Telepraca Korzyść nie tylko wizerunkowa Łukasz Kowalik
Jak w praktyce skutecznie połączyć korzyści wizerunkowe i biznesowe w firmie?
Z czym kojarzy się telepraca?
Z czym mogłaby się kojarzyć telepraca?
Telepraca – korzyści wizerunkowe Firma dbająca o środowisko – ograniczenie liczby podróży oraz zużycia energii Firma otwarta na osoby wykluczone społecznie Firma odpowiadająca na problemy demograficzne Firma przyjazna rodzinie
Tytuł slajdu/prezentacji Telepraca – korzyści biznesowe Wzrost satysfakcji i lojalności pracowników – obniżenie kosztów rekrutacji i wdrożenia pracowników Zwiększenie efektywności pracy Najzdolniejsi ludzie (również z terenów oddalonych od firmy) Niższe koszty (redukcja przestrzeni biurowej, zwiększenie wagi dokumentów elektronicznych, energii, dojazd do pracy, odzież, żywność, opieka nad dziećmi) Możliwość dalszej pracy pomimo zmiany sytuacji życiowej (choroba, macierzyństwo, opieka nad chorym, przeprowadzka) Spadek absencji chorobowej Podtrzymanie ciągłości pracy w sytuacjach awaryjnych Wirtualne zespoły Zwiększenie elastyczności czasu pracy
Podsumowanie Globalne trendy - integracja CSR CSR – element strategii firmy Flexicurity – możliwość... konieczność?
Dziękuję...
Q & A