Video Contact Center Działanie i potencjalne sposoby zastosowania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Katarzyna Szypuła-Sajon
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
EBPP - nowy trend na rynku
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Marketing elektroniczny w turystyce
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Business Integration Knowledge System
Interactive Marketing Partner marketing
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Szkolenia, Coaching, PR.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Internetowego Biura Rachunkowego
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji ludzi
Wprowadzenie do golo Carcare go offline, live online.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
E-turystyka w sektorze publicznym
eConnect Inteligentne centrum obsługi
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Video Contact Center Działanie i potencjalne sposoby zastosowania SeveNet Tomasz Figura Project Manager tomasz_figura@sevenet.pl

Agenda Koncepcja Contact Center Video Contact Center – wyzwania i nowe możliwości Video Contact Center na bazie Customer Voice Portal 7.0 Przykłady zastosowań

SeveNet S.A. Firma jest obecna na rynku od ponad 11 lat Posiadamy 3 lokalizacje: Gdańsk - centrala, Warszawa, Katowice Zajmujemy się integracją systemów teleinformatycznych Mamy bardzo duże doświadczenie w zakresie budowy sieci do transmisji głosu, video i danych, systemów Call Center i Contact Center Posiadamy status Cisco Silver Partner Posiadamy Autoryzacje Cisco ATP - Advanced Technology Partner dla Unified Contact Center Enterprise oraz Customer Voice Portal Współpracujemy z czołowymi dostawcami sprzętu Nasi Klienci to największe instytucje finansowe w kraju

Pomysł jest najważniejszy… Minimum Maximum $0.04 $0.23 $0.74 $1.48 $1.99 $4.98 Średnia cena za różne rodzaje kawy $.01–$.02 Za kubek $.05–$.25 Za kubek $.75–$1.50 Za kubek $2.00–$5.00 Za kubek Wiedza i Doświadczenie Towar Dobro Usługa Grafika: BusinessWeek, 2005 Źródło: Pine and Gilmore, The Experience Economy, 1999

Dlaczego istnieją Contact Center „Pozyskanie nowych klientów jest 6 do 7 razy bardziej kosztowne niż utrzymanie obecnych” „2/3 klientów zmienia firmę z powodu niedostatecznego poziomu obsługi”

Najczęstsze zadania Contact Center Obsługa klientów Utrzymanie klientów Redukcja kosztów obsługi klienta Wsparcie sprzedaży Pozyskiwanie nowych klientów Zwiększenie dochód z istniejących klientów Stworzenie więzi pomiędzy firmą a klientem Oferowanie nowych usług Dobrze zaprojektowane i zarządzane Contact Center może stanowić dla firmy znaczące źródło przychodów lub oszczędności, a co jeśli nie wszystko działa idealnie…

Gethuman standard v1.0 1. Pozwól mi rozmawiać z człowiekiem 2. Poinformuj mnie ile będę musiał czekać 3. Nie każ mi powtarzać wszystkiego od początku 4. Oddzwoń do mnie jeżeli jestem zbyt zajęty aby czekać na odpowiedź 5. Umożliw mi szybkie wybieranie funkcji 6. Krótkie zapowiedzi 7. Pozwól mi przerwać zapowiedzi i przejść do następnego etapu 8. Nie rozłączaj się jeżeli się pomyliłem 9. Spersonalizuj system pod moje wymagania 10.Operatorzy powinni komunikować się prostym językiem Ruch GetHuman powstał jako rzecznik milionów konsumentów którzy chcieli być traktowani z godnością podczas kontaktu z korporacyjnymi systemami wsparcia klienta. Jego celem jest przekonanie firm że zapewnienie wysokiej jakości systemów zdalnej obsługi klienta i zadowolony klient kosztują znacznie mniej lub dają wyższe zyski niż zła obsługa i zirytowany klient.

W jakim kierunku następuje rozwój „Czasy „czystych” call center przeszły już do historii. Klienci oczekują możliwości komunikowania się z firmą za pomocą kanałów najbardziej im odpowiadających (SMS, e-mail, czat, telefon)” „Najważniejszy postulat klientów wynika z przekonania, że contact center powinny zwiększyć poziom komunikacji proaktywnej. 54,1% Europejczyków (w tym 63,6% Polaków) uważa, że znacznie przychylniej postrzegałoby firmę po otrzymaniu proaktywnego telefonu” „W przyszłości contact center będą zmierzać do dobrowolnego zastosowania komunikacji proaktywnej. Klienci z zadowoleniem przyjmą takie rozwiązanie... … jest to bowiem postrzegane jako przejaw troski firmy o klienta” Genesys Consumer Survey 2007 Oczekiwania firm: Optymalizacja kosztów Oferowanie nowych usług klientom Oczekiwania klientów: Personalizacja kanałów dostępowych zgodnie z oczekiwaniami klienta Możliwość wybrania sposobu komunikacji Większa proaktywność komunikacji

A dzisiaj, ludzie coraz częściej oczekują Video „Ludzie przełomu Milenium" Ciągła potrzeba bycia „on-line” Wychowani na video „A reszta" Coraz częstsza potrzeba komunikacji Wychowani na telewizji The Video Opportunity W ogólnym przebiegu komunikacji międzyludzkiej 40% to komunikaty werbalne (mowa), a 60% to komunikaty niewerbalne poprzez: mimikę, gesty, spojrzenia, ruch itp.

