Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
e-administracja / e-government
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Departament Informatyzacji MAiC
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Krajowy Sztab Projektu START BIZNES w Warszawie Centrala Integracji Społecznej Start Biznes fundacji Spełniamy Marzenia.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Ministerstwo Sprawiedliwości
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Ministerstwo Finansów
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
CO, GDZIE, JAK ? czyli przewodnik w sieci procedur dotyczących
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
Gminne Centrum Informacji w Żyrakowie
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
eDeklaracje – dla podatnika
Agata Papis Kaja Pilarska
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Urząd Skarbowy w Rybniku
Płatnik PIT – zmiany od 2015 roku
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Elektroniczny Urząd Podawczy
ZGODNIE Z UZYSKANĄ INFORMACJĄ NIE, PROJEKT MPZP. JEST W OPRACOWANIU
Telefony Zaufania dla dzieci
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Warszawa, 16.10.2012 r.

Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy Nasz burmistrz to: Jacek Kaznowski Jesteśmy: drugą co do wielkości dzielnicą Warszawy (73 km2) Jest nas: ponad 90 tysięcy Poznasz nas po: tablicach rejestracyjnych Wa

Urząd Dzielnicy Białołęka siedziba Przyjdź do nas: ul . Modlińska 197 , 03 -122 Warszawa Zadzwoń do nas: 22 676 76 70 Wyślij nam faks: 22 676 60 90 Odwiedź nas: www. bialoleka .waw. pl Napisz nam e-mail: dzielnica @ bialoleka .waw .pl Pracujemy: od poniedziałku do piątku w godz 8-16 Dyżurujemy: w poniedziałki w godz 16-18

Stanowiska obsługi

Informacja 22 510 33 20 Nie wiesz jak załatwić sprawę? Tutaj: Dowiesz się jak załatwić Sprawę urzędową Otrzymasz wniosek lub Kartę procedury Dowiesz się Jak dojechać do instytucji miejskich Dostaniesz Materiały informacyjne i mapki Zadzwoń! 22 510 33 20

Sprawdź kolejkę Nie wiesz w do którego okienka podejść? Sprawdź gdzie załatwisz sprawę Nie stój w kolejce! Sprawdź zawczasu ile osób jest przed Tobą!

Aktywny Formularz IN-12 interaktywny formularz z zakresu sprawy podatkowej związanej z Informacją o Nieruchomościach i Obiektach Budowlanych pozwala na skrócenie wizyty w urzędzie, po wypełnieniu formularza, należy za pomocą portalu wysłać formularz do urzędu, po  przesłaniu wystarczy go podpisać w urzędzie.

Obsługa niepełnosprawnych interesantów Jesteś osobą niepełnosprawną? Pracownik Wydziału Obsługi Mieszkańców pomoże Ci załatwić sprawę Jesteś osobą głuchoniemą? Udostępniliśmy urządzenie pozwalające na kontakt wideofoniczny z tłumaczem języka migowego (informacja ogólna)

Stojaki z procedurami Znajdziesz tam niezbędne informacje o wszystkich sprawach, które możesz załatwić w urzędzie Wymagane dokumenty Miejsce złożenia dokumentów Termin odpowiedzi Opłaty

Infomat Pomaga w urzędowych procedurach i zajmuje czas w oczekiwaniu na załatwienie sprawy Umożliwia połączenie ze stroną www urzędu dzielnicy, Bip Warszawy Zapewnia dostęp do dzienników urzędowych, elektronicznej skrzynki podawczej

Hot spot Skorzystaj z dostępu do Internetu w Wom! HOT SPOT Masz swojego laptopa? Skorzystaj z dostępu do Internetu w Wom! Hasło dostępu otrzymasz w informacji HOT SPOT

Kącik Malucha Załatwiasz sprawę a Twoje dziecko nie nudzi się. W kąciku czekają: Kredki, Kolorowanki, Klocki, Książeczki, Pluszaki, Lalki, Samochodziki, czyli niezbędnik każdego małego interesanta