Ocena świadczeń zdrowotnych w Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku
W ankiecie brało udział 74 osoby 67% pielęgniarki 15% sekretarki 9% lekarze 9% personel średni
Moja praca powoduje że czuję się
Ocena współpracy z oddziałami
Ocena współpracy z Izbą Przyjęć
Ocena współpracy z konsultantami
Ocena współpracy z pracownią bronchoskopii
Ocena pracy z dokumentacją medyczną
Ocena pracy na dyżurze
Współpraca z działem rtg
Współpraca z pracownią CT
Współpraca z laboratorium
Współpraca z mikrobiologią
Współpraca z działem technicznym
Ocena działu higieny
Ocena transportu wewnętrznego
Współpraca z apteką
Ocena działu żywienia
Ocena pralni
PODSUMOWANIE
WNIOSKI Bardzo dobrą ocenę uzyskały działy nie związane bezpośrednio ze świadczeniem usług medycznych Apteka (55pkt.) pracownie rtg (52 i 50pkt) laboratoria (44pkt)
Wnioski Zdecydowanie negatywną ocenę uzyskały usługi świadczone przez firmy współpracujące: żywienie (5pkt) pralnia ( -30pkt)
Wnioski Najniższe oceny związane z bezpośrednimi świadczeniami medycznymi uzyskały: Izba Przyjęć (16pkt.) praca na dyżurze (18pkt.) współpraca z konsultantami (20pkt.) praca z dokumentacją medyczną (27pkt.)