Video – nowe możliwości Komunikacja multimedialna Umożliwia tworzenie nowych form rozrywki Atrakcyjna dla nowych klientów Tworzy nowy model biznesu Większe możliwości interakcji z klientem Nowe rodzaje usług „Pozwoli Pan/Pani że to pokażę…“ Ponad 50% komunikacji „twarzą w twarz” jest niewerbalna Zwiększa skuteczność przekazu Buduje przywiązanie Klienta

Strategie budowania usług Enterprise Video Solutions Aplikacje Interaktywno-rozrywkowe Aplikacje Usługowe Aplikacje Biznesowe Aplikacje Video Usługi Streaming Video Interaktywne treści Video Samoobsługowe usługi Video Usługi Unified Communications Informacje Video Video Agenci Komunikacja Usługi dla Klienta

Główne aspekty skutecznej strategii Video Umożliwić dostęp do usług video poprzez wiele rodzajów urządzeń zgodnie z upodobaniami użytkowników (np. urządzenia 3G, Kioski-Video, itp.) Zapewnić spójną infrastrukturę zarówno dla dostarczania interaktywnych treści jak i aplikacji video Dążyć do integracji z innymi systemami komunikacyjnymi (np. głos/tekst, obecność/chat, konferencje, itp.) Zapewnić możliwość dostarczenia aplikacji/usług do domu i odwrotnie

Video Contact Center na bazie Customer Voice Portal 7.0

Customer Voice Portal 7.0 Dzięki integracji wielu technologii CVP wprowadza nową jakość w zakresie możliwości świadczenia klientom usług za pośrednictwem contact center. Self Service (IVR) – VoiceXML, speech, service creation and mgmt Video – Video self service, video queuing, active video agent Call Control – SIP B2BUA and H.323, network queuing Call Routing – multi site intelligent call routing via IP and TDM Reporting – cradle to grave data repository to drive reports Management – centralized web based OAM&P Vendor interoperability – integration with leading ACDs and IVRs Produkt dostarcza otwartą architekturę umożliwiającą budowę zaawansowanych „portali” do świadczenia usług video.

Możliwości aplikacji Video w CVP 7.0 Samoobsługowe serwisy video Kolejkowanie video Video Agent 3G Mobile Video Kiosk Telepresence Wsparcie dla telefonów 3G Zintegrowane z Cisco Unified Video Advantage Zintegrowane z Cisco Telepresence

Video Contact Center w działaniu Użytkownik Video-kiosku CVP SIP VXML/SIP RTP (video) Użytkownik mobilny 3G Gateway Video Agent Video Browser/Streamer Użytkownik nawiązuje połączenie video z telefonu 3G lub innego urządzenia video np. kiosk-video Użytkownik nawiguje po „video menu” w celu wyboru trybu samoobsługi lub przekierowania połączenia Użytkownik ogląda wybrane przez siebie treści video lub nawiązuje połączenie „on-line” Użytkownik ogląda treści wideo (nagrane lub na żywo) podczas oczekiwania na połączenie z Agentem Nawiązanie połączenia video 1 lub 2 kierunkowego pomiędzy dzwoniącym a Agentem Agent ma możliwość dynamicznego prezentowania dodatkowych treści video

Funkcjonalność Video CVP Usługa Funkcjonalność Zalety Video Menus Prezentacja „IVR menu” za pomocą video Dzwoniący dokonuje wyboru za pomocą kliknięcia lub głosu Szybsza, bardziej intuicyjna obsługa Video Self Service Dzwoniący ma możliwość oglądania opublikowanych treści video lub połączyć się „on-line” z agentem Większa interakcja z dzwoniącym Video Queuing Dzwoniącemu są prezentowane treści video kiedy oczekuje na połączenie z agentem Zmniejszenie niezadowolenia dzwoniącego Video Agent Połączenie Punkt-Punkt pomiędzy dzwoniącym a agentem One-way: dzwoniący widzi agenta lub agent widzi dzwoniącego Two-way: obie strony rozmowy widzą się wzajemnie Agent może prezentować dodatkowe treści video Możliwość nagrania całej sesji Video/Audio Możliwość prezentowania różnorodnych treści „how-to” Większe zrozumienie przekazu

Przegląd wybranych funkcjonalności Samoobsługowy „Video IVR” i kolejkowanie Video Agent 2 warianty rozwiązania Basic Video Service Tradycyjne połączenia głosowe oraz kolejkowanie dla przychodzących rozmów z możliwością eskalacji do połączeń video (pomiędzy dzwoniącym a agentem) w momencie kiedy agent jest dostępny. Full Video Service Funkcjonalność „Video menu”, samoobsługowy „video IVR”, kolejkowanie video, Video Agent wspierający połączenia video z telefonów 3G i urządzeń typu Cisco Unified Video Advantage (CUVA).

