
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
SIECI KOMPUTEROWE JAN STOSIO KLASA 1 E Sieć komputerowa – zbiór komputerów i innych urządzeń połączonych ze sobą kanałami komunikacyjnymi. Sieć komputerowa.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Komisja Torowa IGKM „Techniczne i środowiskowe aspekty rozwoju tramwaju i metra w Warszawie” System monitorowania zwrotnic tramwajowych sterowanych automatycznie.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
OCENA DZIAŁANIA WCPR W GORZOWIE WLKP. 16 Stycznia 2014 r.
OCENA DZIAŁANIA WCPR W GORZOWIE WLKP. 16 Stycznia 2014 r.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Wady i zalety pracy w chmurze
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Centrum Powiadamiania Ratunkowego W Bydgoszczy
Zapis prezentacji:

Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Centrum Powiadamiania Ratunkowego jest złożoną organizacją Centrum Powiadamiania Ratunkowego jest złożoną organizacją. Wymaga ona nie tylko wprowadzenia specyficznych procedur reagowania ale przede wszystkim stworzenia platformy technicznej do obsługi połączeń alarmowych.

Jednym z elementów platformy technicznej dla CPR może być serwer telekomunikacyjny Slican, który dzięki współpracy z telefonami systemowymi oraz obsłudze zaawansowanych aplikacji IT usprawnia pracę służb włączonych do struktur reagowania CPR.

SYTUACJA WYJŚCIOWA Wojewódzkie Centrum Powiadamiania Ratunkowego poszukując dostawcy nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego wymaga: skalowalności systemu - wdrażanie kolejnych usług oraz przyłączanie nowych stanowisk w dowolnym terminie zgodnie z bieżącymi potrzebami uniwersalności rozwiązania – zakup tylko jednego urządzenia, integrującego różnorodne kanały komunikacji – systemu z wbudowanymi bramkami VoIP i GSM oraz pełną platformą IT

ZAŁOŻONE CELE Oczekiwania co do nowej platformy komunikacyjnej dla CPR można zebrać w 3 grupach: system ma gwarantować niezawodność zapewniać większą wydajność pracy dyspozytora / dyżurnych podnieść jakość pracy poprzez wygodę jego użytkowania oraz bezpieczeństwo sieci z punktu widzenia administratora Wymogi te spełniają nowoczesne serwery Slican MAC-6400 oraz CCT-1668.

ZAŁOŻONE CELE Niezawodność systemu automatycznie aktywowane łącze zapasowe w przypadku ewentualnej awarii lub uszkodzenia linii, nie wymagające interwencji serwisu zdublowana pamięć główna serwera zasilanie zapasowe serwera telekomunikacyjnego w przypadku awarii zasilania 230V

ZAŁOŻONE CELE Większa wydajność systemu jednoczesna obsługa dużej ilości połączeń przychodzących skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z dyżurnym CPR dostęp do pakietu zaawansowanych usług dodanych nowoczesne narzędzia dla pracowników CPR – telefony systemowe oraz pakiet aplikacji IT wspomagających pracę dyspozytora

ZAŁOŻONE CELE Wygoda i bezpieczeństwo automatyczne nagrywanie wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących zmienne scenariusze ruchu w zależności od pory dnia, tygodnia lub aktualnej sytuacji (powołanie sztabu kryzysowego)‏ możliwość sieciowania serwera telekomunikacyjnego pracującego w CPR z urządzeniami w innych jednostkach objętych systemem powiadamiania

ROZWIĄZANIE SLICAN

ROZWIĄZANIE SLICAN Sercem systemu łączności telefonicznej CPR jest serwer telekomunikacyjny MAC-6400. Kolejne oddziały mogą być obsługiwane za pomocą włączonych w sieć serwerów Slican MAC-6400 lub mniejszych systemów telekomunikacyjnych Slican CCT-1668.

