Piotr Lewaciuk – Dyrektor Sprzedaży Paczkomaty InPost

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być
Warszawa Hotel Marriott
Skuteczność regionów w wykorzystaniu funduszy
Internetowa Akademia Biznesu
KONFERENCJA 18 czerwca 2010 roku Projekt Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości skutecznym sposobem przeciwdziałania zjawisku bezrobocia współfinansowany.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
E-faktura z VIATM – Moje Rachunki online
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Konferencja prasow a 5 grudnia 2012 r.. KOSZTY PRACY Wzrost przeciętnych kosztów pracy w latach 2000 – % 35% Źródło: na podstawie danych GUS.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
ROLA MSP W POLSKIEJ GOSPODARCE
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny,
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. III OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 W GŁOGOWIE
Odbieranie paczek z Paczkomatu krok po kroku
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
Social banking – nieuchronna przyszłość? Lech Kurkliński Tomasz Brzostowski ALTERUM Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego Warszawa,
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Badanie ankietowe szacunku planowanych wydatków majątkowych gmin w latach Badanie ankietowe Szacunek planowanych wydatków majątkowych gmin wiejskich.
Warszawa, 21 października 2014
Zarządzanie przesyłem w wybranym łączu prądu stałego
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
1 „Czy wyobrażacie sobie mnie, jak stoję w kilometrowej kolejce na Poczcie Polskiej? Czy możecie sobie wyobrazić, że czekam na kuriera, który przyjedzie.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Piotr Lewaciuk – Dyrektor Sprzedaży Paczkomaty InPost „Rozwój sektora e-commerce w Polsce a sukces Paczkomatów InPost” Piotr Lewaciuk – Dyrektor Sprzedaży Paczkomaty InPost

Rozwój e-commerce to nowe możliwości także dla operatorów pocztowych 63,4% Polaków ma dostęp do internetu na koniec 2011 - internetworldstats.com 74% internautów w Polsce dokonało zakupów w internecie- IAB Polska, za 2010 15 mld PLN – wartość e-commerce w Polsce w 2010 Rokrocznie wzrost wzrost o 35% 7,5 mld to allegro Źródło: internetstandard.pl

Optymistyczne perspektywy dla e-commerce

2,3 mld osób wydało 591 mld euro Co trzecia osoba ma dostęp do internetu i wciąż rośnie (445% w latach 2000 – 2010)

Najbliższe trendy stabilny wzrost znaczenia e-commerce m-commerce cross-border e-commerce zarządzanie zwrotami elastyczność dotycząca możliwości dostawy

Jak to się wszystko zaczęło? Kolejki doprowadziły nas do pasji...

Zbudowaliśmy od podstaw Paczkomaty Wyniki a realizacja celów Stopień przygotowania organizacji Wnioski na przyszłość Zadania kluczowe na Q1 i Q2 PODSUMOWANIE KAMPANII PROMOCYJNEJ ŚWIĘTA PRZYCHODZĄ SZYBCIEJ NIŻ MYŚLISZ

Paczkomaty InPost wszędzie tam gdzie często chodzimy. Wejścia do supermarketów: Tesco, Kaufland, Carrefour Stacje benzynowe

Maksymalne wymiary (w cm) 650 Paczkomatów InPost do końca 2012 w Polsce Rozmiar Liczba skrytek Maksymalne wymiary (w cm) Gabaryt A 35 8 x 38 x 64 cm Gabaryt B 33 19 x 38 x 64 cm Gabaryt C 12 41 x 38 x 64 cm Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, z których możliwy jest odbiór i nadanie paczek przez 24h/7/365 Lokalizacje to głównie stacje benzynowe, sieci supermarketów oraz parkingi samochodowe Usługi dodatkowe: Ubezpieczenie Paczka za pobraniem 9 9 9

