Michał Kociankowski synergion

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Literatura Tyszka T., Falkowski A. Psychologia zachowań konsumenckich. GWP Gdańsk 2001 Falkowski A. Praktyczna psychologia poznawcza, marketing i reklama.
badania rynku turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Katedra Marketingu Usług
1. Stosunek Polaków do reklamy 3 Celem reklamy jest przekazywanie informacji o produktach i rozwiązaniach ułatwiających nam życie. Dzięki reklamie można.
AUTOPREZENTACJA.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Dobra reklama, czyli coś między małpą a robotem
Agenda Charakter badania Style Życia Zastosowania Dostępne analizy
Copywriter.
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Tak wygląda STRONA GŁÓWNA FORUM! Forum podzielone jest na 5 kategorii o określonym temacie: SIEĆ – Sprawy sieci Tutaj piszemy POSTY których tematyka związana.
Argumentacja jako proces poznawczy
Branding „Nie sposób być lepszym, jeśli najpierw nie jest się innym.”
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
Żeby nie żałować....
„ Sejm dzieci i młodzieży ”
Ewolucja roli tekstu i obrazu
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Myślenie magiczne u marketerów i konsumentów
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Podstawy krytycznego myślenia Dr Maciej Ulita. Krytyczne (skuteczne) myślenie wymaga 3 elementów: wiedzy ogólnej, „znajomości kontekstu”, narzędzi, 
POSTMODERNIZM, PLURALIZM ALETHYCZNY
Pasty do depilacji z nami już od 6000 lat
Osoby starsze na rynku pracy
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Będę obok JJ.
Etapy rozwoju zarządzania jakością
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Edward Lazear Imperializm ekonomiczny
Supermarkety i dyskonty
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Stres w pracy nauczyciela
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Wstęp do prawoznawstwa ćwiczenia 1
Wiosenne porządki z Fabrikam
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Copywriting Karolina Stróżyk
Nazwa firmy Produkty i usługi
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I
POSTMODERNIZM, PLURALIZM ALETHYCZNY
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Zapis prezentacji:

Michał Kociankowski synergion Reklama o kobietach, do kobiet i dla kobiet. Michał Kociankowski synergion

Początek XX wieku - epoka hard sell “Killers versus Poets” przyciągające reklamy oryginalny język pisanie inaczej odwołanie do emocji, wyobraźni Killers reklamy zachęcające do zakupu koncentracja na produkcie Konkretne informacje, Killers potrzebowali argumentów i tak narodził się reason why do reklamy wkroczyła racjonalność

pozycjonowanie Lata 50’ – powojenny dobrobyt Lata 60’ – kulturowa reorientacja Pod koniec lat 40 wydarzyło się kilka ważnych rzeczy: amerykanie wchodzili w okres powojennego dobrobytu i chcieli czegoś naprawdę lepszego na rynku bardzo szybko przybywało kategorii reklama wymyśliła już wszystkie sensowne argumenty i wiele mniej sensownych lub nie prawdziwych odkryto bunt młodych i konflikt pokoleń reklama jako element świata konsumpcji trafia pod lupę etyczną coraz trudniej znaleźć obszar do bycia „naj” produktów i marek jest coraz więcej, obietnice staniały przyszła pora na coś więcej niż słowa, czyli na USP Bezgraniczne przechwalanie się przestało mieć sens I tak odkryto pozycjonowanie

Lata 80 – coś zaczęło się zmieniać… Reason Why Narzędzia perswazji oparte o racjonalne myślenie Odwołują się do stereotypów, schematów, zasad - myślenia hierarchicznego, zakładającego wyższość jednych sądów nad innymi Protekcjonalne w stosunku do adresata - nadawca wie lepiej i przekonuje odbiorcę Linerane, oparte na łańcuchu logicznym USP Pozycjonowanie Bardzo często kierowane do kobiet, ale nie uwzględniają ich sposobu myślenia Lata 80 – coś zaczęło się zmieniać… 4

Marketing społecznościowy Lata 90’ – marka jako wartość sama w sobie Koniec lat 90’ – kryzys zaufania do reklamy Emocje nie mogły tak po prostu „zawisnąć”. Wymagały podmiotu. Tym podmiotem stała się osobowość marki Konsumenci wierzą przede wszystkim SOBIE i swoim ODCZUCIOM. Teraz ważne, aby ich poruszać, dać im przeżycie, doświadczenie. Osobowości marek zaczynają być bardziej pociągające, niż ich produkty – produkt jest w odwrocie, liczy się logo. Wyrażanie marki staje się głównym zadaniem reklamy. Marki stają się zdolne do rozmawiania z konsumentami o tym, co dla nich ważne. Dla marek oznaczało to nową jakość brand expericence W czasach niepewności marka musi naprawdę wpisać się w świat konsumenta, wnosząc tam to, co jest dla niego rzeczywiście ważne, interesujące, poruszające, wciągające, warte uwagi. Marketing społecznościowy

Kierunek jest oczywisty, ale czy sposoby działania za nim nadążają? Osobowość marki Symbol, ikona, obraz - pozawerbalne środki wyrazu Wieloznaczność, interpretacja Intuicja, odczucie, poszukiwanie własnych doświadczeń Uzgadnianie opinii, wymiana doświadczeń Myślenie odrzucające kanoniczną logikę: symboliczne, magiczne Doświadczenie Marketing społecznościowy Nowe narzędzia znacznie bardziej zgodne z kobiecym odbierania widzenia świata. Feminizacja marketingu Kierunek jest oczywisty, ale czy sposoby działania za nim nadążają? 6