Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

Patriotyzm przyszłości.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
ku lepszej przyszłości”
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego. Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu – Program wprowadzony.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Izabela Kołodziejczyk
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Szkoła Współpracy.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Co chcieliśmy osiągnąć?
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
czyli ważne i ciekawe wydarzenia w roku szkolnym 2013/2014
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Sieć Sieć Mam takie marzenie… dr Danuta Elsner. Cele wykładu Przedstawienie: Wizji całościowego obrazu reformy systemu doskonalenia nauczycieli. Sieci,
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
DEBATA SZKOLNA.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Nasz udział w programie „Szkoła z klasą 2.0” rok szkolny 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Glichowie.
Rok szkolny 2015/2016 będzie drugim rokiem trwania naszego projektu szkoleniowego w ramach europejskiego programu Erasmus Plus. Dziewiątka naszych nauczycieli:
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Swobodna 73a, Wrocław, tel: ; fax:
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Dziecko romskie w szkole
Działania podejmowane na rzecz dzieci romskich w ramach Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce na terenie woj. lubuskiego.
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Szkoła Promująca Zdrowie
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
czwarte spotkanie Zespołu
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Imię i nazwisko nauczyciela
Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
Imię i nazwisko nauczyciela
Planowanie Twojego biznesu Forever
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins

Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie

Trochę informacji Plan działań dla szkoły podstawowej: ~ wzbogacenie zasobów sprzyjających refleksji kulturowej ~ wzrost zaangażowania rodziców i opiekunów w działania szkoły Pudełko ze skarbami dla każdego

Osoby, które są dla mnie ważne W co wierzę? Moja historia Marzenia na przyszłość CO lubię robić Ulubione Ważne wydarzenia w moim życiu

Dzieci w Wielkiej Brytanii takie jak ja

Rezultaty ~ tożsamość w klasie ~ dzielenie się doświadczeniem i poznawanie innych ~ Szacunek dla własności swojej i innych ~ wzrost samooceny u dzieci ~ korzyści wynikające z TIK

Jakie są skutki kwestionowania lub krytykowania tożsamości?

YouTube - This is our houseYouTube - This is our house/ To jest nasz dom

Co widzisz?

Studium przypadku 6 – Miesiąc poświęcony historii Cyganów Romskich i Wędrujących Romów Miesiąc historii Cyganów Romskich i Wędrujących Romów (czerwiec) Wiejska szkoła podstawowa: napięcie pomiędzy dwoma społecznościami od chwili założenia sześć lat temu obozu przez Wędrujących Romów na obrzeżach miasta. Dwoje nauczycieli uczestniczyło w warsztatach prowadzonych przez CREDS Zorganizowano tydzień zajęć dla całej szkoły. Uczniowie poznawali tradycję, opowieści, muzykę, sztukę i rękodzieło, np. robienie papierowych kwiatów i zdobienie ubrań cekinami.

– Miesiąc poświęcony historii Cyganów Romskich i Wędrujących Romów Wszyscy uczniowie zwiedzili Muzeum Romskie, gdzie poznawali historię vardos (tradycyjnych wozów cygańskich) i współczesnych przyczep, oraz aspekty życia wędrujących Romów W spotkaniu podsumowującym uczestniczyli rodzice uczniów z rodzin wędrujących Romów i innych rodzin. Znaczący wpływ na społeczność lokalną. Wszyscy rodzice stwierdzili, że chcieliby pomagać przy organizacji kolejnych imprez z cyklu miesiąca Romów

Komunikacja z Rodzicami  Łatwiej w szkole podstawowej – jeden nauczyciel  Trudniej w szkole średniej - wielu nauczycieli  Informacje o poszczególnych przedmiotach  Wychowawca  Przewodniczący w danym roku szkolnym

Studium przypadku10 i 11 Angażowanie rodziców  Szkoła średnia w Anglii  Brak wsparcia rodziców w uczeniu się  Ojcowie mniej kontaktują się ze szkołą niż matki  Chłopcy z trudnościami w nauce  “Dzień - Ojcowie i Synowie”  Sport, gry zespołowe, piknik  Możliwość rozmowy z ojcami  Pozytywna informacja zwrotna od ojców i synów  Lepsze osiągnięcia w nauce

Studium przypadku10 i 11 Angażowanie rodziców  Odosobnione rodziny tureckie i kurdyjskie  Pochodzenie wiejskie i niski poziom edukacji  Narodowości kojarzone z trudnościami w nauce  Skoncentrowanie na matkach  Obawa przed samodzielnym wychodzeniem z domu  Brak znajomości języka angielskiego  Lekcje języka angielskiego jako drugiego lub obcego w obecności tureckiego asystenta  Informacja o systemie edukacji w Wielkiej Brytanii  Spotkania z nauczycielami przy wsparciu tureckiego asystenta.