11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Efekty kluczowych działań i form wsparcia
Advertisements

prof. dr hab. Juliusz Gardawski Dialog społeczny a rozwój gospodarczy
Administrator projektu: WSZiA w Zamościu
Fundusze strukturalne UE. 2 Fundusze unijne na lata – nowy plan Marshala Wraz z wejściem do Unii Europejskiej 1 maja 2004 r. Polska stała się
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
ZAMOJSKI ZESPÓŁ STAROMIEJSKI – RYNEK WODNY
Strategia Wdrażania Priorytetów Regionalnych PO KL w województwie pomorskim Styczeń 2008 r.
Strategia wdrażania komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie pomorskim Departament Europejskiego Funduszu.
Ożywienie mechanizmów partnerstwa lokalnego poprzez realizację zadań Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Śrem Partnerzy: Gmina Śrem/Ośrodek Pomocy.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
System ewaluacji NPR i NSRO
Grzegorz Lato, Hryhorij Surkis i Michel Platini odsłonili logo Euro 2012 zebranym gościom, wśród których byli najważniejsi ukraińscy politycy z prezydentem.
WYRÓŻNIENIE PRACOWNIKA URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU MIASTO SŁUPSK
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
POTENCJAŁY, PROBLEMY I PROPONOWANE KIERUNKI ROZWOJU POWIATU ŚWIECKIEGO r.
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
BEZPIECZEŃSTWO EKSPLOATACJI MASZYN, URZĄDZEŃ I BUDYNKÓW Miejsce, data Kampania na rzecz zdrowych miejsc pracy prowadzona w latach.
WSPÓŁPRACA STRAŻAKÓW BEZ GRANIC
SPRAWOZDANIE SZKOLNEGO KLUBU EUROPEJSKIEGO „EURO-FANI” Z REALIZACJI PLANU PRACY W ROKU KALENDARZOWYM 2012 – - EUROPEJSKIM ROKU AKTYWNOŚCI OSÓB STARSZYCH.
Jan Szomburg Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Gdańsk, r. Dialog i partnerstwo dla rozwoju Pomorza.
Instytut Europejski Stanowisko w sprawie polskiej prezydencji w Unii Europejskiej Warszawa,
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Kampania wizerunkowa Polski przed
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Szkolenia, Coaching, PR.
Katarzyna Sobierajska
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
Możliwości związane z wykorzystaniem modelu partnerstwa publiczno-prywatnego w inicjatywach logistycznych Wielkopolski.
ŚWIATOWA FEDERACJA NARODOWYCH ZWIĄZKÓW BIUR PODRÓŻY
Rejs pokolenia JP2 dookoła świata Ku Cywilizacji Miłości
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Integracja bez barier językowych Kurs językowy odbył się w okresie od 04. października do 03. listopada 2007r. Budżet projektu: Całkowita wartość projektu.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Kongres Rozwoju Obszarów Wiejskich Kuźnia Napoleońska, 4 września 2014r.
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza - dotychczasowe wyniki z realizacji projektu Dr inż. Aleksander Buczacki Warszawa, 26 kwietnia 2007 r.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Projekt Comenius Regio
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
AKTYWNOŚCI SENIORALNE Fundacja Inicjatyw Społeczno – Kulturalnych FORUM LIDER LOKALNEJ KOALICJI NA RZECZ STAREGO PRZEDMIEŚCIA I GŁÓWNEGO MIASTA Fundacja.
Charakterystyka partnerstwa lokalnego „W krainie dzikiej róży-Góry Pieprzowe” Kielce, 11 kwietnia 2015 r. Katarzyna Batko PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ.
Międzynarodowa integracja gospodarcza
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
Naród To zorganizowana zbiorowość ludzi o wspólnych dziejach, pochodzeniu itp… Każdy naród dąży do posiadania własnego państwa.
Naród  To zorganizowana zbiorowość ludzi o wspólnych dziejach, pochodzeniu itp…  Każdy naród dąży do posiadania własnego państwa.
IDEA SIECI I RADY POMIOTÓW REINTEGRACYJNYCH. To Zjawisko polegające na łączeniu w bardziej lub mniej formalny sposób. Jest obecne w Polsce od momentu.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Seminaria nt. komitetów monitorujących na lata
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
ROK RZEKI WISŁY 2017 BUDUJEMY DOBRĄ MARKĘ WISŁY pomysł
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych Kazimierz Dolny, 12 października 2007

22 Euro 2000 Jak? Dlaczego? Rezultaty Wnioski

33 Euro 2012 Dlaczego kandydować? Dlaczego popierać kandydaturę? Czego oczekiwać od partnerstwa? –Cel –Promocja –Wydarzenia sprzyjające integracji partnerów

44 Euro Jak przekonać UEFA? Pierwsza kandydatura wspólna w historii: Dwa kraje – dwie kultury – jeden język Dwa narody żyjące futbolem 2.Dlaczego? Sytuacja krajów kandydujących Stosunkowo słabo rozwinięta turystyka Jednakowe problemy społeczno-ekonomiczne

55 Euro Wyniki? Finansowe Wizerunek Sfera ekonomiczna

66 Euro Dlaczego? –Hiszpania –Kraje o dużych perspektywach –Ważne wydarzenia –Symbol narodowy –Siła futbolu –Aby zaistnieć na skalę światową przez 4 lata –Demonstracja dynamiki i potencjału innowacyjności kraju –Olbrzymia wartość dla dynamiki wewnętrznej w kraju

77 Euro Dlaczego można oczekiwać zaangażowania spółek? Wyjątkowa okazja dla kraju: –Tożsamość –Duma –Wiara w swój kraj

88 Euro Czego oczekiwać od partnerstwa? Partnerzy gospodarczy muszą współkreować dynamikę procesów związanych z Euro 2012 Partnerzy muszą zaistnieć w emocjach i uczestniczyć w entuzjazmie społecznym 4.Cel Naród Firmy Świat

99 Euro Kampania wizerunku 4 lata na przekucie marzeń i emocji w rzeczywistość 6.Kampania promocyjna Firmy zakładają promocję branży i kraju Kampania reklamowa Informacja na placach budowy Informacja w miastach

10 Euro Wydarzenia pomagające uzyskać nowych partnerów 8.Komitet zaangażowanych, charyzmatycznych osób współpracujących z partnerami 9.Klub 2012: Firmy manifestujące poparcie Euro 2012 Promocja idei w krajach-organizatorach Zaangażowanie środowisk opiniotwórczych Promocja najbardziej atrakcyjnych miejsc – pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata

Dziękuję za uwagę Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000