Basic Video Service vs. IVR w wersji Full Video Service

CVP Basic Video Service Wykorzystuje CVP „call flow” ale: VxML IOS Browser jest zastąpiony przez IVP Media Streaming Proxy CVP Media Server zastąpiony przez CVP Video Media Server Wymagania CVP 7.x Call Server CVP 7.x VXML Server, VXML Gateways dla audio IVR (mixed mode) Uruchomiona opcja Video dla agentów/urządzeń zarejestrowanych w CUCM Video “kiosk” , videoterminal 7985G zarejestrowany w CUCM Urządzenia Telepresence Sprzęt Cisco IP Video Conferencing, RADVISION IVP (Interactive Video Platform) i RADVISION iCONTACT NIE są konieczne przy Basic Video. 3G gateway nie są wspierane w tej wersji Basic Video. CVP SIP B2BUA jest użyty jako platforma „call control” umożliwiająca zestawienie połączenia pomiędzy dzwoniącym a CUCM. H323 Voice Browser nie jest wspierany dla połączeń video.

Basic Video - Urządzenia końcowe Urządzenia końcowe dla klienta lub agenta CUVA (Video Advantage) 2.0.3 lub późniejszy z telefonami 794xG, 796xG, 797xG SCCP („SIP load” nie wspierany przez CUVA) Video7985G phone (built-in video) Telepresence Urządzenia końcowe agenta CUVA lub 7985G Telepresence Tylko Audio-Agent 3G Mobile NIE CUVA or 7985G TAK Klienci

CVP Full Video Service Funkcjonalność „Video IVR”, kolejkowanie video, prezentacji video przez agenta Wymagane komponenty Unified CVP 7.0 Call Server / Video Media Server Cisco IP Videoconferencing hardware (MCU/EMP/Chassis) RADVISION Interactive Video Platform (IVP kontroluje MCU). Video enabled agents/devices on CUCM. 3G Gateways wymagane do wsparcia telefonów 3G. IVP SIP B2B User Agent pośredniczy w połączeniu. Wsparcie tylko dla połączeń SIP. CVP Call Control Server pośredniczy w połączeniu IVP i ICM, i obsługuje ‘agent movie push HTTP requests’.

Video Agent

Video Agent – Desktop - Listing Główna lista Lista video Szczegóły video Video wprowadzane przez administratora

Video Agent – Desktop – i18n Wsparcie dla wielu wersji językowych

Video Agent – Desktop - Play „Odtwórz dzwoniącemu” CUVA Możliwość sterowania przez dzwoniącego

Przykłady zastosowań

Problemy Niesłyszących z urzędami państwowymi Niewystarczająca dostępność tłumaczy języka migowego w urzędach państwowych Szkolenia urzędników z zakresu języka migowego obejmują tylko podstawowe słownictwo Różnorodność odmian języków – Polski Język Migowy vs Systemowy Język Migany Bariery psychologiczne w kontakcie z osobami słyszącymi Kłopoty ze zrozumieniem tekstu Problemy komunikacyjne w dotarciu do urzędu

Koncepcja zastosowania Video Contact Center Scenariusz 1 Do urzędu przychodzi osoba Niesłysząca w celu załatwienia swojej sprawy. Urzędnik obsługujący petenta po nawiązaniu połączenia do centrum tłumaczeń komunikuje się z Niesłyszącym za pośrednictwem tłumacza. Niesłyszący petent w urzędzie Tłumacz języka migowego w zdalnym centrum Urzędnik - Połączenie video - Połączenie głosowe

Koncepcja zastosowania Video Contact Center cd.. Scenariusz 2 Terminal multimedialny jako stacjonarny punkt informacyjny dający osobom Niesłyszącym dostęp do informacji publicznej w języku migowym. Umożliwia realizację połączeń video do zdalnego centrum tłumaczeń.

Dodatkowe możliwość zastosowania Potencjał dla zastosowań video - zarówno prezentowanego statycznie jak i mobilnie - jest oczywisty a biznes wciąż „odkrywa” nowe możliwości. Klient – Video Contact Center Możliwość interaktywnej komunikacji „twarzą w twarz” i świadczenia nowych usług Bezpieczeństwo – Systemy monitoringu Monitorowanie posiadłości, systemy informowania właściciela o włamaniu Zdrowie – Telemedycyna Lekarze świadczą zdalne porady i usługi diagnostyczne Handel – System informacji konsumenckiej Systemy doradztwa i informacji o produkcie poprzez kioski multimedialne Finanse – Zarządzanie aktywami Zdalne doradztwo i porady „twarzą w twarz” z ekspertem Podróże – Usługi Assistance Informacja dla kierowców o usuwaniu częstych drobnych usterek itp.

Kontakt: Tomasz_Figura@sevenet.pl Dziękuję za uwagę. Kontakt: Tomasz_Figura@sevenet.pl