ROZWIĄZANIE SLICAN MAC-6400– serwer telekomunikacyjny: pojemność już od 32 linii z możliwością rozbudowy do 640 numerów wewnętrznych pełna dowolność w instalacji kart – obsługa sieci ISDN, analogowej, bramki VoIP i GSM dostępne jako wewnętrzne wyposażenie MAC-6400 automatycznie aktywowane łącze zapasowe w przypadku ewentualnej awarii lub uszkodzenia linii, nie wymagające interwencji serwisu możliwość sieciowania z innymi serwerami telekomunikacyjnymi zdalne zarządzanie systemem – niskie koszty serwisu i błyskawiczna reakcja na zgłoszenie

ROZWIĄZANIE SLICAN CCT-1668 (S, L lub EU) – serwer telekomunikacyjny: rozwiązanie dla sieci od 8 do 88 telefonów współpraca z innymi serwerami Slican oraz możliwość zarządzania i obsługi on-line – niskie koszty serwisu wewnętrzne bramki VoIP i GSM – wyższa jakość i większa niezawodność niż w przypadku instalacji urządzeń zewnętrznych od innych dostawców

ROZWIĄZANIE SLICAN CTS-202 – telefon systemowy: menu w języku polskim / angielskim czytelny, podświetlany wyświetlacz 12 programowalnych klawiszy z sygnalizacją LED możliwość dołączenia do pięciu konsol rozszerzających CTS-232 – łącznie 162 programowalne przyciski różne rodzaje dzwonków – sygnały dla połączeń przychodzących z zewnątrz, z sieci wewnętrznej i bramofonu

ROZWIĄZANIE SLICAN CTS-202 – telefon systemowy: nawigacja podobna do aparatów komórkowych, klawisze nawigacyjne optyczna sygnalizacja dzwonienia i nieodebranych połączeń podręczny spis połączeń wykonywanych, odebranych i nieodebranych blokada telefonu (indywidualny zamek kodowy)‏ dostęp do dwóch książek telefonicznych (publicznej i prywatnej) oraz spisu numerów wewnętrznych

ROZWIĄZANIE SLICAN BRF – kontrola dostępu nie wymaga budowy dodatkowej sieci – tak jak w przypadku tradycyjnych domofonów / unifonów przyłączany bezpośrednio do serwera - otwieranie drzwi i bram dokonywane jest za pomocą telefonu obsługa pastylek dotykowych – wejście za pomocą zaprogramowanej pastylki osoba wchodząca może zadzwonić - tradycyjny dzwonek i możliwość rozmowy jak przez telefon możliwość podłączenia przycisku do zwalniania rygla od wewnątrz – np. dla pracowników pełniących dyżur nocny

ROZWIĄZANIE SLICAN Multi Audio Box – system przywoławczy uniwersalny i ekonomiczny system przywoławczy współpracujący z serwerami MAC-6400 oraz CCT- 1668 może być zastosowany jako urządzenie do odsłuchu stanu pomieszczeń (kontroli) oraz jako system przywoławczy (interkom)‏

ROZWIĄZANIE SLICAN RecordMAN – obsługa nagrywania rozmów aplikacja zarządzająca automatycznym nagrywaniem i archiwizacją połączeń automatyczna archiwizacja danych zapisanych w centrali w formacie plików *.wav wyszukiwanie plików z nagraniami w oparciu o numer, datę, godzinę, translację i inne parametry ograniczony dostęp do nagrań – odsłuchu zarejestrowanych połączeń może dokonać wyłącznie uprawniona osoba znająca hasło dostępu do nagrywarki

ROZWIĄZANIE SLICAN TelefonCTI program informuje o połączeniu przychodzącym – prezentacja numeru / nazwiska / nazwy - na monitorze komputera informuje także o połączeniach odebranych, nieodebranych i wybieranych numerach pozwala na tworzenie i szybki dostęp do indywidualnej lub firmowej książki telefonicznej ułatwia korzystanie z wielu funkcji centrali, m.in.: przekazywania połączeń, parkowania rozmowy, pracy z kontami, blokady telefonu

