Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MARKETING STRATEGICZNY
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Zarządzanie strategiczne
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
opis projektu jednym zdaniem
Tomasz Bogdan – Prezes Zarządu Certus Partnerzy Sp. z o.o.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Doradztwo KSI KSU dla Innowacyjnych mgr inż. Adam Serwach Koordynator usług proinnowacyjnych.
Strategia przedsiębiorstwa
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
jako czynnik rozwoju regionalnego i lokalnego
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Komercjalizacja wyników badań naukowych przez Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej dr Jacek Firlej, Politechnika Wrocławska.
Organizacja zespołu projektowego
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Regionalna Strategii Innowacji nowe rozwiązania/metody/narzędzia dla branży żywności szansa na wspólny projekt?
Studia miejskie i regionalne
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja biznesplanu
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Innowacyjna gospodarka definicje, przykłady, dobre praktyki
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
/arrksa/ ul. Wyszyńskiego Kutno
Zapis prezentacji:

Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy

Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!) Wpływ na środowisko naturalne: pozytywnie (w jaki sposób?) neutralnie negatywnie (w jaki sposób?)

Innowacyjność Czy jesteście innowacyjni? Jeśli jesteście, to w czym Wasza innowacyjność się przejawia? UWAGA! Zgodnie z definicją Regionalnej Strategii Innowacji, innowacyjne przedsiębiorstwo to takie, które wdrożyło nowe lub znacząco udoskonalone rozwiązanie technologiczne lub organizacyjne w obrębie produktów lub procesów w niewielkiej odległości czasowej od aplikowania do Startera.

Klienci i rynek Kim jest Wasza grupa docelowa (jej najważniejsze charakterystyki)? Czy macie już klientów, którzy kupują Wasz produkt? Jeśli macie już klientów, to podajcie ich konkretne przykłady? Jakich klientów chcecie pozyskać w najbliższym czasie (konkretne przykłady)? Gdzie dokładnie działacie (region, kraj, Europa, świat)?

Sprzedaż Jak chcecie sprzedawać swój produkt (kanały)? Jaki jest Wasz model biznesowy, czyli na czym chcecie zarabiać?

Konkurencja Kto według Was jest Waszą największą konkurencją i dlaczego? Co sprawia, że jesteście lepsi od swojej konkurencji? Jakie są Wasze słabe strony względem konkurencji?

Marketing Jakimi sposobami zamierzacie zdobyć klientów? Gdzie dokładnie chcecie się promować? Jakimi kanałami chcecie dotrzeć do klientów?

Plany na przyszłość Pokażcie, jaki będzie Wasz produkt za 3-5 lat? Pokażcie, na jakich rynkach będzie działać za 3-5 lat? Pokażcie, z kim chcecie konkurować za 3-5 lat?

Zespół Kogo firma ma już na pokładzie (doświadczenie, wykształcenie, role)? Kogo Wam jeszcze brakuje (jakich kompetencji szukacie)? Czy macie już jako zespół jakieś wspólne osiągnięcia? Jak długo razem pracujecie?

Współpraca/możliwość nawiązania usług wzajemnych: współpraca z innymi przedsiębiorstwami w zakresie działań rozwojowych np. doradczych, innowacyjnych, informatycznych TAK (w jakim zakresie? z kim?) NIE współpraca z jednostkami naukowo – badawczymi TAK (w jakim zakresie? z kim?) NIE

STARTER bo… Jakie są Wasze oczekiwania wobec nas? Co jest powodem, że chcecie tu być? Dlaczego mamy akurat Was zaprosić do Startera?

Na koniec… Jeśli chcecie coś dodać (o czym nie wspomnieliście wcześniej – ten slajd jest właśnie po to)