Dystans klientów do Paczkomatów z domu/biura Mniej niż 3 km Więcej niż 15km

„Czy wyobrażacie sobie mnie, jak stoję w kilometrowej kolejce? Czy możecie sobie wyobrazić, że czekam na kuriera, który przyjedzie lub nie? NIE! …Paczkomaty to dla mnie jedyna opcja”

Weltbild partnerem kampanii Telewizyjnej 12 krotny wzrost zamówień do Paczkomatów Resultaty: 12krotny wzrost zamówień do Paczkomatów w trakcie promocji 10 krotny wzrost utrzymany w styczniu – miesiąc po kampanii, podobnie w lutym* “Deklarujemy udział w kolejnej wspólnej kampanii promocyjnej na tych zasadach. Przyniosła nam ona korzyści zgodne z oczekiwaniami” – Paweł Wojciechowski Weltbild.pl *Dane porównawcze ze sprzedaży w okresie październik 2011 –luty 2012

Dzięki kampanii 47% Polaków już wie do czego służą Paczkomaty InPost 74% osób, które skorzystały Paczkomatów InPost woli tą opcję dostawy od kuriera i poczty Dzięki kampanii 47% Polaków już wie do czego służą Paczkomaty InPost 26% widziało Paczkomat InPost na własne oczy 4% skorzystało z Paczkomatów InPost Źródło: Badanie CATI w dniach 13-23 stycznia 2012 na próbie 600 osób wybranych w sposób reprezentatywny przez pracownię badawczą BSM z Warszawy.

176% wzrost dostaw do Paczkomatów Weltbild.pl po wprowadzeniu Paczkomatów 274% wzrost w trakcie trwania promocji 176% utrzymujący się poziom po wspólnej promocji Kanały komunikacji: LP i banery na stronie głównej oraz w miejscu wyboru dostawy E-mailing do bazy klientów Posty i grafiki na facebook.com/paczkomaty Rezultaty: 534 klientów otrzymało promocyjna książkę 1267 paczek doręczonych do Paczkomatów Sklep zanotował wzrost zamówień na poziomie 4,5%

37% paczek odebranych w godzinach 18:00 – 08:00 98% dostarczonych paczek następnego dnia 51% paczek odebranych w ciągu 6 godzin od umieszczenia ich w Paczkomacie InPost Marginalny poziom zwrotów – 0,003%!

Mamy doświadczenie – przeprowadzone akcje

Groupon – średni udział Paczkomatów wynosi 63% Kanały komunikacji E-mailing groupon.com Bannery i dedykowana strona www Aplikacja na iPhony Opcje dostawy: UPS Paczkomaty InPost Rezultaty: W zależności od rodzaju produktu, Paczkomaty InPost osiągnęły od 37% do 97% udziałów Średni udział Paczkomatów wynosi 63%

InPost LOVE - Poziom konwersji 81% InPost LOVE - Poziom konwersji 81% ! Skuteczna koncepcja member get member przy wykorzystaniu social media Wyślij prezent od serca - jeden z etapów akcji InPost LOVE Wysyłanie listów do znajomych i odbiór Pakietu do Pielęgnacji Znajomości z Paczkomatu InPost 13.000 nowych osób skorzystało z usługi

Wyślij prezent od serca

Pierwsze miejsce na światowym podium InPost – największy niezależny operator pocztowy, należący do Grupy Integer.pl Zwycięstwo w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2010 i w 2011 Niekwestionowany lider w kategorii: Wzrost (Growth) Nominacja WMA również w 2012 2011 2010 20

Ekspansja globalna Jesteśmy już w Chile, Emiratach Arabskich, Estonii i Rosji Rozstawiamy sieć na Łotwie i w Irlandii Wspólnie z funduszem inwestycyjnym planujemy rozstawić 16 tys. maszyn w całej Europie w ciągu 4 lat

Dziękuje za uwagę „Jeśli chcesz znać swoją przyszłość, to stwórz ją sam.” . Paczkomaty InPost Piotr Lewaciuk Dyrektor Handlowy – Paczkomaty InPost