11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych Kazimierz Dolny, 12 października 2007
22 Euro 2000 Jak? Dlaczego? Rezultaty Wnioski
33 Euro 2012 Dlaczego kandydować? Dlaczego popierać kandydaturę? Czego oczekiwać od partnerstwa? –Cel –Promocja –Wydarzenia sprzyjające integracji partnerów
44 Euro Jak przekonać UEFA? Pierwsza kandydatura wspólna w historii: Dwa kraje – dwie kultury – jeden język Dwa narody żyjące futbolem 2.Dlaczego? Sytuacja krajów kandydujących Stosunkowo słabo rozwinięta turystyka Jednakowe problemy społeczno-ekonomiczne
55 Euro Wyniki? Finansowe Wizerunek Sfera ekonomiczna
66 Euro Dlaczego? –Hiszpania –Kraje o dużych perspektywach –Ważne wydarzenia –Symbol narodowy –Siła futbolu –Aby zaistnieć na skalę światową przez 4 lata –Demonstracja dynamiki i potencjału innowacyjności kraju –Olbrzymia wartość dla dynamiki wewnętrznej w kraju
77 Euro Dlaczego można oczekiwać zaangażowania spółek? Wyjątkowa okazja dla kraju: –Tożsamość –Duma –Wiara w swój kraj
88 Euro Czego oczekiwać od partnerstwa? Partnerzy gospodarczy muszą współkreować dynamikę procesów związanych z Euro 2012 Partnerzy muszą zaistnieć w emocjach i uczestniczyć w entuzjazmie społecznym 4.Cel Naród Firmy Świat
99 Euro Kampania wizerunku 4 lata na przekucie marzeń i emocji w rzeczywistość 6.Kampania promocyjna Firmy zakładają promocję branży i kraju Kampania reklamowa Informacja na placach budowy Informacja w miastach
10 Euro Wydarzenia pomagające uzyskać nowych partnerów 8.Komitet zaangażowanych, charyzmatycznych osób współpracujących z partnerami 9.Klub 2012: Firmy manifestujące poparcie Euro 2012 Promocja idei w krajach-organizatorach Zaangażowanie środowisk opiniotwórczych Promocja najbardziej atrakcyjnych miejsc – pozycjonowanie kraju na turystycznej mapie świata
Dziękuję za uwagę Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000