Cel badania: -Celem prezentacji jest przedstawienie jak absolwenci radzą sobie na rynku pracy Metoda: -Wywiad wychowawcy klasy w momencie ukończenia szkoły.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonali : Paterok Łukasz Nieświec Tobiasz Szpejda Krzysztof kl. I TMT
Advertisements

Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
PRACA SOCJALNA.
1 1.
DLACZEGO ABSOLWENCI MAJĄ KŁOPOTY ZE ZNALEZIENIEM PRACY?
EWALUACJA KIERUNKÓW PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH SZKOŁY ZAWODOWEJ NR30 W ODNIESIENIU DO LOSÓW ABSOLWENTÓW KOŃCZĄCYCH SZKOŁĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 KRAKÓW.
WYNIKI EGZAMINU ZAWODOWEGO
Absolwenci 2010 Z S Nr 1 w Olkuszu badanie po roku od ukończenia Szkoły przeprowadzone przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
SOCJOLOGIA PEDAGOGIKA Absolwenci są przygotowani do: samodzielnej i zespołowej realizacji badań społecznych posiadają umiejętności komunikacji, mediacji,
Sytuacja na Rynku Pracy na terenach wiejskich powiatu brodnickiego. Brodnica, 29 wrzesień 2010 roku.
Centrum Szkolenia Zawodowego jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego i praktycznego.
POWIATOWY URZĄD PRACY W WĄGROWCU
WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.
Nie chcesz płacić za swoją dalszą edukację? Nie masz czasu na naukę w szkole dziennej? Masz ukończony 18 –ty rok życia? Chciałbyś zdobyć wykształcenie.
MOŻLIWOŚCI UZYSKIWANIA DODATKOWYCH KWALIFIKACJI W ZAWODACH
Technikum i Zasadnicza Szkoła Zawodowa
lecz dla życia się uczymy”
PROJEKTGEOGRAFIAKULTURA POWRÓT ODPOWIEDŹ
Podstawy prawne polityki rynku pracy
RYNEK PRACY I JEGO OCZEKIWANIA A SZKOLNICTWO ZAWODOWE mgr Mariusz Wacławek Dyrektor PCE w Chrzanowie.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
SZANSE I ZAGROŻENIA DLA ABSOLWENTÓW SZKÓŁ NASZEGO REGIONU
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Charakterystyka osób powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radziejowie w latach 2007 – 2009 Radziejów, 19 kwietnia 2010.
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
RegioNet – regionalne konfrontacje i praca w Internecie pomiędzy europejskimi szkołami Kryteria analizy materiału badawczego.
KSZTAŁCENIE W ZAWODACH
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
Bezrobocie Suwałki 24 luty 2014 rok.
Czynniki potrzebne GIMNAZJALIŚCIE przy wyborze szkoły marzeń
Szkoła zawodowa Rzeszów Szkoły Zawodowe w Rzeszowie ZS Agroprzedsiębiorczości ZS Kształcenia Ustawicznego ZS Ekonomicznych ZS Elektronicznych ZS.
SZKOŁA W KOTOWIE PROPONUJE KIERUNKI:
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
V Turniej Zawodów m. st. Warszawy 1 i 2 kwietnia w Zespole Szkół Nr 21 odbył się V Turniej Zawodów m. st. Warszawy pod hasłem „Świadomy wybór zawodu -
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Projekt: „Opracowanie modelu poradnictwa zawodowego oraz internetowego systemu informacji edukacyjno-zawodowej” Priorytet III – Wysoka jakość oświaty Działanie.
ZNANE ZAWODY NOWE MOŻLIOWOŚCI PEWNA PRZYSZŁOŚĆ.
1 Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim Łagodzenie skutków bezrobocia na rynku pracy Powiatu Drawskiego w roku 2007 Działalność Powiatowego Urzędu.
Klasyfikacja zawodów „szkolnych” w odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Łódź, 19 marca 2015 r. DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Piotr Kuźniak Fundacja Imago
Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej Technik Górnictwa Podziemnego
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
„BEZROBOCIE A RYNEK PRACY W POLSCE”
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Monitoring zawodów - zalety i ograniczenia - Zielona Góra, 18 kwietnia 2013 roku.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE.
Rok ukończenia szkoły W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.
Rynek pracy w gminie Swarzędz. sierpień 2015 roku
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
LOSY ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2014/2015 W czerwcu 2015 nasze gimnazjum ukończyło 176 uczniów. Naukę w szkołach ponadgimnazjalnych podjęło 174 osoby: w liceach.
Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego Radom Radom tel tel.
Bezrobotni absolwenci szkół wyższych i ponadgimnazjalnych w województwie pomorskim Joanna Witkowska Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku Ogólnopolska.
Typy szkół ponadgimnazjalnych trzyletnie liceum ogólnokształcące trzyletnia szkoła specjalna przysposabiająca do pracy trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa.
Konferencja nt. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku a potrzeby rynku pracy” Białystok 17 czerwca 2010 roku Udział szkolnictwa zawodowego w Białymstoku.
Zielona Góra, 9 grudnia 2015 roku Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Spotkanie dyrektorów szkół zawodowych
Podsumowanie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na rok 2016/2017
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
Młodzież na rynku pracy - stan i struktura bezrobocia -
Technik górnictwa podziemnego
Przygotowała Roma Zielińska
Określenie potencjalnej liczby kandydatów w Rybniku - roczniki nie są równe… uczniów w klasach ósmych, 1141 uczniów oddziałach gimnazjalnych,
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Zapis prezentacji:

Cel badania: -Celem prezentacji jest przedstawienie jak absolwenci radzą sobie na rynku pracy Metoda: -Wywiad wychowawcy klasy w momencie ukończenia szkoły -Dane statystyczne PUP

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] -9 Klasa IV A – 9 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 515 Klasa IV A – 20 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca nie zgodna z wykształceniem [osoby] 138 Klasa IV B – 21 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 12- Klasa IV C – 12 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 10- Klasa IV C – 10 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 69 Klasa IV E – 15 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 74 Klasa IV F – 11 osób

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 8- Klasa IV F – 9 osób (w tym jedna osoba zadeklarowała podjęcie nauki na studiach dziennych)

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 5- Klasa IV G – 12 osób (w tym siedem osób zadeklarowało podjęcie nauki na studiach dziennych)

Praca zgodna z wykształceniem [osoby] Praca niezgodna z wykształceniem [osoby] 6- Klasa IV G – 10 osób (w tym cztery osoby zadeklarowały podjęcie nauki na studiach dziennych)

RokLiczba absolwentów Inne [os / %] Praca [os / %] Praca i studia dz. [os / %] Studia zaoczne [os / %] / 274 / 6335 / 306 / / 374 / 5740 / 3112 / 9

Nazwa Zawodu Absolwenci [osoby] Bezrobotni [osoby] Bezrobotni [%] Zatrudnienie [osoby] Zatrudnienie [%] Mech. pojazdów samochodowych 2015,01995,0 Technik elektronik ,0 Technik elektryk10110,0990,0 Technik ochrony środowiska 13215,41184,6 Technik mechatronik ,0 Tech. architektury Krajobrazu 2229,12090,9 Technik pojazdów samochodowych 4137,33892,7 Technik górnictwa podziemnego ,0