Zasady funkcjonowania Warszawa 25.06.2009 Program marketingowy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Cel projektu Celem projektu jest przygotowanie programu ubezpieczenia grupowego wraz z ryzykami dodatkowymi, który będzie dedykowany dla Zawodowych Kuratorów.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Edyta Drążyk Alicja Drabarek WGiSR
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Rynki konkurencji niedoskonałej
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
SJAGD-AGD R. Co to jest SJAGD- Świat Jakości AGD 1. Jest to zbiór narzędzi informatycznych, informacyjnych ułatwiający komunikowanie się pomiędzy producentami,
Stowarzyszenie Producentów Okuć Budowlanych
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Nowoczesny system zarządzania firmą
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Biznesplan.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Operacyjne sterowanie produkcją
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
2014 Rejestr Usług Rozwojowych - aktualny stan prac Warszawa, r. Rafał Kamiński.
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
PRODUKT.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
1 WADY KALKULACJI DOLICZENIOWEJ Sztuczność związku przyczynowego i przypadkowość wyboru klucza podziałowego wpływają na wzrost skali błędu i stopień zdeformowania.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Zintegrowane systemy informatyczne
Fizyczna dystrybucja.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Brokering edukacyjny – doświadczenia z projektu Krzysztof Strzelecki Wiesława Stafiej.
STRATEGIA EUROCENY I JEJ ELEMENTY PLAN 1.Determinanty ceny na rynkach europejskich. 2.Dyferencjacja euroceny. 3. Standaryzacja euroceny.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Model „pięciu sił” M.Portera
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Zarządzanie sklepem internetowym
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy

Program marketingowy skierowany do firm stowarzyszonych w SPSZ.

Cel programu zintensyfikować promocję każdej firmy wchodzącej w program zwiększyć % udział sprzedaży szyb o lepszym współczynniku ciepła, wyższej marży pokazać szybę jako ważny produkt/ ważny element okna zbudować relacje marketingowe w kanale dystrybucji

Co sprzedajemy w ramach programu system marketingowy umiejętność pracy wspólne narzędzia (naklejki, druki gwarancji, strona www, znaki graficzne) produkt jakim jest szyba zespolona

Uczestnicy programu: producenci szyb zwiększenie przychodu od sprzedaży szyb o wyższej marży programy kalkulacyjne program WIS zwiększenie obrotu wyróżnienie na rynku obniżenie kosztów promocji

Uczestnicy programu: producent okna zysk finansowy wyróżnik na rynku zamówienia mogą trafiać do niego również od producenta szyb/ być może częściowo zostanie odwrócona sytuacja kolejności zamówień

Uczestnicy programu: sprzedawcy prowizja od sprzedaży jako czynnik motywujący dostarczenie wiedzy pomocnej w sprzedaży, doradztwo dostarczenie narzędzi: strona www, ulotki, gwarancje, standy, programy kalkulacyjne

klienci końcowi- Kowalski cieple szyby = ciepłe okna gwarancja na produkt = wyższa cena łatwy dostęp do gwarancji - serwis internetowy doradztwo przy wyborze szyb

Narzędzia wykorzystywane w ramach programu logo ŁC, naklejki, ulotki, standy strona www, internetowy serwis rejestracji gwarancji gwarancja prezentacje certyfikaty zewnętrzne(np. ISCiQ, ISO, badania inne) narzędzia produktów markowych

Bariery wejścia do programu dla producenta szyb zespolonych

Poziom 0 Członek SPSZ Możliwość uzyskania pełnej informacji o projekcie, uczestnictwo w spotkaniu wprowadzającym

Poziom 1 j/w oraz wykonywane są audyty SPSZ logo SPSZ na firmowej stronie www wypełnienie ankiety wewnętrznej programu Możliwość używania loga ŁC: na dokumentach wewnętrznych firmy (faktury, papier firmowy, itp.) na firmowej stronie www

Poziom 2 audyt SPSZ z pozytywną opinią Świadome budowanie relacji z klientami, kanałów dystrybucji, informacji i promocji ŁC (dokumentacja ilościowa.) posługiwanie się logiem j/w możliwość wpisania nazwy firmy w logo ŁC i naklejanie ich na szyby uczestnictwo w szkoleniach marketingowych

Poziom 3 j/w oraz jakość potwierdzona przez instytuty niezależne gwarancja 10-letnia wprowadzenie produktów markowych wprowadzenie narzędzi produktu markowego

Poziom 4 System rejestracji gwarancjiSerwis rynkowy

Koszty obsługi programu promocja – uczestnictwo w dniach domu pasywnego – strony www SPSZ/zakładka ŁC, media branżowe, artykuły w prasie dla Kowalskiego – współpraca ze Związkiem Producentów Okien i Drzwi, Forum 100

informatyczne – postanie strony www/zakładki – obsługa strony w tym serwera – powstanie systemu gwarancji i utrzymanie go zastrzeżenie znaków w urzędzie patentowym obsługa merytoryczna organizacyjno-logistyczna decyzyjna

Warunki powodzenia projektu niskie koszty niska bariera wejścia w projekt duże zaangażowanie osobiste skala działania zabezpieczenie własności

Proponowany harmonogram Decyzja kto wchodzi w program lipiec/sierpień 2009 Przygotowanie przedsiębiorców i systemu do wdrożenia Wrzesień 2009 Uruchomienie systemu, pierwsze szkolenie wrzesień/listopad Intensywna promocja