ROZWIĄZANIE SLICAN BillingMAN program do analizy połączeń w ruchu wychodzącym jak i przychodzącym rozliczanie różnych planów taryfowych: naliczanie impulsowe, sekundowe, opłaty inicjacyjne prezentacja wyników i poszczególnych zestawień w formie tabelarycznej oraz możliwość eksportu i prezentacji danych w Excel tworzenie mini billingów łatwe grupowanie rozmów wg różnych kategorii – rodzaju połączeń, abonentów, grup graficzna prezentacji wyników - wykresy pionowe, poziome i kołowe (BillingMAN.Plus)‏

ROZWIĄZANIE SLICAN ConfigMAN aplikacja do programowania oraz zarządzania serwerami telekomunikacyjnymi przejrzysty i czytelny interfejs wizualizacja graficzna – ikony, przyciski wyboru, rozwijane listy i skróty do innych miejsc bieżące monitorowanie statusu centrali – dostępne zarówno wewnątrz sieci LAN, jak i zdalnie przez modem i Internet - niskie koszty serwisu oraz krótszy czas reakcji monitorowanie pracy serwera w czasie rzeczywistym, wydruki różnych aspektów konfiguracji serwera

ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE PATHFINDER – system inteligentnego trasowania (zapamiętywania ścieżki) połączeń. Osoba zgłaszająca wypadek dodzwoni sie w przypadku kolejnego połączenia do tego samego operatora CPR, z którym rozmawiała wcześniej. Moze to skrócić czas reakcji w sytuacjach alarmowych - nie trzeba konsultować jednego wezwania z kilkoma pracownikami CPR.

ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE LCR- usługa, która automatycznie realizuje połączenie, w oparciu o kryterium najniższego kosztu połączeń oraz niezawodność łącza, np. połączenia na numery komórkowe będą realizowane przez wewnętrzną bramkę VoIP, zaś w przypadku uszkodzenia tego medium alternatywny wybór innego traktu

ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE ICD – funkcja kierująca połączenia przychodzące na odpowiednie nr wewnętrzne CPR w oparciu o wcześniej zdefiniowane kryteria. Inteligentna dystrybucja połączeń pozwala m.in na kierowanie rozmów przychodzących w zależności od trybu pracy serwera, np. połączenia w godzinach 6.00 – 22.00 trafiają zawsze na stanowiska CPR a poza tymi godzinami do służb pełniących zawsze całodobowe dyżury np. bezpośrednio do straży pożarnej, policji lub pogotowia.

KORZYŚCI DLA CPR podniesienie jakości obsługi – optymalizacja czasu oczekiwania na połączenie z dyspozytorem CPR podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez skuteczniejszą obsługę połączeń oraz prawidłową dystrybucję informacji o zdarzeniach do poszczególnych służb pracownicy CPR otrzymali narzędzia ułatwiające obsługę połączeń – wspierające ich pracę programy oraz telefony systemowe sprawniejsza komunikacja z numerami zewnętrznymi, tworzenie grup konferencyjnych (tłumacze) lub kierowanie wywołań na numery innych służb (np. policji lub pogotowia gazowego)‏

KORZYŚCI DLA CPR całą sieć pracuje w oparciu o urządzenia jednego dostawcy – pełna kompatybilność sprzętu i aplikacji niższe koszty obsługi sieci – całość systemu może być serwisowana zdalnie poprzez sieć Internet nad całością może czuwać jeden administrator, jedne serwis. Gwarancji wysokiej jakości sprzętu udziela jeden producent i dostawca

Dzięki zastosowaniu rozwiązań Slican może powstać nowoczesne i skuteczne Centrum Powiadamiania Ratunkowego, które skutecznie zintegruje działania wszystkich służb oraz podniesie poziom bezpieczeństwa mieszkańców regionu.

Komunikacja łatwiejsza niż przypuszczasz Dziękujemy za uwagę