PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW

Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Zwickau (Niemcy – Saksonia) W terminie od r. W ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.

Warszawa 2013.
D I N O P A R K i J U R A P A R K WYCIECZKA ROWEROWA DO KRASIEJOWA GRUPA III NTUE „MOJA GMINA” r.
Bezpieczne wakacje w Dębowym Mieście
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Organizatorzy: Alina Cudna Jadwiga Marcinkowska
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
Wymiana polsko-angielska
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Kolegium Zakonu Pijarów
DZIEŃ BEZ PRZEMOCY GOŚCINO, 04 CZERWCA 2013.
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
WARSZTATY KOŃSKIE „Z KONIEM NA TY”
Katarzyna Pietrzyk Piątek Tego dnia 22 osobowa grupa z Polski dotarła do Barnstaple. Wszyscy musieliśmy wstać wcześnie rano, jednak nikomu.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.
Londyn Autor: Zosia Mitrus kl.6 D. W pociągu do Warszawy. Czy za godzinę będziemy w Warszawie? Tak Marysia. Sprytna Marysia.
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Projekt wykonany przez Basię Szeląg
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Zielona Szkoła w Mierzynie Od 16 do 18 maja 2012 roku, klasy IIIa i IIIc przebywały na Zielonej Szkole w Mierzynie. Uczniowie rozpoczęli wycieczkę od.
Zapraszamy na wirtualną wycieczkę z klasą III a Szkoły Podstawowej Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu do DINOPARKU w Kołacinku 21 września.
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Staż w Plymouth.
Wycieczka do Trójmiasta
EK -JUNI R przedszkole niepubliczne muzyczno-językowo-sportowe WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W SZKOŁACH PARTNERSKICH NA WĘGRZECH ( ), HISZPANII (03/ )
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
„Wyjazd był ośmiodniowy od soboty do niedzieli.” Ile dni byli Pa ń stwo w Ziemi Ś wi ę tej ?
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Wycieczka do Nysy W grudniu udaliśmy się szynobusem na wycieczkę do Nysy Podczas spaceru podziwialiśmy takie atrakcje jak: Wieżę Wrocławską, Fontannę Trytona,
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Piotr Wiśniewski Ewa Kurowska Mateusz Misiak Ignacy Bielecki Andrzej Krasnodębski.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Wizyta uczniów Gimnazjum nr 104 w TVP na ul. Woronicza.
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Wycieczka do „CERAMILANDII”
Młodzi i zwariowani.
Wycieczka w Góry Świętokrzyskie
„Różnorodność nas uskrzydla”

PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW 06.07.2009 – 17.07.2009

Dzień 1 Dzisiaj zaczęły się kolonie w naszej szkole. Wszyscy stawiliśmy się punktualnie o 8.30. Kierownik p. Anna Gajewska przedstawiła nam program i regulamin kolonii. Zapoznała nas z wychowawcami, z p. Jarkiem Niedzielą i p. Iwoną Stachlewską, a także z pomocą nauczyciela p. Barbarą Dybiec. Wybraliśmy nazwę dla grupy. Padło wiele propozycji, ale najbardziej spodobały się nam „Słoneczka”. Czeka nas wiele atrakcji i niespodzianek!!!

Dzień 2, 4 i 6 - Basen Wszyscy pluskaliśmy się w basenie. Było super!!! Baaaaaaardzo lubimy się kąpać!!!!

Dzień 3- Dinopark Pierwsza wycieczka! O godz 8.00 spotkaliśmy się pod szkołą. „Zapakowaliśmy” się do autokaru i pojechaliśmy do Kołacinka do Dinoparku. Spędziliśmy tam 4 godziny na super zabawie. Zwiedzaliśmy park z przewodnikiem, który opowiadał nam o spotkanych dinozaurach. Odkopywaliśmy szkielet dinozaura i oglądaliśmy jak wykluwa się jajo dinozaura. Mogliśmy również zaobserwować jak gad wynurza się z jeziora. Zjedliśmy również pyszną kiełbaskę z grilla i poszaleliśmy na placu zabaw. Kupiliśmy wspaniałe pamiątki. Wycieczka bardzo nam się podobała i chcielibyśmy tam wrócić.

Dzień 3 - Dinopark

Dzień 5- Sromów, Nieborów Dzisiaj wybraliśmy się na długą wycieczkę. Pierwszym etapem naszej podróży była wizyta w Muzeum Sztuki Ludowej w Sromowie. Następnie udaliśmy się do Nieborowa do „Kuźni u Kowala”. Gospodarz bardzo ciekawie i wesoło opowiadał nam o historii koni i piesków mieszkających tam. Nauczyliśmy się czyścić i karmić konie. Każdy spróbował też jazdy konnej. Przejechaliśmy się również wozem po okolicznych bagnach, a także grillowaliśmy. Wracając wstąpiliśmy do Pałacu, gdzie zwiedziliśmy piękne wnętrza i spacerowaliśmy po parku. Czas upłynął nam niezwykle szybko i z żalem musieliśmy wracać do domów.

Dzień 5 - Kuźnia u Kowala

Dzień 5 – Pałac w Nieborowie

Dzień 7 – Muzeum Ziemi Sochaczewskiej i wypad na lody Obejrzeliśmy Wystawę stałą: Pole Bitwy 1939-1945"Drogi do zwycięstwa 1945„ Wystawę plenerową: „ekspozycję plenerową sprzętu bojowego Wojska Polskiego „ Wystawę archeologiczną: „Przeszłość w ziemi ukryta: Archeologia Ziemi Sochaczewskiej „

Dzień 7 – Muzeum Ziemi Sochaczewskiej Wypad na lody Dzień 9 – wycieczka do Mc Donalds

Dzień 8 – wizyta w ogródku jordanowskim

Dzień 10 – Dyskoteka z konkursem Mam Talent