PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Advertisements

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Istota i przesłanki badań marketingowych
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
zarządzanie produkcją
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Marketing elektroniczny w turystyce
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
opis projektu jednym zdaniem
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
DECYZJE CENOWE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Prezentacja możliwości jakie daje system SMSPrzypominacz.pl wraz z przykładami jego wykorzystania w branży turystycznej.
Nazwa szkoły: Gimnazjum im
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
PODSTAWOWE INFORMACJE
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
Marketing usług agroturystycznych
Ul. 1 Maja Częstochowa tel./fax fax
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
dane z systemów rezerwacyjnych (116 touroperatorów) ekspercki ranking „top 50” ostateczne potwierdzenie uczestnictwa 35 firm graniczny poziom obrotów.
„Globalne systemy rezerwacji GDS”
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja Gdańsk - PODR
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
BIURO PODRUŻY,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu: Informatyczna Obsługa Biura.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
 Nazwa : encarto  Adres www :  Siedziba :ul. Czerwonego Krzyża 6/ Warszawa Polska  Forma prawna : Spółka z ograniczoną.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Przedsiębiorstwo „Xero-as” prowadzi działalność produkcyjno – usługową. W naszej ofercie można znaleźć:  nadruki na wszelkie powierzchnie płaskie (koszulki,
Euromarketing dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO –Travelgers II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Dębicy Opiekun – Katarzyna Buszek.
Firmy globalne.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
travel margie’s margie’s travel
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska, Niemcy, Austria, Włochy, Szwajcaria). TUI w Polsce powstała w 1997 i reprezentuje w naszym kraju europejski koncern TUI Travel PLC. TUI Poland Sp. z o.o. należy w 100% do TUI AG.

TUI Poland znalazła się w pierwszej czterdziestce rankingu największych krajowych przedsiębiorstw - „Pięćsetka Polityki”. W 2007 roku całkowite obroty spółki TUI Poland wzrosły o 21 procent - do poziomu 367 milionów PLN, a wynik finansowy wyniósł 4 miliony PLN. Firma posiada 35 biur TUI Centrum Podróży, swoje usługi oferuje także w 400 biurach agencyjnych.

STRATEGIA MARKETINGOWA Strategia marketingowa to seria zintegrowanych działań prowadzących do trwałej przewagi marketingowej. rynek docelowy (segmentacja) rynek docelowy (segmentacja) pozycjonowanie produktu pozycjonowanie produktu

Rynek docelowy Klientami są osoby ceniące komfort i bezpieczeństwo, dla których ważne jest by ich urlop był dokładnie zaplanowany i zorganizowany. Klientami TUI są osoby ceniące komfort i bezpieczeństwo, dla których ważne jest by ich urlop był dokładnie zaplanowany i zorganizowany.

Przykładowa oferta biur podróży w lipcu 2008 Biuro Liczba krajów, do których organizowane są wycieczki Średnia cena [zł] Tui143380,75 Neckermann Ecco Holiday Scan Holiday102738,5 Orbis Travel82749,5 Itaka72470 Oasis Tours32420

Grupa docelowa Grupą docelową są osoby zamożne, głównie z wyższej i bogatej średniej klasy społecznej. Wiek zależny jest od rodzaju, ceny i oferowanego miejsca.

Pozycjonowanie Rynek usług turystycznych ze względu na charakter świadczonych przez różne biura usług możemy podzieli na dwie grupy strategiczne: Ecco Holiday Scan Holiday Orbis Travel Itaka Oasis Tours 1 grupa strategiczna TUI Neckermann 2 grupa strategiczna

Pozycjonowanie Grupa nastawiona jest na zamożniejszą klientelę. Biuro stawia na najwyższą jakość usług gwarantującą wysoki komfort, co pociąga za sobą odpowiednio wygórowaną cenę. Grupa TUI nastawiona jest na zamożniejszą klientelę. Biuro stawia na najwyższą jakość usług gwarantującą wysoki komfort, co pociąga za sobą odpowiednio wygórowaną cenę.

Pozycjonowanie Poprzez oferowanie kompleksowych usług o wysokim standardzie, niekonwencjonalnych ofertach podróży oraz długiej i stabilnej tradycji marka postrzegana jest jako solidna, bezpieczna, ekskluzywna. Poprzez oferowanie kompleksowych usług o wysokim standardzie, niekonwencjonalnych ofertach podróży oraz długiej i stabilnej tradycji marka TUI postrzegana jest jako solidna, bezpieczna, ekskluzywna.

Pozycjonowanie wybranych biur podróży

STRATEGIA OPERACYJNA Produkt Produkt Cena Cena Kanały dystrybucji Kanały dystrybucji Promocja Promocja

Produkt Asortyment firmy jest niezwykle zróżnicowany. Produkty oferowane są dla najbardziej wymagających odbiorców. W swoich specjalizacjach stara się oferować usługi w niszowych sektorach, tak jak wyjazdy golfowe czy podróż na własną rękę. Asortyment firmy jest niezwykle zróżnicowany. Produkty oferowane są dla najbardziej wymagających odbiorców. W swoich specjalizacjach TUI stara się oferować usługi w niszowych sektorach, tak jak wyjazdy golfowe czy podróż na własną rękę. Incentive Travel Incentive Travel TUI Golf Academy TUI Golf Academy Fly & Drive Fly & Drive

Cena Ceny podawane w ofercie zawierają wszystkie opłaty dodatkowe, firma wykorzystuje to jak swoją przewagę. Polityka promocji krótkoterminowych proponuje następujące opusty cenowe: Ceny podawane w ofercie TUI zawierają wszystkie opłaty dodatkowe, firma wykorzystuje to jak swoją przewagę. Polityka promocji krótkoterminowych proponuje następujące opusty cenowe: Skonta - Bonus XXL Skonta - Bonus XXL 60 dniowy Bonus 60 dniowy Bonus Rabaty wartościowe Rabaty wartościowe

Kanały dystrybucji Kanał marketingowy firmy dobrany jest tak, aby zapewniał on jak najlepszy dostęp do rynku, spełniał wymagania klientów co do informacji i poziomu usługi. Kanał marketingowy firmy TUI dobrany jest tak, aby zapewniał on jak najlepszy dostęp do rynku, spełniał wymagania klientów co do informacji i poziomu usługi. Bezpośredni sposób dystrybucji to własny system rezerwacji dostępny na stronie internetowej firmy. Bezpośredni sposób dystrybucji to własny system rezerwacji dostępny na stronie internetowej firmy. Pośredni sposób dystrybucji - ofertę można znaleźć w 35 biurach „TUI Centrum Podróży” oraz w 400 biurach agencyjnych rozmieszczonych na terenie całej Polski. Pośredni sposób dystrybucji - ofertę TUI można znaleźć w 35 biurach „TUI Centrum Podróży” oraz w 400 biurach agencyjnych rozmieszczonych na terenie całej Polski.

Promocja Katalogi TUI: na sezon Lato 2009 firma wydała aż 5 katalogów polskojęzycznych („Egzotyczne podróże”, „Dojazd własny”, „Hiszpania, Portugalia”, „Grecja, Cypr”, „Turcja, Tunezja, Egipt”) a na sezon Zima 2008/2009 aż 3. Gazety: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Polityka, Newsweek, Przekrój, Viva, Voyage Internet: np. onet.pl, wp.pl FM&feature=related